AnonymBruker Skrevet 26. februar 2022 #1 Skrevet 26. februar 2022 Hei! Trenger å kjøpe noen gode tursko både til meg selv og samboer. Sko som tåler litt og er vanntette. At vi kan gå i områder hvor det kan være litt sørpete uten å være redd for å bli våt på bena. Noen gode tips? 😊 Anonymkode: e5cf4...228
Kniv & gaffel Skrevet 26. februar 2022 #2 Skrevet 26. februar 2022 (endret) Jeg er veldig godt fornøyd med disse fra Haglöfs. De finnes både i dame- og herre-modell. https://www.xxl.no/haglofs-ridge-gtx-walkingsko-dame-svart/p/1141325_2_style Endret 26. februar 2022 av Kniv & gaffel La inn bilde 1
skruf Skrevet 26. februar 2022 #3 Skrevet 26. februar 2022 (endret) Veldig fornøyd med tursko fra Alfa, både mannen min, datteren vår og meg selv har Alfa tursko. I tillegg har mannen min og meg jaktstøvler fra Alfa (som også brukes til fjellturer) Kjøper du Alfa så anbefaler jeg å gå opp 1 nummer i størrelse. Men det beste er å prøve de på. De kan virke litt harde i begynnelsen og de trenger å gåes inn, men du har en sko som virkelig varer og varer. Fjellskoene mine er snart 10 år nå, godt brukt og like gode. Jeg har disse, veldig god demping i sålen og gir god stabilitet https://www.milrab.no/alfa-holt-a-p-s-gtx-w/cat-p/c/p1500191595 Og disse, Alfa bever perform https://www.skittfiske.no/alfa/167291/alfa-bever-perform-gtx-m-37-høy-stabil-goretex-hiking-og-jaktstøvel?gclid=CjwKCAiAvOeQBhBkEiwAxutUVNqOPBpzXf-yRSFFfkU1xjJoeYK1Yt5otsBx2rsrkj2UiJl7pK9qRhoCwSEQAvD_BwE Edit; uansett hvilket merke du velger så ville jeg anbefalt å kjøpe sko som går over ankelen, ikke joggesko-variant, pga sko som den øverste jeg linket til gir støtte til ankelen, noe som er gunstig i ulendt terreng. Det er også viktig med god såle, at den har godt grep. Og at skoen tåler vann/fukt. Endret 26. februar 2022 av skruf 1 1
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2022 #4 Skrevet 26. februar 2022 Kniv & gaffel skrev (3 timer siden): Jeg er veldig godt fornøyd med disse fra Haglöfs. De finnes både i dame- og herre-modell. https://www.xxl.no/haglofs-ridge-gtx-walkingsko-dame-svart/p/1141325_2_style Takk for godt tips! God demping ser jeg. 👍❤️ Anonymkode: e5cf4...228 1
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2022 #5 Skrevet 26. februar 2022 skruf skrev (3 timer siden): Veldig fornøyd med tursko fra Alfa, både mannen min, datteren vår og meg selv har Alfa tursko. I tillegg har mannen min og meg jaktstøvler fra Alfa (som også brukes til fjellturer) Kjøper du Alfa så anbefaler jeg å gå opp 1 nummer i størrelse. Men det beste er å prøve de på. De kan virke litt harde i begynnelsen og de trenger å gåes inn, men du har en sko som virkelig varer og varer. Fjellskoene mine er snart 10 år nå, godt brukt og like gode. Jeg har disse, veldig god demping i sålen og gir god stabilitet https://www.milrab.no/alfa-holt-a-p-s-gtx-w/cat-p/c/p1500191595 Og disse, Alfa bever perform https://www.skittfiske.no/alfa/167291/alfa-bever-perform-gtx-m-37-høy-stabil-goretex-hiking-og-jaktstøvel?gclid=CjwKCAiAvOeQBhBkEiwAxutUVNqOPBpzXf-yRSFFfkU1xjJoeYK1Yt5otsBx2rsrkj2UiJl7pK9qRhoCwSEQAvD_BwE Edit; uansett hvilket merke du velger så ville jeg anbefalt å kjøpe sko som går over ankelen, ikke joggesko-variant, pga sko som den øverste jeg linket til gir støtte til ankelen, noe som er gunstig i ulendt terreng. Det er også viktig med god såle, at den har godt grep. Og at skoen tåler vann/fukt. Takk for enda et godt tips! Jeg har lett for å få gnagsår i nye sko. Så viktig at den sitter godt. Får prøve dem først. 😊❤️👍 Anonymkode: e5cf4...228 1
skruf Skrevet 26. februar 2022 #6 Skrevet 26. februar 2022 Har hørt at Hoka har bra tursko. Ikke testet de selv, men er fornøyd med løpesko fra Hoka 1
Diamant20 Skrevet 26. februar 2022 #7 Skrevet 26. februar 2022 Jeg er veldig glad i mine crispi besseggen og hoka sky kaha. Førstenevnte er sko jeg kan gå i myr med uten å bli våt, hoka skoa liker jeg derimot veldig godt til turer der man ikke blir så fort våt, og om man blir våt så blir det ikke ekkelt å gå med de etterpå.
Lykkelinn Skrevet 27. februar 2022 #8 Skrevet 27. februar 2022 Jeg er veldig fornøyd med disse fra Twentyfour 😃
theamor Skrevet 28. februar 2022 #9 Skrevet 28. februar 2022 AnonymBruker skrev (På 26.2.2022 den 10.19): Hei! Trenger å kjøpe noen gode tursko både til meg selv og samboer. Sko som tåler litt og er vanntette. At vi kan gå i områder hvor det kan være litt sørpete uten å være redd for å bli våt på bena. Noen gode tips? 😊 Anonymkode: e5cf4...228 Hvor dyp sørpe skal de tåle? Ser du etter gummistøvler eller noe nærmere vanntette joggesko?
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2022 #10 Skrevet 1. mars 2022 For meg er det ingenting som slår Salomon. Jeg har flere par selv, og både mann og unger har også tursko fra Salomon som blir mye brukt. Anonymkode: b0524...db0 1
Wenda Skrevet 1. mars 2022 #11 Skrevet 1. mars 2022 Anbefaler deg å prøve deg litt fram jeg, for om en sko er god eller ikke avhenger av din fot. Mange skryter av Salomon f.eks, men på mine føtter funker de ikke i det hele tatt siden jeg har brede føtter. Hoka som er ekstremt populære nå gir meg bare gnagsår og smerter under føttene Så dra til en butikk som selger tursko, gjerne på ettermiddagen når du allerede har vært på beina noen timer (da er føttene litt mer hovne enn tidlig på dagen) og prøv deg rett og slett fram Det finnes tursko som er mer vanntette enn andre så da går du for en av de. I tillegg støtter jeg forslaget om å velge tursko som går over ankelen og gir mer støtte. Da har du også sko til både vinter og sommer
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2022 #12 Skrevet 1. mars 2022 La sportiva uten tvil ☺️ Salomon blir for glatte på vått underlag. Anonymkode: 9aff6...b7c
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2022 #14 Skrevet 4. mars 2022 AnonymBruker skrev (På 1.3.2022 den 13.14): La sportiva uten tvil ☺️ Salomon blir for glatte på vått underlag. Anonymkode: 9aff6...b7c Salomon har mange modeller da Anonymkode: b76e1...08a 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå