AnonymBruker Skrevet 26. februar 2022 #1 Skrevet 26. februar 2022 Hei! Jeg revnet grad 3 og måtte sy nedentil (de stoppet rett før anus). Det har gått nesten ett år,og det gjør så vondt med samleie!! Jeg har så klart arrvev som er ømt og sårt…og etter ett år med prøving, så er det fortsatt vanskelig å nyte samleie uten mye vondt. Bruker glidemiddel,men hjelper lite egentlig.. noen som har erfaring med dette?Tips eller råd til en som vil nyte samleie igjen.. Anonymkode: 7c904...ce0
Skylines Skrevet 26. februar 2022 #2 Skrevet 26. februar 2022 Hei! Sliter med det samme, og jeg har fått henvisning til en vulvaklinikk ettersom gynekolog på sykehuset ikke kunne finne noe alvorlig fysisk galt (det kan jeg, det er lommer etter rifter som ikke grodde og nye arrvev). Kanskje du kan bli henvist til sykehuset, og at de eventuelt henviser deg videre til eksperter? 1
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2022 #3 Skrevet 26. februar 2022 Skylines skrev (11 minutter siden): Hei! Sliter med det samme, og jeg har fått henvisning til en vulvaklinikk ettersom gynekolog på sykehuset ikke kunne finne noe alvorlig fysisk galt (det kan jeg, det er lommer etter rifter som ikke grodde og nye arrvev). Kanskje du kan bli henvist til sykehuset, og at de eventuelt henviser deg videre til eksperter? Det kan absolutt gjøres Jeg har en god del arrvev og det er alltid ømt og vondt.Vet ikke hva man får gjort med det? Anonymkode: 7c904...ce0
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2022 #4 Skrevet 26. februar 2022 Stemmer i at du må henvises videre. Kanskje du har utviklet vulvodyni eller noe annet? Anonymkode: eab89...f77
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2022 #5 Skrevet 26. februar 2022 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Stemmer i at du må henvises videre. Kanskje du har utviklet vulvodyni eller noe annet? Anonymkode: eab89...f77 Betyr det at det er svært uvanlig å ha vondt med sex etter sying nedentil? Anonymkode: 7c904...ce0
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2022 #6 Skrevet 26. februar 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Betyr det at det er svært uvanlig å ha vondt med sex etter sying nedentil? Anonymkode: 7c904...ce0 Ett år etter fødsel skal det begynne å gå seg til. Jeg hadde fortsatt vondt etter et år, men det var mye bedre og jeg klarte å gjennomføre med mye glidemiddel - så det var på riktig vei liksom. Er det like vondt som første gang, er noe veldig galt. Anonymkode: bf561...07f
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2022 #7 Skrevet 26. februar 2022 1 hour ago, AnonymBruker said: Betyr det at det er svært uvanlig å ha vondt med sex etter sying nedentil? Anonymkode: 7c904...ce0 Om det er svært uvanlig vet jeg ikke. Men mine sting (grad to rift) hadde grodd fint ved seksukerskontrollen, og hadde ingen smerter i arrvevet når vi forsøkte oss på penetrerende sex noen måneder senere. Anonymkode: e02d6...6c3
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2022 #8 Skrevet 26. februar 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Om det er svært uvanlig vet jeg ikke. Men mine sting (grad to rift) hadde grodd fint ved seksukerskontrollen, og hadde ingen smerter i arrvevet når vi forsøkte oss på penetrerende sex noen måneder senere. Anonymkode: e02d6...6c3 Skjønner! Med nr.1 gikk det også seg til..men med nr.2 ble jeg sydd veldig trang!😰Kanskje derfor ting er ekstra vanskelig.. AnonymBruker skrev (6 timer siden): Om det er svært uvanlig vet jeg ikke. Men mine sting (grad to rift) hadde grodd fint ved seksukerskontrollen, og hadde ingen smerter i arrvevet når vi forsøkte oss på penetrerende sex noen måneder senere. Anonymkode: e02d6...6c3 Da må jeg bli flinkere på å prøve oss frem Anonymkode: 7c904...ce0
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2022 #9 Skrevet 26. februar 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Betyr det at det er svært uvanlig å ha vondt med sex etter sying nedentil? Anonymkode: 7c904...ce0 Det er ikke normalt å ha så vondt 1 år etterpå at samleie er umulig, nei. Vet ikke hvor vanlig det er. Ingen vet det, for det finnes ikke statistikk på sånt. Anonymkode: eab89...f77
Rhodiola Skrevet 26. februar 2022 #10 Skrevet 26. februar 2022 Ryddet for krenkende ytringer. - Rhodiola, mod.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå