AnonymBruker Skrevet 26. februar 2022 #1 Skrevet 26. februar 2022 Fikk noen tanker når jeg nettopp leste en tråd her om feiring av 41 årsdag på restaurant. Er der vanlig å feire ikkerunde dager med venner? For min del har jeg kun feiret en ikkerund dag etter var 20, og den gangen var jeg nysingel og hadde lyst på en feiring. Den ble feiret hjemme hos meg men hjemmelaget mat og godt drikke og gode venner. Andre dager har det vært kaffe og kaker for den nærmeste familien om det har vært noe som helst. Nå er jeg straks 50 og vet ikke engang om jeg skal feire den. Vurderer heller å dra på tur. Hvordan feirer dere bursdagen? Anonymkode: e69ef...007
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2022 #2 Skrevet 26. februar 2022 Ut å spise middag med venner og mannen hvert år. Eller fest. Det er slik alle i gjengen gjør det. Anonymkode: ced91...d2c
Gjest Skrevet 26. februar 2022 #3 Skrevet 26. februar 2022 Jeg er som regel ute og spiser med venninner.
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2022 #4 Skrevet 27. februar 2022 Har aldri feiret annet enn runde dager. 41-årsdagen er første dagen jeg har feiret - fordi jeg har fått så gode venner de siste årene som gjerne feirer meg, da gikk vi ut og spiste. Har en svigerinne som feirer seg selv hvert år og hun ber alltid meg, mens hun glemmer ofte min dag. Jeg er heller der at jeg husker på andres dag.. men har tenkt at nå må jeg også feire meg selv litt! Er jo en fin anledning å være med venner (nå som jeg har fått noen!🥰) Anonymkode: f926f...f11
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2022 #5 Skrevet 28. februar 2022 Jeg har bursdag på søndag. Trodde vi hadde avtalt middag med familien på søndag. Nei, min mor ville heller prioritere skitur med venner. Ok, tenkte jeg. Slik har det jo alltid vært så lurer på hvorfor jeg trodde det ville bli annerledes nå. Blir nok en bursdag alene😢 Anonymkode: 19872...4ef
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2022 #6 Skrevet 1. mars 2022 Noen gjør det, noen gjør det ikke. Jeg har alltid feiret kun med familien, både runde og ikke-runde dager. Jeg vet om flere som feirer med venner - gjerne de som er litt mer sosiale og utadvendte av seg enn hva jeg er Anonymkode: 5bec8...76b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå