AnonymBruker Skrevet 26. februar 2022 #1 Skrevet 26. februar 2022 Disse spørsmål er rettet mot dere damer, ja og kanskje enkelte menn... Er du klar over ditt tenningsmønster og tør du dele det med den du er sammen med? Hvis du er konfortabel med ditt tenningsmønster og har delt det med den du er sammen med - har det hatt positiv eller negativ innvirkning på deres sexliv - hvis så, hvordan? Du som ikke har innsett eller akseptert ditt tenningsmønster. Hva er det som hindrer deg? Anonymkode: 1647f...4c8
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2022 #2 Skrevet 27. februar 2022 Ingen som vil svare på denne? Anonymkode: 1647f...4c8
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2022 #3 Skrevet 28. februar 2022 Jada, kjenner godt mitt eget tenningsmønster, og har kommunisert det tydelig til partner. Nå skal det sies at det ikke er særlig kinky eller spennende, men jeg er i det minste tydelig. Anonymkode: 63032...93c
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2022 #4 Skrevet 28. februar 2022 Jeg tenner på å bli begjæret, få komplimenter, bli vist oppmerksomhet og lignende. Tenner på å få seksuelle komplimenter, det vil si "du har så deilige pupper", "fitta di er så våt og trang", "stemmen din er så kåt og sensuell" og alt sånt, jo mer mannen varierer og jo mer kreativ han er, jo bedre. Blir kåt av å se hans reaksjoner, pirre han og forføre han. Har aldri fortalt dette til tidligere kjærester. Jeg har ikke turt. For det første er jeg redd for å bli oppfattet som en selvdigger, oppmerksomhetssyk, hoven og usikker. Sannheten er nok at jeg er usikker, jeg har generelt veldig dårlig selvtillit men den stiger ganske mye om jeg får verbale positive tilbakemeldinger på kropp og utseende, ting jeg gjør i senga og lignende. For det andre så syns jeg ikke at jeg har en deilig kropp og syns heller ikke at jeg er pen, men om mannen syns det og virkelig viser det både med ord og kroppsspråk, så tenner det meg noe helt vanvittig. Jeg tenker også at jeg ikke er pen eller deilig nok til å få slike tilbakemeldinger eller at mannen skal si så mye fint til meg. De jeg har vært med har sagt til meg at jeg er deilig og sånt men ikke på det nivået jeg ønsker. For eksempel ikke mens vi har holdt på med sexen. Har vært noen komplimenter her og der men ja. Tenner også på å høre at jeg er flink jente... Er sub og trenger en dominant mann. Er mange måter jeg ønsker å forføre menn på og mye jeg kunne tenkt meg å gjøre. Men er som sagt veldig usikker på kropp og utseende. I fantasien min er jeg en veldig selvsikker kvinne som forfører mennene på mange deilige måter. Men i fantasien har jeg også en annen kropp og et annet utseende... Jeg er pen og sexy, i det virkelige liv er jeg dessverre ikke det. Tar jeg på meg noe pent undertøy og tar et flatterende bilde av kroppen min som jeg sender til mennene (les siste avsnitt), så blir jeg så våt at det nesten renner nedover beina. Bare av noe så "enkelt". Det er til og med før jeg får positive kommentarer. Så det sier litt om hvor kåt jeg blir av å vise meg frem. Når jeg tar bilder kan jeg bestemme vinkel, lys etc slik at jeg ser mye bedre ut enn jeg er, heldigvis. Tenner også på å vise meg frem for menn generelt, ved å dele bilder på nettet (anonymt) og med samtlige (anonymt) på snapchat. Elsker positive tilbakemeldinger, at de runker til meg, fantaserer om meg mens de ligger med kjærestene/konene sine (noen av de har det) osv. Dette er dog ikke aktuelt i et forhold ettersom jeg er monogam og lojal, og jeg går ut ifra at mennene jeg har vært med, ville betegnet det som utroskap. Ble langt det her, men du spurte så her fikk du svar. Anonymkode: 51322...2c0 2
Gjest Sexslave Skrevet 28. februar 2022 #5 Skrevet 28. februar 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg tenner på å bli begjæret, få komplimenter, bli vist oppmerksomhet og lignende. Tenner på å få seksuelle komplimenter, det vil si "du har så deilige pupper", "fitta di er så våt og trang", "stemmen din er så kåt og sensuell" og alt sånt, jo mer mannen varierer og jo mer kreativ han er, jo bedre. Blir kåt av å se hans reaksjoner, pirre han og forføre han. Har aldri fortalt dette til tidligere kjærester. Jeg har ikke turt. For det første er jeg redd for å bli oppfattet som en selvdigger, oppmerksomhetssyk, hoven og usikker. Sannheten er nok at jeg er usikker, jeg har generelt veldig dårlig selvtillit men den stiger ganske mye om jeg får verbale positive tilbakemeldinger på kropp og utseende, ting jeg gjør i senga og lignende. For det andre så syns jeg ikke at jeg har en deilig kropp og syns heller ikke at jeg er pen, men om mannen syns det og virkelig viser det både med ord og kroppsspråk, så tenner det meg noe helt vanvittig. Jeg tenker også at jeg ikke er pen eller deilig nok til å få slike tilbakemeldinger eller at mannen skal si så mye fint til meg. De jeg har vært med har sagt til meg at jeg er deilig og sånt men ikke på det nivået jeg ønsker. For eksempel ikke mens vi har holdt på med sexen. Har vært noen komplimenter her og der men ja. Tenner også på å høre at jeg er flink jente... Er sub og trenger en dominant mann. Er mange måter jeg ønsker å forføre menn på og mye jeg kunne tenkt meg å gjøre. Men er som sagt veldig usikker på kropp og utseende. I fantasien min er jeg en veldig selvsikker kvinne som forfører mennene på mange deilige måter. Men i fantasien har jeg også en annen kropp og et annet utseende... Jeg er pen og sexy, i det virkelige liv er jeg dessverre ikke det. Tar jeg på meg noe pent undertøy og tar et flatterende bilde av kroppen min som jeg sender til mennene (les siste avsnitt), så blir jeg så våt at det nesten renner nedover beina. Bare av noe så "enkelt". Det er til og med før jeg får positive kommentarer. Så det sier litt om hvor kåt jeg blir av å vise meg frem. Når jeg tar bilder kan jeg bestemme vinkel, lys etc slik at jeg ser mye bedre ut enn jeg er, heldigvis. Tenner også på å vise meg frem for menn generelt, ved å dele bilder på nettet (anonymt) og med samtlige (anonymt) på snapchat. Elsker positive tilbakemeldinger, at de runker til meg, fantaserer om meg mens de ligger med kjærestene/konene sine (noen av de har det) osv. Dette er dog ikke aktuelt i et forhold ettersom jeg er monogam og lojal, og jeg går ut ifra at mennene jeg har vært med, ville betegnet det som utroskap. Ble langt det her, men du spurte så her fikk du svar. Anonymkode: 51322...2c0 He he ærlig og modig du. Det å tenne på nett er noe også ja. jeg har hatt en voksen dame på nett i en tid, Hun ville ha meg som en ukjent venn, Hun vile ha en slavevenn. Hun kunne si Hei slave si noe posetivt om meg ros meg, eller hun sier Jeg vil se deg ronke, eller showe litt naken for meg,Det jeg vil fram til er det at det tente meg, og henne. Grei løsning
Gjest Sexslave Skrevet 28. februar 2022 #6 Skrevet 28. februar 2022 Sexslave skrev (5 minutter siden): He he ærlig og modig du. Det å tenne på nett er noe også ja. jeg har hatt en voksen dame på nett i en tid, Hun ville ha meg som en ukjent venn, Hun vile ha en slavevenn. Hun kunne si Hei slave si noe posetivt om meg ros meg, eller hun sier Jeg vil se deg ronke, eller showe litt naken for meg,Det jeg vil fram til er det at det tente meg, og henne. Grei løsning Når det er sakt så forlanger ikke jeg at hun skal kle av seg for di om jeg sitter naken eller shower på skype, men ser at hun koser seg, og jeg roser henne og oppmuntrer henne hvor søt hun er , deilig lepper sex blikk også viddre, hun liker det. Hun liker når jeg shower naken gjør helikopter leken. Som vi kaller.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå