Gå til innhold

foundations


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

jeg bruker underlagskrem hver dag (er dessverre avhengig av "perfekt" hud da min egen hudtone er veldig ujevn :D)

noen flere som bruker underlagskrem her og hvilket merke isåfall

jeg bruker facefinity 01 fra max factor, den har en herlig konsistens og er skikklig lys :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bruker ikke ofte slik krem, bare når jeg føler med skikkelig guffen om morgenen og til fest!

Bruker Seamless Make-up fra Max Factor. Synes at den er kjempefin fordi den er så flytende og trekker godt inn i huden. Dessuten passer den ene nyansen perfekt til mine farger.

Har også brukt en type fra Loreal som var ganske bra, men kommer ikke på hva den heter. På min hud ble den litt "tørr", slik at den så ut som pudder, det vil jeg ikke ha.

Max Factor er det merket jeg er mest fornøyd med. Både prisen og kvaliteten passer meg bra. Men det skal nevnes at jeg har nesten problemfri hud da. Muligens er det vanskeligere for de som sliter med urenheter eller veldig tørr hud.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sexysadie

Er veldig fornøyd m "stiften" til Dior da den er "hvit" nok.

Billigmerkers foundation "trekker" fuktigheten ut av huden synes jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er Teint Diorlight fra Christian Dior i en blank rund flaske med blått lokk???

Har en veninne som har en slik og hun skryter fælt. Kanskje jeg må prøve den, min gamle er snart tom.

Bruker selv en lett fondation fra Lancome, husker ikke hva den heter, men den er lett å få jevn og ser naturlig ut. Helt ok!

PP

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...