Gå til innhold

Covid for 2 gang på 3 måneder.

Cecilie91

Anbefalte innlegg

Hei.

I november hadde jeg og begge barna covid. På dem begynte det med massemasse rennende snørr. 5åringen var ikke noe dårlig utenom at han var litt ekstra andpusten ved løping og lek. Ingen feber da. Minste fikk feber og 1 stor bleie med diaré uka etter positiv pcr. Jeg ble veldig dårlig, men begynte å bli bedre allerede på dag 8. Da gikk det mer over til en forkjølelse,  så selvom jeg ble kjempe dårlig de dagene det stod på, varte det heldigvis ikke så lenge.

I dag våkna 5åringen opp med både feber og kraftig hoste/vond hals. Minste våkna opp med bleie med diaré, hoste og snørr.

5åringen fikk positiv hjemmetest når jeg testa I sta.

Hvordan var runde nr 2 for dere , Vs gang nr 1?

Har selv ikke blitt dårlig enda, men tok 5 dager fra barna ble dårlig sist, til jeg ble det 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hadde korona i mars i fjor:

Slapp, feber, snørrete. Var som en forkjølelse og varte i ca tre dager før jeg var helt fin igjen.

Denne gangen startet det med dårlig mage og vond hals. Så fikk jeg litt feber og ble snørrete med slim i halsen. Følte meg aldri noe særlig dårlig, kanskje bare litt trøtt? 

Var jo antageligvis to forskjellige varianter av korona og det kan jo ha noe med sykdomsforløpet, ikke vet jeg. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Opprett ny...