AnonymBruker Skrevet 25. februar 2022 #1 Skrevet 25. februar 2022 Jeg lå og sov på sofaen og hadde en drøm. Da jeg våknet trodde jeg med en gang at den drømmen var ekte , og begynte å snakke med kona om det som jeg trodde skjedde. Hun skjønte ingenting, og ba meg forklare det en gang til sånn at hun kunne forstå hva jeg mente. Da sa jeg " skjønner du ingenting. Jeg trodde ikke du var fjernere enn alle sammen her ". Jeg forstod jo raskt at jeg hadde surra , så da prøvde jeg å skifte samtaleemne. Da hadde kona tydeligvis blitt sur og sa "nei , fortell meg hva du mener, sånn at jeg ikke er den fjerneste her ". Hun fortsatte å pushe på , og da ble jeg til slutt sur og ba henne om å roe seg ned. Nå er hun bare fly forbanna og gikk for å legge seg. Jeg mener hun overdriver helt forferdelig, og jeg kjenner jeg er så lei av å ha ei sur kone. Noen andre som har sur koner ? Anonymkode: 2a2df...ee1
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2022 #2 Skrevet 25. februar 2022 Nei, men jeg er en kone som er utrolig lei av at mannen våkner og snakker med meg om de rareste ting og blir så irritert når jeg ikke skjønner hva han mener fordi han har drømt og ikke kommet helt til hektene. Anonymkode: 4a035...2d8 17
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2022 #3 Skrevet 25. februar 2022 Ja, jeg kjenner mange teite menn med sure koner. Happy wife, happy life! Anonymkode: 69744...4ca 3
Mytomann Skrevet 25. februar 2022 #4 Skrevet 25. februar 2022 Kanskje hun trenger å dra på familievernkontoret. Du kan bli med og støtte henne. Det har jeg gjort.
Queen94 Skrevet 25. februar 2022 #5 Skrevet 25. februar 2022 La hu være sur! Enkelte dager trenger vi damer å «bjeffe» litt. 😬😂
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2022 #6 Skrevet 25. februar 2022 Så... Når du skjønte at du "surra" så prøvde du å skifte samtaleemne isteden for å unnskylde deg og forklare situasjonen? Det er også ganske stygt å spør noen om de ikke "skjønner noen ting" og å kalle de for fjerne. Jeg forstår godt at hun ble sur jeg. 🤡 Anonymkode: 38291...1c2 32
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2022 #7 Skrevet 25. februar 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg lå og sov på sofaen og hadde en drøm. Da jeg våknet trodde jeg med en gang at den drømmen var ekte , og begynte å snakke med kona om det som jeg trodde skjedde. Hun skjønte ingenting, og ba meg forklare det en gang til sånn at hun kunne forstå hva jeg mente. Da sa jeg " skjønner du ingenting. Jeg trodde ikke du var fjernere enn alle sammen her ". Jeg forstod jo raskt at jeg hadde surra , så da prøvde jeg å skifte samtaleemne. Da hadde kona tydeligvis blitt sur og sa "nei , fortell meg hva du mener, sånn at jeg ikke er den fjerneste her ". Hun fortsatte å pushe på , og da ble jeg til slutt sur og ba henne om å roe seg ned. Nå er hun bare fly forbanna og gikk for å legge seg. Jeg mener hun overdriver helt forferdelig, og jeg kjenner jeg er så lei av å ha ei sur kone. Noen andre som har sur koner ? Anonymkode: 2a2df...ee1 Det ville kanskje vært LITT bedre om du hadde beklaget istedenfor å skifte samtaleemne. Det du sa først var jo ikke noe hyggelig mot henne. Anonymkode: ffc2f...a5e 7
Trolltunge Skrevet 25. februar 2022 #8 Skrevet 25. februar 2022 Nei, men jeg også har en mann som tror jeg er tankeleser, så han kan buse ut med hva som helst, midt i en tankerekke, og jeg skal umiddelbart forstå hva han snakker om. 😆 Min mann har imidlertid selvinnsikt og menneskelig innsikt tilstrekkelig til å le av seg selv når det går opp for ham at han har meddelt noe som selv Einstein hadde hatt problemer med å forstå, uten nærmere forklaring enn det han har gitt meg. Holdningen til at jeg er tankeleser opprettholdes dessverre av at omtrent 50% av gangene forstår jeg faktisk hva han snakker om, bare fordi jeg kjenner han så godt at jeg ofte skjønner hva han har tenkt på, og bust ut med, midt i en for folk flest uforståelig tankerekke. 3
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2022 #9 Skrevet 25. februar 2022 Du har sikkert gitt henne for lite oppmerksomhet, gjort for få ting i hjemmet av husarbeid + snorket på sofaen mens hun har ryddet. Når du i tillegg snakker stygt til henne etterpå, så er det fullt forståelig at hun blir sur. Prøv å være en bedre mann i morgen, så blir hun nok blid igjen. Anonymkode: 4c96a...995 4
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2022 #10 Skrevet 25. februar 2022 AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Nei, men jeg er en kone som er utrolig lei av at mannen våkner og snakker med meg om de rareste ting og blir så irritert når jeg ikke skjønner hva han mener fordi han har drømt og ikke kommet helt til hektene. Anonymkode: 4a035...2d8 🤣🤣🤣 dette må jo være konemor som er omtalt av trådstarter, elsker svaret 🤣 Anonymkode: 9c4ce...10c
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2022 #11 Skrevet 25. februar 2022 Mytomann skrev (45 minutter siden): Kanskje hun trenger å dra på familievernkontoret. Du kan bli med og støtte henne. Det har jeg gjort. Nei, det hadde du ikke. Det er riv ruskende gale å gå til familievernkontoret for dette. Ts kan slutte å spørre om andres "sure" koner og heller prøve å blidgjøre sin eller vente til det går over og late som ingenting Anonymkode: 290c5...bd6
Mytomann Skrevet 25. februar 2022 #12 Skrevet 25. februar 2022 Du burde ihvertfall filme henne så da kan vise henne den dårlige oppførselen senere. Da kan hun ikke nekte.
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2022 #13 Skrevet 26. februar 2022 Mannen her kan snakke i søvne, og sikkert også fortsatt være litt i drømmen når han våkner. Hvis han beklager og forklarer at han hadde vært midt i en drøm og den føltes så ekte, så hadde jeg tilgitt med en gang. Det å skifte samtaleemne og late som ingenting gjør bare vondt verre, og såret kone blir til såret og sur kone. Anonymkode: 3450a...989 5
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2022 #14 Skrevet 26. februar 2022 Det som slo meg etter å ha lest HI, er at du kanskje kunne ha hatt glede og nytte av en liten tur til en psykiater.Og da tenker jeg ikke først og fremst på en drømmetyder. Anonymkode: ae09a...d24
anonymbruker2312 Skrevet 26. februar 2022 #15 Skrevet 26. februar 2022 Hva forventer du da, at kona di skal ta alt med et smil, til og med slike frekke kommentarer du ga henne..? Jeg tror ikke du selv hadde likt hvis noen hadde kalt deg for fjern, hun prøvde jo bare å forstå hva du mente. Er så typisk det med noen menn… legger skylda på dama og kaller de «sure»…. Nesten som om det skulle vært forbud for oss damer å i det hele tatt reagere på noe. Syns du skal ta en prat med henne og beklage. 2
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2022 #16 Skrevet 2. mars 2022 Ja vi blir sure når menn sover på sofaen når det garantert er andre ting de burde gjort. Barnslige menn som må snakke om det de har drømt, herregud. Anonymkode: 5a5a9...e34
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2022 #17 Skrevet 2. mars 2022 Dette er skrevet av en kvinne type troll, kun de kan bli sur på mannen for noe de har drømt (Har opplevd det, vanvittig!) Anonymkode: 065c2...934
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2022 #18 Skrevet 2. mars 2022 Jeg hadde også blitt sur om min mann kalte meg "fjernere enn andre" og om jeg ikke "skjønte noen ting". Hvis det er slik du snakker til henne så forstår jeg godt at hun er mye sur. Anonymkode: 9da57...70b 2
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2022 #19 Skrevet 2. mars 2022 Du blir jo sur for ingenting, er det noe bedre? Anonymkode: b1179...39e
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2022 #20 Skrevet 2. mars 2022 Du skulle beklaget deg da du innså at det var en drøm. Uansett kaller du ikke konen din fjern. Selv om drømmen hadde vært virkelig. Anonymkode: b20e1...612
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå