AnonymBruker Skrevet 26. februar 2022 #1 Skrevet 26. februar 2022 Jeg var hos privat gynekolog idag, nå på mandag er det 3 uker siden cytotec kuren. Slimhinna var veldig fin, og hun kunne se at jeg skulle få eggløsning innen et par dager. Det stemmer nok veldig også mtp at hcg nå er helt nede i 0, jeg hadde 200 i hcg forrige torsdag for en uke siden. Hun så en liten koagle (rest), og jeg så på skjermen at hun målte den og mener det sto 15*27mm. Hun ville ikke gi meg ny kur mtp at jeg nå får eggløsning og hun trodde dette ville komme ut neste menstruasjon. Jeg er jo vandt med å få en del koagler under mensen så jeg håper den kommer ut. Noen som har hatt lignende størrelse på rester og at det kom ut neste mens? Veldig lei av å spotte.. og det er nok grunnen til at jeg spotter fortsatt.. Trodde 15x27mm var ganske mye men det er det vel kanskje ikke? Hun mente jo koaglen var liten. Takker veldig for svar, blir så bekymret mtp utskraping. Anonymkode: 856eb...d4f
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2022 #2 Skrevet 26. februar 2022 Jeg hadde omtrent like my me rester, og det kom ut ved mens til meg. Vær obs på magesmerter og feber, kommer det ikke ut av seg selv, så må du kontakte sykehuset. Anonymkode: 07b64...10d
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2022 #3 Skrevet 26. februar 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg hadde omtrent like my me rester, og det kom ut ved mens til meg. Vær obs på magesmerter og feber, kommer det ikke ut av seg selv, så må du kontakte sykehuset. Anonymkode: 07b64...10d Tusentakk for svar, ja det håper jeg det kommer ut neste mens. Skal følge med på formen, har ny time hos gyn i begynnelsen av mars, ca når neste mensen er over, så da får jeg iallefall fulgt det opp. Anonymkode: 856eb...d4f
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2022 #4 Skrevet 3. mai 2022 Hvordan gikk det med deg? Jeg er litt i samme situasjon. Har påvist små rester og de mener det skal komme ut med menstrausjonen. Har derimot ikke hatt tegn til eggeløsning enda. Anonymkode: 24fa9...94a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå