Gå til innhold

nrk bør slette siste nytt på nytt program

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det beste for nrk er at  de sletter siste nytt på nytt humor program, det for iallfall for at mennesker skal ha respekt til kanalen fortsatt.

Anonymkode: 0136c...3c2

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan du fortelle hvorfor?

Jeg så ikke det programmet.

Anonymkode: d39d1...f4b

• Liker 5
Skrevet

Er det Tajik som har forvillet seg inn på forumet her?

Anonymkode: 8479b...1dc

• Liker 18
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg reagerte på at det var veldig mye vitsing om den pågående krigen. 

Satt med gråten i halsen etter å ha sett nyhetene, så jeg er helt enig i at det ble upassende. 

Anonymkode: 5e452...b5b

• Liker 6
Skrevet

Enig i det med krigen, slikt kan man ikke spøke med. Hadjikk Tadjikk derimot, glad NRK ikke "fredet" henne.

Anonymkode: a0e37...32b

• Liker 8
Skrevet

Helt enig at det var ille med all vitsingen om krigen. Altfor tidlig og alt for mye å gjøre det nå. 

Anonymkode: ff723...0f0

• Liker 8
Skrevet

Jeg reagerte ikke på noe i programmet

Anonymkode: c311c...81f

• Liker 16
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Det beste for nrk er at  de sletter siste nytt på nytt humor program, det for iallfall for at mennesker skal ha respekt til kanalen fortsatt.

Anonymkode: 0136c...3c2

Nå tror jeg du har tatt ett glass for mye. Om du tåler så lite bør du logge av alt. Skjerp deg!!  Skal du starte en tråd bør du ha noe å komme med. 

Anonymkode: 5bc9d...468

• Liker 17
Skrevet

Krenk igjen? Må alt du blir litt fornærma av slettes og fjernes?

Anonymkode: e792c...c9d

• Liker 11
Skrevet

Synes ikke noe burde slettes der. 

Anonymkode: 42b3c...c7e

• Liker 3
Skrevet

Reagerte ikke på noe. Kan du utdype hva du syntes var ille? Kan ikke ha et aktualitets program og ikke nevne krigen, men syntes ikke de var over streken.

Anonymkode: bd0bc...7ea

• Liker 6
Skrevet

De som reagerer på vitsene i NpN er som oftest de som ikke forstår de.

• Liker 5
Skrevet

Så det og skjønner ikke hva som var så galt. 

• Liker 5
Skrevet

Folk er så hårsåre. Ingenting galt med den episoden.

Anonymkode: 29dcf...544

• Liker 7
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

De aller fleste gjorde ikke det. 

Anonymkode: c56be...3d0

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Så "No Platforming" er det du ønsker, sensur, ikke la stemmer som ikke samsvarer med din komme fram?

Hvordan er toleransen din? 

Anonymkode: c8c75...e69

• Liker 4
Skrevet

Dere som ikke reagerte noe særlig - hadde dere reagert om dette var 1940? Jeg synes humor er viktig og at mye kan køddes med, men enkelte dagen kan sånt sløyfes. Det var vel ikke flust med kødding 23. juli 2011? Men sånn er jo nordmenn flest, bryr seg ikke om hendelser sør for Svinesund.

Anonymkode: 030c1...574

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Beste Nytt På Nytt på årevis 👍

• Liker 2
Skrevet

Det var klart satirisk, utviste motstand mot Putin med små kritiske stikk mot NATO. Ser ikke noe galt i det som ble sagt.

Anonymkode: d25ef...b86

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (41 minutter siden):

Dere som ikke reagerte noe særlig - hadde dere reagert om dette var 1940? Jeg synes humor er viktig og at mye kan køddes med, men enkelte dagen kan sånt sløyfes. Det var vel ikke flust med kødding 23. juli 2011? Men sånn er jo nordmenn flest, bryr seg ikke om hendelser sør for Svinesund.

Anonymkode: 030c1...574

Det ville blitt et tomt program om krigen ikke hadde vært et tema i det hele tatt for det er vel kun denne saken samt Tajik saken som har vært i nyhetsbildet den siste tiden. Og alle kan bli krenket av hva som helst i disse dager, tenk på alle som døde og dør av korona men hvor mye har ikke den blitt fleipet om av alle inkludert nytt på nytt redaksjonen. Så lenge nytt på nytt har eksistert har noen følt seg krenka, vonbroten og dypt såret av et eller annet og takk og lov har nytt på nytt alltid hatt frie tøyler til å gi fingeren til slikt. Sånn bør det være for dette er ikke første gangen "veldig ømfintlige sjeler" klager i vei på programmet og tar alt som blir sagt blod seriøst, det kommer neppe til å bli siste gangen heller.  Det er et satire program der ukas nyheter blir oppsummert på en harselerende måte, alle vet det så det er ikke sjokkerende akkurat.. Og det var ingen verdens ting som ble sagt i programmet som var for drøyt eller vulgært. Men hadde jeg selv vært av en slik karakter at jeg hadde blitt fornærmet av nytt på nytt hadde jeg kanskje unngått å se på det fremfor å skulle gjemme ukas viktigste nyhet under teppe med tanke på nettopp hva programmet handler om.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...