AnonymBruker Skrevet 26. februar 2022 #1 Skrevet 26. februar 2022 Vi har for tiden et avstandsforhold, da han er i utlandet en periode. I går avtalte vi på morgenen at han skulle ringe på kvelden. Det gjorde han ikke. Ble skuffet da jeg i dag tidlig sendte melding om hvorfor han ikke ringte i går, og han svarer at han glemte det med blunkefjes, og at vi kan prates i dag istedenfor. Må legge til at vi ikke har kommet så langt at vi er offisielt sammen enda, og han viser ellers at han er veldig interessert. Hvordan hadde dere tatt dette? Ble så skuffet, så jeg ikke har klart å finne på noe å svare enda. Anonymkode: 88c0a...f0e
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2022 #2 Skrevet 26. februar 2022 Jeg hadde bare ringt han når klokka gikk, og jeg begynte å vente på telefonen. Har aldri sett vitsen med å sitte og vente, være skuffet, og så konfrontere, for en slik fillesak. Mannen er lik. Glemmer jeg noe (småting) som er lovet, så fikser han bare, eller sier jaja. Null stress. Mulig derfor jeg har vært lykkelig gift i 15 år Anonymkode: cdc1a...119 14
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2022 #3 Skrevet 26. februar 2022 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Jeg hadde bare ringt han når klokka gikk, og jeg begynte å vente på telefonen. Har aldri sett vitsen med å sitte og vente, være skuffet, og så konfrontere, for en slik fillesak. Mannen er lik. Glemmer jeg noe (småting) som er lovet, så fikser han bare, eller sier jaja. Null stress. Mulig derfor jeg har vært lykkelig gift i 15 år Anonymkode: cdc1a...119 Var du slik i begynnelsen da du fortsatt var nyforelsket og usikker også? Anonymkode: 88c0a...f0e 1
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2022 #4 Skrevet 26. februar 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Var du slik i begynnelsen da du fortsatt var nyforelsket og usikker også? Anonymkode: 88c0a...f0e Mannfolka må bli veldig slitne av disse usikre damene? Anonymkode: 950bf...193 6
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2022 #5 Skrevet 26. februar 2022 Hadde tenkt at du var en hyggelig atspredelse, men at han ikke er forelsket. Du var ikke viktig nok til at han ringte. Anonymkode: 4e7c7...817 2
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2022 #6 Skrevet 26. februar 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hadde tenkt at du var en hyggelig atspredelse, men at han ikke er forelsket. Du var ikke viktig nok til at han ringte. Anonymkode: 4e7c7...817 Han viser at han er forelsket ellers ihvertfall. Faktisk mer enn noen gang. Derfor det var så skuffende i går. Anonymkode: 88c0a...f0e
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2022 #7 Skrevet 26. februar 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Mannfolka må bli veldig slitne av disse usikre damene? Anonymkode: 950bf...193 Hehe, ja du sier noe😄 Latet som ingenting ihvertfall, og skrev bare "Ok, sånt skjer" med blunkefjes tilbake Anonymkode: 88c0a...f0e
Daria Skrevet 26. februar 2022 #8 Skrevet 26. februar 2022 Alle kan glemme en gang i blant, så lenge det er en engangshendelse ville jeg ikke lagt noe i det. Men jeg lurer også litt på hvorfor du ikke ringte selv når du ikke hørte noe heller enn å sitte og vente. 3
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2022 #9 Skrevet 26. februar 2022 Så hvorfor ringte ikke du? Gud bedre så tafatt hvis du virkelig sitter å venter og så blir sur etterpå 😅 Anonymkode: 08992...855 9
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2022 #10 Skrevet 26. februar 2022 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Var du slik i begynnelsen da du fortsatt var nyforelsket og usikker også? Anonymkode: 88c0a...f0e Vi var begge slik. Men jeg var egentlig aldri usikker. Var slik jeg visste det var helt rett, for alt var bare åpent, og trygt. Meldinger, telefoner, og forslag, akkurat når vi følte for det. Ikke noe spill. Snakket ut, om alt. Minnet på bursdager. Sa hva vi ønsket oss. Ingen krav til at den andre var tankeleser. Når det glapp, eller noe ble glemt, var det raushet. Ikke anklager. For vi visste det ikke ble gjort av vond vilje (da hadde jeg ikke blitt i forholdet). Og slik er det fortsatt, 20 år senere, og det er veldig behagelig Anonymkode: cdc1a...119 5
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2022 #11 Skrevet 26. februar 2022 Daria skrev (8 minutter siden): Alle kan glemme en gang i blant, så lenge det er en engangshendelse ville jeg ikke lagt noe i det. Men jeg lurer også litt på hvorfor du ikke ringte selv når du ikke hørte noe heller enn å sitte og vente. AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Så hvorfor ringte ikke du? Gud bedre så tafatt hvis du virkelig sitter å venter og så blir sur etterpå 😅 Anonymkode: 08992...855 Det hadde jeg gjort hvis vi hadde en avtale om at én av oss skulle ringe. Men når han skriver på morgenen at han tar kontakt etter et visst tidspunkt, så synes jeg det er greit å gjøre som han sier. Anonymkode: 88c0a...f0e
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2022 #12 Skrevet 26. februar 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det hadde jeg gjort hvis vi hadde en avtale om at én av oss skulle ringe. Men når han skriver på morgenen at han tar kontakt etter et visst tidspunkt, så synes jeg det er greit å gjøre som han sier. Anonymkode: 88c0a...f0e Om han lover å hente barnet i barnehagen før det stenger, da er det alvorlig. Glemmer han å ringe, da ringer man bare selv. Det er egentlig ikke så veldig mye mer komplekst enn det Anonymkode: cdc1a...119 3
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2022 #13 Skrevet 26. februar 2022 AnonymBruker skrev (59 minutter siden): Vi har for tiden et avstandsforhold, da han er i utlandet en periode. I går avtalte vi på morgenen at han skulle ringe på kvelden. Det gjorde han ikke. Ble skuffet da jeg i dag tidlig sendte melding om hvorfor han ikke ringte i går, og han svarer at han glemte det med blunkefjes, og at vi kan prates i dag istedenfor. Må legge til at vi ikke har kommet så langt at vi er offisielt sammen enda, og han viser ellers at han er veldig interessert. Hvordan hadde dere tatt dette? Ble så skuffet, så jeg ikke har klart å finne på noe å svare enda. Anonymkode: 88c0a...f0e Typisk dramaqueen å tenke sånn. Skjønner ikke at du gidder å henge deg opp i det. Anonymkode: 8b06f...a48 2
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2022 #14 Skrevet 26. februar 2022 Jeg fordype deg TS. Synes og meldingen hans var frekk, med et blunkefjes? Når man selv er forelska så er det vanskelig å forstå at den andre bare kan glemme å ringe også. Anonymkode: 32240...75b 1
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2022 #15 Skrevet 26. februar 2022 Beklager... meg over. Jeg forstår skulle det stå. Anonymkode: 32240...75b
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2022 #16 Skrevet 26. februar 2022 Hahah! En spnn fyr hadde aldri i verden jeg giddet! Og jo, man finner bra menn her i verden også, man behøver ikke være dørmatte og pickmeisha for å få seg mann eller være lykkelig gift, slik flere beskriver i denne tråden. Er du normalt pen og normalt oppegående så behøver du ikke legge deg flat på gulvet og la menn tråkke på deg for å få deg en mann altså. Anonymkode: 010cd...400
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2022 #17 Skrevet 26. februar 2022 Trådstarter, ikke gidd å ta i mot råd her inne. Det er typisk KG at her støtter man opp om drittmennene og pusher kvinner til å tåle allverdens. Og så går det en tid og så er det hyl og skrik fordi mannen glemte ungen i barnehagen, og filmet dama i smug mens de hadde sex. Og når noen da sier at det kan de takke seg selv for, som valgte en dårlig mann, så er det enda mer hyl og skrik. Nei, det kunne jo ikke de vite, at denne mannen var dårlig. Victim blaming altså. Ja, jeg skylder på kvinner som går med åpne øyne inn i forholdt til dårlige menn. De kan takke seg selv den dagen dette smeller tilbake på de selv. Det er de selv som velger å dra dårlige menn inn i eget liv og det er de selv som velger å gi ungene sine en dårlig far. Om de vil overlate skylden til noen andre, så får de for pokker flytte til et land hvor de blir tvangsgiftet. Om de ikke gjør det, men fortsetter å bo i Norge, hvor ingen tvinger de til å bo sammen med en mann eller gifte seg, så får de pent ta ansvar for egne valg. Anonymkode: 010cd...400
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2022 #18 Skrevet 26. februar 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Trådstarter, ikke gidd å ta i mot råd her inne. Det er typisk KG at her støtter man opp om drittmennene og pusher kvinner til å tåle allverdens. Og så går det en tid og så er det hyl og skrik fordi mannen glemte ungen i barnehagen, og filmet dama i smug mens de hadde sex. Og når noen da sier at det kan de takke seg selv for, som valgte en dårlig mann, så er det enda mer hyl og skrik. Nei, det kunne jo ikke de vite, at denne mannen var dårlig. Victim blaming altså. Ja, jeg skylder på kvinner som går med åpne øyne inn i forholdt til dårlige menn. De kan takke seg selv den dagen dette smeller tilbake på de selv. Det er de selv som velger å dra dårlige menn inn i eget liv og det er de selv som velger å gi ungene sine en dårlig far. Om de vil overlate skylden til noen andre, så får de for pokker flytte til et land hvor de blir tvangsgiftet. Om de ikke gjør det, men fortsetter å bo i Norge, hvor ingen tvinger de til å bo sammen med en mann eller gifte seg, så får de pent ta ansvar for egne valg. Anonymkode: 010cd...400 Wtf - er en mann dårlig fordi han glemmer å ringe EN gang? En en mann en dårlig far fordi han glemmer å ringe EN gang? Anonymkode: ccb7e...a52 2 1
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2022 #19 Skrevet 26. februar 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Wtf - er en mann dårlig fordi han glemmer å ringe EN gang? En en mann en dårlig far fordi han glemmer å ringe EN gang? Anonymkode: ccb7e...a52 Ja. Mest sannsynlig ender han opp som det, ja. Det samme kan jeg si om kvinner som leser og så spør om igjen om ting de nettopp leste. Anonymkode: 010cd...400
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2022 #20 Skrevet 26. februar 2022 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Trådstarter, ikke gidd å ta i mot råd her inne. Det er typisk KG at her støtter man opp om drittmennene og pusher kvinner til å tåle allverdens. Og så går det en tid og så er det hyl og skrik fordi mannen glemte ungen i barnehagen, og filmet dama i smug mens de hadde sex. Og når noen da sier at det kan de takke seg selv for, som valgte en dårlig mann, så er det enda mer hyl og skrik. Nei, det kunne jo ikke de vite, at denne mannen var dårlig. Victim blaming altså. Ja, jeg skylder på kvinner som går med åpne øyne inn i forholdt til dårlige menn. De kan takke seg selv den dagen dette smeller tilbake på de selv. Det er de selv som velger å dra dårlige menn inn i eget liv og det er de selv som velger å gi ungene sine en dårlig far. Om de vil overlate skylden til noen andre, så får de for pokker flytte til et land hvor de blir tvangsgiftet. Om de ikke gjør det, men fortsetter å bo i Norge, hvor ingen tvinger de til å bo sammen med en mann eller gifte seg, så får de pent ta ansvar for egne valg. Anonymkode: 010cd...400 Må legge til at dette ikke er en dårlig mann altså. Har vært borti virkelig dårlig mann tidligere, og tror det er derfor jeg noen ganger reagerer så fort på ting også. Ts Anonymkode: 88c0a...f0e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå