Gå til innhold

Damer; hvordan skal vi under middels menn som er seriøse og ønsker barn fatte deres interesse?

Anbefalte innlegg

Skrevet

La oss si at vi ikke har et utseende som nødvendigvis gjør noen mo i knærne, og vi har vanlig til under middels inntekt. Om man er en god person og har glimt i øyet, men ikke den mest sosiale fyren i ansamlinger med mennesker.

Kan man da egentlig noen gang bli god nok, når idealet er å være kjekk, godt utdannet og sosial? Det er nesten umulig å unngå å kjenne på et mindreverdighetskompleks på dette.

Ingenting har noen gang motbevist at utseende, status og sosial status teller aller mest. Jeg har hatt super kjemi med noen jenter, hvor jeg til slutt gjorde meg sårbar og viste interesse og de var ikke interessert tilbake. For så vidt ikke unormalt, men jeg har tenkt at det jeg mangler er utseendet, karrieren eller den sosiale statusen for at den siste gnisten skulle tenne. Kjemien jeg har hatt med enkelte jenter har vært bedre enn kjemien mange kjærestepar har.

Anonymkode: ccb81...3f1

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det går vel begge veier, det der?

Anonymkode: adcea...195

• Liker 9
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det går vel begge veier, det der?

Anonymkode: adcea...195

Hvordan da, mener du?

Skrevet

Først av alt, ikke omtal deg selv som under middels! Jeg tror kjernen i problemet ditt ligger her, du har kanskje litt lav selvtillit? Sørg heller for å gjøre noe som styrker selvtilliten din; om det er å begynne å trene, bytt jobb, kanskje vil du studere, flytte til et nytt sted, lære deg et nytt språk  ja hva som helst som gir deg en selvtillitsboost! Det er dét som kommer til å gjøre andre interesserte i deg. 

• Liker 18
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

La oss si at vi ikke har et utseende som nødvendigvis gjør noen mo i knærne, og vi har vanlig til under middels inntekt. Om man er en god person og har glimt i øyet, men ikke den mest sosiale fyren i ansamlinger med mennesker.

Kan man da egentlig noen gang bli god nok, når idealet er å være kjekk, godt utdannet og sosial? Det er nesten umulig å unngå å kjenne på et mindreverdighetskompleks på dette.

Ingenting har noen gang motbevist at utseende, status og sosial status teller aller mest. Jeg har hatt super kjemi med noen jenter, hvor jeg til slutt gjorde meg sårbar og viste interesse og de var ikke interessert tilbake. For så vidt ikke unormalt, men jeg har tenkt at det jeg mangler er utseendet, karrieren eller den sosiale statusen for at den siste gnisten skulle tenne. Kjemien jeg har hatt med enkelte jenter har vært bedre enn kjemien mange kjærestepar har.

Hva med å prøve norsk rettskriving først?

Anonymkode: f4ae6...08b

Skrevet

Det er da virkelig ikke et ideal å være sosial - å leve med en sosial mann hadde vært et mareritt. Jatakk til kule introverte personer som jeg kan ha det fint sammen med uten at det trenger å kry av folk.

Hva man anser som kjekk varierer jo også veldig. Den sleske looken til aksjemeglere og jurister er f.eks. ekstremt avtennende for mange kvinner, for ikke å snakke om det nasty fuckboy imaget til influencer- og reality-gjengen.

Er du ikke født pen, så tren. Alle kan få en rå kropp, det koster bare viljestyrke, blod, svette og tårer, og har du flott sterk kropp, god hygiene, tar vare på tennene og kler deg noenlunde normalt,  så er du plutselig over snitt kjekk uansett hva slags ansikt du er født med. 

Anonymkode: 8444d...817

• Liker 25
  • Nyttig 2
Skrevet
Jahaja skrev (Akkurat nå):

Først av alt, ikke omtal deg selv som under middels! Jeg tror kjernen i problemet ditt ligger her, du har kanskje litt lav selvtillit? Sørg heller for å gjøre noe som styrker selvtilliten din; om det er å begynne å trene, bytt jobb, kanskje vil du studere, flytte til et nytt sted, lære deg et nytt språk  ja hva som helst som gir deg en selvtillitsboost! Det er dét som kommer til å gjøre andre interesserte i deg. 

Jeg ville aldri kalt meg selv det i virkeligheten. Lav selvtillit er forårsaket av alt som forventes, og hvilke menn man ser blir valgt av kvinnene.

Kan godt late som om jeg får mer selvtillit av å lære et nytt språk osv, eller flytte til nytt sted, men det forandrer jo ikke noe på selvfølelsen. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Artig at det er noe jeg alltid har fått skryt for her inne😅 Beklager om det var noen avanserte ord her som du ikke forstod!

• Liker 13
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Jeg ville aldri kalt meg selv det i virkeligheten. Lav selvtillit er forårsaket av alt som forventes, og hvilke menn man ser blir valgt av kvinnene.

Kan godt late som om jeg får mer selvtillit av å lære et nytt språk osv, eller flytte til nytt sted, men det forandrer jo ikke noe på selvfølelsen. 

Da må du kanskje se på hvilke kvinner du sikter mot :)

• Liker 9
Skrevet

Det gjør ingenting om du er under gjennomsnittlig pen dersom du i det minste kler deg ok og har god hygiene, er rak i ryggen og smiler.
Det gjør ingenting om du har under middels inntekt så lenge du er økonomisk ansvarlig, i stand til å ta vare på deg selv, er fornuftig og gjør det beste ut av det du har.
Det gjør heller absolutt ingenting om du ikke er den mest sosiale typen. Jeg foretrekker en introvert mann fordi jeg er introvert selv. Så lenge du er i stand til å være sosial med meg. :)

Selv har jeg IKKE lyst på en alfamann, en kjekkas, en hunk med høy status. Jeg vil ha en familiemann og en bestevenn. Du høres ut som en bra fyr, jeg kunne godt tenkt meg å bli kjent med deg. At du har problemer med damene tror jeg heller faller på at du enten sikter for høyt, eller så er dere bare ikke en god match - kjemimessig, eller så kan det tenkes du er såpass usikker på deg selv at dine gode trekk ikke får blomstre slik de burde. :) Kanskje er du også for "snill"? Og da mener jeg at du ikke tørr å flørte, være litt rampete, skape gnister som får i gang flammene om du forstår?

Gode menn er virkelig vanskelig å finne nå til dags. Og jo eldre damene blir jo mer vil de ha sånne som deg. Noen de kan ha en hverdag sammen med, bli gamle med, få hjem og barn.
Kanskje du dater for unge damer? Eller er ung selv?

Anonymkode: a16ae...033

• Liker 13
Skrevet

Jeg kjenner tjukke menn med damer, og kjempetynne menn med damer. Jeg kjenner arbeidsledige menn og lavt utdannede menn med dame. Kjempelave menn, og menn med funksjonsnedsettelser. Menn med psykiske lidelser, og menn med avhengighetsproblematikk. Og nei, ingen av dem kompenserer med å være rike. Ingen av disse mennene er sammen med modellvakre damer med store formuer. Men «alle» kan få seg dame om de er treffer noen som matcher dem, og de er åpne for det. 

Anonymkode: 674b3...231

• Liker 20
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)

Hvis jeg ser meg rundt på naboer og venner der folk er i forhold, så er jo slett ikke mange fotomodeller. Det er folk i alle slags fasonger og utseende- for de som henger seg opp i det. 

Det tar tid for alle å finne en partner. Selv om man er aldri så kjekk, så er ikke det en garanti. Det gjør det selvsagt lettere. Poenget mitt er at helt normale mennesker finner seg partner og får barn. 

Lykke til. Du virker som en fin fyr TS, så jeg håper du treffer noen du liker, og som liker deg tilbake. 

Endret av Mooza
  • Liker 7
Skrevet
AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Uansett, du spurte hva som skal til, jeg kom med noen råd, fra en kvinne :)

Skrevet

Nå er jeg mann da, men helt ærlig tror jeg bare man må ha flaks. Er man ikke i toppsjiktet utseendemessig eller i utadvendthet må man bare finne en av de få, kanskje 1 av 1000 eller 10000 kvinner som kan bli interessert i akkurat deg. De finnes, men det er selvsagt som å lete etter den berømte nåla i høystakken.

Anonymkode: d3d6c...d3c

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

kjønner ike att no1 altid skall pirkke phå schlikt, va bidra de lissom? R retskrivning di enste goe kvallitett +supreority komplex l'er?

• Liker 7
Skrevet

:)

Anonymkode: 29087...fb7

Skrevet

Karisma må man bli født med… 

Uten karisma, utdanning, under middels inntekt må du begynne å date nedover.. begge parter tar til takke med det de kan huke tak i.. veldig vanlig det.. 

Anonymkode: e50dd...0bf

• Liker 2
Skrevet

I nabolaget der jeg bor er det mange barnefamilier og unge par. De fleste mennene ser helt gjennomsnittlige ut, og man kan se på bilene og boligprisene at de har helt alminnelig økonomi. Altså ingen modellvakre rikinger, men kone/samboer og barn har de fått likevel. Kanskje du bare går etter feil type jenter?

• Liker 13
Skrevet

Selvtillit! Tro på deg selv! ELSKE deg selv!! ❤️❤️❤️ Og smil i ny og ne 😀

Start med det!! Da vil damene plåppe opp 👯‍♀️👯‍♀️👯‍♀️👯‍♀️

• Liker 1
Skrevet

Og hvor mange ganger har du blitt avvist når du har "gjort deg sårbar"? Forskjellen på deg og mange av de som har partner er at mange av de har blitt avvist mange flere ganger, men bare fortsatt. Du må fokusere på å finne noen du liker, ikke bare fordi du er alene, fordi de er pene, fordi du vil ha en kjæreste(hvem som helst?), nei. En du faktisk liker fordi dere har ting til felles og gjør hverandre glade.

Jeg har møtt mange par hvor jeg vil si dama er en TOTAL BABE(dvs. godt over gjennomsnittet pen) og typen er helt alminnelig eller mindre attraktiv og andre veien. Slutt å henge deg opp i hva incels sier at "kvinner vil ha". 

Anonymkode: 5d95d...363

• Liker 8
  • Nyttig 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...