AnonymBruker Skrevet 26. februar 2022 #1 Del Skrevet 26. februar 2022 Etter en video på youtube, så fikk jeg for meg å prøve tipset om å ta Magnesium Glycinat med et stort glass vann hver kveld før leggetid. Bare etter få dager kjente jeg STOR forbedring i søvn og er ikke lenger grusomt sliten på dagene (som har vært et stort problem i flere år). Jeg føler meg mere "klar" i hodet også. Men så leser man også om hvor skadelig de kan være, at hvis man får i seg for mye så kan man få bivirkninger. Anbefalt dagsdose er 1-2 tabletter, vil man forsatt kunne "overdose" på disse hvis man tar anbefalt inntak, men likevel kanskje ikke har behov for det? Anonymkode: 9592b...ff2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2022 #2 Del Skrevet 26. februar 2022 Skal vel mye til for å få for mye? Anonymkode: b9e25...bf0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2022 #3 Del Skrevet 26. februar 2022 Anbefalt daglig dose magnesium er 350 mg. To tabletter av dette gir deg 180 mg. Men du kan jo ta blodprøve hos legen etterhvert for å sjekke magnesium-nivået, så det ikke er for høyt. Ellers ville jeg ha holdt meg til kosttilskudd som er godkjent i Norge da (det ser ikke ut til at dette produktet er det? På den andre siden så skulle ikke glycinat og spinatekstrakt utgjøre noe problem). Anonymkode: f4676...558 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå