AnonymBruker Skrevet 26. februar 2022 #1 Skrevet 26. februar 2022 Når du skal pynte deg; velger du helst strømpebukser eller stay-ups? Jeg bruker det jeg har i skuffen, men oftere stay-ups. Anonymkode: 47f56...0b0 1
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2022 #2 Skrevet 26. februar 2022 Er mann. Så brukerikke strømpebukse för å pynte meg. Men tykke og varme for å ikke fryse om vinteren. Da går det selvfølgelig i strømpebukse. Aldri sett menn bruke stayups. Anonymkode: 609d7...4cf
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2022 #3 Skrevet 26. februar 2022 Brukte stay ups da jeg var ung og låra slanke og faste. Nå er jeg gammel og bruker strømpebukse for ikke å få «bilringer» over strømpestrikken. Anonymkode: 10e2e...5f7
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2022 #4 Skrevet 26. februar 2022 Bruker stayups eller strømper med strømpeholder, som oftest. Noen få ganger strømpebukse, men det er for å få litt form på rumpa. Anonymkode: f0810...59a
Kniv & gaffel Skrevet 26. februar 2022 #5 Skrevet 26. februar 2022 Bruker bare strømpebukse og har aldri brukt stay-ups. Det er mulig jeg tar feil, men jeg vil tro at stay-ups ikke passer for oss som har kraftige lår som gnisser. 1
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2022 #6 Skrevet 26. februar 2022 Stay ups er ekle. De faller jo bare ned. Hadde det, fordi jeg trodde det skulle bli lettere å gå på do. Men det var jo bare noe drit. Strømpebuksa holder seg i det minste på plass. Anonymkode: 60a80...8be
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2022 #7 Skrevet 26. februar 2022 Stay ups er penere / mer sexy den lille tiden man ikke har på kjolen (og som regel er jeg alene da, på badet eller ved klesskapet), strømpebukse er veldig mye mer praktisk, og ser like pent ut når man har klær på. Jeg har litt rette/tynne lår og synes ikke stay ups sitter så godt. Så har vel bare brukt stay ups noen ganger. Anonymkode: 57473...88f
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2022 #8 Skrevet 27. februar 2022 AnonymBruker skrev (På 26.2.2022 den 12.22): Stay ups er penere / mer sexy den lille tiden man ikke har på kjolen (og som regel er jeg alene da, på badet eller ved klesskapet), strømpebukse er veldig mye mer praktisk, og ser like pent ut når man har klær på. Jeg har litt rette/tynne lår og synes ikke stay ups sitter så godt. Så har vel bare brukt stay ups noen ganger. Anonymkode: 57473...88f Har ganske tynne lår jeg også, men for stay-ups er det nok enda viktigere enn for strømpebukser å finne noen som passer. Størrelsene varierer litt mellom ulike merker, og jeg trives best om de sitter høyt, med litt tynn kant øverst. Kjøper mine fra Lindex, Falke eller Wolford. Anonymkode: 47f56...0b0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå