Erieia Skrevet 26. februar 2022 #1 Del Skrevet 26. februar 2022 Jeg testet positivt for koronavirus i går ettermiddag. Var litt slapp i går og er litt tett i nesa, men ellers i fin form. Er det noen som vet hvilke regler som gjelder nå, hvor lenge må jeg holde meg hjemme? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cecilie91 Skrevet 26. februar 2022 #2 Del Skrevet 26. februar 2022 Så lenge man er feberfri og ikke dårlig, tror jeg man kan gjøre hva man vil. Men det er lurt av alle uansett å holde seg noen dager hjemme. Der er jo nettopp når folk går rundt med smitte at det fortsetter å spre seg. Vi skal hvertfall være hjemme 4 dager. Sist i november holdt vi oss hjemme I 2 uker. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HelloMindy Skrevet 26. februar 2022 #3 Del Skrevet 26. februar 2022 Tatt fra Helsenorge: Dersom du har symptomer bør du være hjemme til det har gått minimum 4 døgn fra tidspunktet symptomene startet og du har vært feberfri i minst 24 timer, uten å bruke febernedsettende medisin. Dette gjelder uavhengig av om du er vaksinert eller ikke. Dersom du ikke har symptomer bør du være hjemme til det har gått 4 døgn fra tidspunktet du tok den positive covid-19-testen. Dette gjelder uavhengig av om du er vaksinert eller ikke. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaktusogsol Skrevet 26. februar 2022 #4 Del Skrevet 26. februar 2022 Ingen regler. Bare anbefalinger. Gjør som du vil. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
K@tt Skrevet 26. februar 2022 #5 Del Skrevet 26. februar 2022 Erieia skrev (4 timer siden): Jeg testet positivt for koronavirus i går ettermiddag. Var litt slapp i går og er litt tett i nesa, men ellers i fin form. Er det noen som vet hvilke regler som gjelder nå, hvor lenge må jeg holde meg hjemme? Det er anbefalinger om å holde seg hjemme i fire dager, men man må ingen ting. Det kommer vel an på jobben din og hva du føler er greit selv. Jeg ble ikke noe dårligere enn deg og jeg holdt meg hjemme i fire dager pga jeg jobber tett på andre og synes man skal følge anbefalinger. Husk å registrere positiv hjemmetest på kommunens nettside og eventuelt ta en pcr-test om nødvendig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Erieia Skrevet 26. februar 2022 Forfatter #6 Del Skrevet 26. februar 2022 Takk for svar 🙂 Da holder jeg meg hjemme noen dager til så jeg ikke smitter noen. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg