AnonymBruker Skrevet 26. februar 2022 #1 Skrevet 26. februar 2022 Jeg er så i villrede. Jeg har utdannelse som helsefagarbeider, sykepleier og operasjonsykepleier. Mannen min er arbeidsledig og har brukt svært lite tid på husarbeid. ,Gjennom mange år har mannen min fortalt at jeg ikke kan lage mat, så han har tatt over den biten. (jeg har sagt at siden han ikke er i arbeid og jeg jobbber 100% så vil matlaging være hans oppgavea) den siste tiden har han vært sint og umedgjørlig, og får ofte tilbakemelding at jeg ikke gjør nok i hjemmet, når jeg forsøker å gjøre husarbeid får jeg beskjed at det ikke er rett det jeg gjør. jeg forsøker å si at jeg har master i hygiene men han mener mitt bidrag ikke er slik han er vant til. så nå får jeg ikke vaske huset siden jeg ikke gjør det slik han mener. de siste dagene har han begynt å vaske klær, han mener jeg ikke kan vaske klær, føler meg helt ubrukelig . forstår at siden ikke han har jobb så vil han bidra, men samtidig er det vanskelig at all min kunnskap skal undergraves for det er ikke slik han er vant til Anonymkode: 96504...aa2
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2022 #2 Skrevet 26. februar 2022 Han er totalt urimelig. Mest sannsynlig er han totalt urimelig fordi han ikke jobber. Anonymkode: b37eb...d1a 2
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2022 #3 Skrevet 26. februar 2022 Han er urimelig, men at du "drar frem masteren" er jo unødvendig. Er han fornøyd med å vaske, lage mat osv fordi du ikke gjør det bra nok etter hans standard er det jo greit, men da behøver han ikke klage mye. Eller du kan be han forklare hvordan han vil ha det? Eller er dette kanskje en sånn kvinner/menn tråd? Skal vi rope ut at du bør skille deg slik at du kan si at vi på Kvinneguiden er hyklere? Anonymkode: f2c6f...990
krokrygga Skrevet 26. februar 2022 #4 Skrevet 26. februar 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Han er urimelig, men at du "drar frem masteren" er jo unødvendig. Er han fornøyd med å vaske, lage mat osv fordi du ikke gjør det bra nok etter hans standard er det jo greit, men da behøver han ikke klage mye. Eller du kan be han forklare hvordan han vil ha det? Eller er dette kanskje en sånn kvinner/menn tråd? Skal vi rope ut at du bør skille deg slik at du kan si at vi på Kvinneguiden er hyklere? Anonymkode: f2c6f...990 Har aldri dratt fem master{bachelor når vi snakker. det jeg mener med det er opr.spl har master i hygiene, altså man vet hvordan man vasker for å få det rent, samme tid mener mannen at jeg ikke kan vaske for jeg gjør det ikke sånn som han gjør. absoulutt okke en ottar tråd da, men skriver hva jeg føler for tiden....
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2022 #5 Skrevet 26. februar 2022 krokrygga skrev (20 minutter siden): Har aldri dratt fem master{bachelor når vi snakker. det jeg mener med det er opr.spl har master i hygiene, altså man vet hvordan man vasker for å få det rent, samme tid mener mannen at jeg ikke kan vaske for jeg gjør det ikke sånn som han gjør. absoulutt okke en ottar tråd da, men skriver hva jeg føler for tiden.... La han bare holde på, da og be han slutte å klage eller forholde seg til at din vasking har en annen standard. Hva mener han at han gjør så annerledes? Anonymkode: f2c6f...990 1
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2022 #6 Skrevet 26. februar 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): den siste tiden har han vært sint og umedgjørlig Han har underliggende problemer, han ikke vil snakke om. Å gå ledig lenge kan sikkert tære på selvbildet. Kommer han seg ut for å treffe folk, drikke kaffe, gjøre aktiviteter? Anonymkode: 5eed5...7ac 2
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2022 #7 Skrevet 26. februar 2022 Herregud, mannen trenger en jobb. Sånn seriøst, ingen har godt av å gå hjemme og være husmor eller husfar over lengre tid. Han trenger å føle seg nyttig og verdsatt utenfor hjemmet. Anonymkode: 77ff1...35a 2
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2022 #8 Skrevet 26. februar 2022 0g hvorfor i all verden gidder du egentlig å bo sammen med denne personen? Anonymkode: 95057...72e 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå