Gå til innhold

Dere alenemødre/fedre, hva gjør dere i helgene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg barnefri og ikke vant med å være så alene. 😅  kom ut av et 9års forhold for ikke lenge siden. Heldigvis mange venner, men rart med det når de er godt etablert. De har barn de også, så ikke lett å få de med ut. Bare meg som sitter alene i helgene og ser på the voice? Ok, jeg gjør ikke det hver helg, men ofte. 

Kv 35

🤷‍♀️🤷‍♀️

Anonymkode: ef82f...536

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Samme som deg😅 Det er jo noe deilig med å bare ha huset for seg selv og gjøre nøyaktig som man vil og da. Jeg pleier også å ta en skikkelig vaskerunde hjemme, slik at jeg kan bruke mindre tid på det de neste to ukene. Ellers er jeg flink å invitere på besøk til meg, nå vet venninner hvilke helger jeg har barnefri, så de kommer gjerne for å spise litt god mat og drikke vin. 

Anonymkode: 70415...f56

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Samme som deg😅 Det er jo noe deilig med å bare ha huset for seg selv og gjøre nøyaktig som man vil og da. Jeg pleier også å ta en skikkelig vaskerunde hjemme, slik at jeg kan bruke mindre tid på det de neste to ukene. Ellers er jeg flink å invitere på besøk til meg, nå vet venninner hvilke helger jeg har barnefri, så de kommer gjerne for å spise litt god mat og drikke vin. 

Anonymkode: 70415...f56

Godt å høre vi er i samme sko😅 Ikke så lett alltid å være sosial. Selvom jeg har all mulighet nå egentlig   🤭

Skrevet

prøver og være med venner, ha sex og gå på kino og ut og spise :)

Anonymkode: 8894f...329

• Hjerte 1
Skrevet

Jeg står på ski, går turer, jogger, drikker vin, har sex, padler, lager mat, er med venner osvosv.Eller som i dag, måka snø i 2t og legger meg før kl 23 så jeg er uthvilt til en dag på fjellet i morgen. Jeg gjør ting jeg ikke har mulighet til når jeg har ungene hjemme.

Anonymkode: 1bae8...6db

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Sitter hjemme sammen med henne eller venter på at hun kommer hjem hvis hun er sammen med venner.

Anonymkode: f006c...3c7

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

prøver og være med venner, ha sex og gå på kino og ut og spise :)

Anonymkode: 8894f...329

Har sex med flere forskjellige? Merker at mulighetene er store. Kan kjapt få meg både her og der, av bekjente vel og merke. 😄 Ts  

Skrevet

Vasker, rydder, spiller høy musikk, går lengre skogsturer, leser bøker, ser dokumentarer, trener, steller i hagen på sommeren.... 

Anonymkode: 7d130...d62

Skrevet

Men er dere aleneforeldre når dere kan gå lange turer i skogen, trener etc? 
Hvor er barnet? 
Jeg er alene med 3-åringen, og helgene går med til å leke med og oppleve verden med ham. Ser TV og strikker eller leser når han har lagt seg. 
Har barnevakt en kveld innimellom, da. Da er jeg på konsert. 

Anonymkode: 538e3...30d

• Liker 1
  • Hjerte 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hvor er barnet? 
Jeg er alene med 3-åringen, og helgene går med til å leke med og oppleve verden med ham. Ser TV og strikker eller leser når han har lagt seg. 

Herregud, så lei jeg er av alle som skal hevde at man bare er aleneforelder hvis barnet aldri er hos den andre forelderen. Jeg ser det aldri andre steder enn her, men her dukker det til gjengjeld opp nesten hver gang noen kaller seg aleneforelder.

Man er forelder. Man er alene. Altså, aleneforelder.

Anonymkode: d285e...a2b

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hvor er barnet? 

Jeg tenker det finnes to «typer» aleneforeldre .

en gruppe er som deg : alene om omsorgen, «ekte aleneforeldre»

og en gruppe som er singel (dermed alene) men ikke alene om omsorgen for barnet ( altså singelmom/dad)..

Anonymkode: 8911c...01f

• Hjerte 1
Skrevet

Jeg er kun alene annenhver helg og da bare koser jeg meg hjemme alene på kveldene. På dagtid vasker jeg hus, går på tur alene eller med venninner, leser, trener. 

Anonymkode: 629c5...9c2

• Liker 1
Skrevet

Litt samme her. Kom nettopp ut av langt forhold, og i de helgene jeg har barnefri, jobber jeg. Når jeg først får en natt alene, er det deilig å bare være hjemme. Jeg har bare barnløse venner, og det er slitsomt å gå ut med de, for de drikker kun for å bli fulle. Jeg håper på å få meg nye venner dette året.. Som liker å gjøre "rolige ting" som meg, gå ut å spise, drikke vin ol. Når man har så sjelden fri, så må også aktivitetene man skal gjøre, ha noe verdi for deg. Og for noen er det flatfyll på byen, mens andre tar det med ro hjemme. Vi er i en alder hvor det ikke er så enkelt å finne likesinnede venner, desverre.

Anonymkode: 4c489...6d5

• Liker 1
Skrevet

Har vinkveld med venninner

går ut med venninner som er single

besøker familie

går på date

treffer en «venn med fordeler»

vasker hus og rydder

slapper av

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 26.2.2022 den 8.58):

Hvor er barnet? 

Jeg tenkte på ungefri helgene. Opplyste kanskje ikke det? Ts.. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Litt samme her. Kom nettopp ut av langt forhold, og i de helgene jeg har barnefri, jobber jeg. Når jeg først får en natt alene, er det deilig å bare være hjemme. Jeg har bare barnløse venner, og det er slitsomt å gå ut med de, for de drikker kun for å bli fulle. Jeg håper på å få meg nye venner dette året.. Som liker å gjøre "rolige ting" som meg, gå ut å spise, drikke vin ol. Når man har så sjelden fri, så må også aktivitetene man skal gjøre, ha noe verdi for deg. Og for noen er det flatfyll på byen, mens andre tar det med ro hjemme. Vi er i en alder hvor det ikke er så enkelt å finne likesinnede venner, desverre.

Anonymkode: 4c489...6d5

Ts her. Godt å høre det er flere som ikke har et hav av venner. Jeg har ikke mange venninner som har tid til å komme her de helgene jeg har barnefri. De er med sin mann og sine barn. Jeg prøver å tenke litt positivt og ser for meg at jeg en dag finner en mann og dele livet med, så det gode er vel at jeg mest sannsynlig bare er gjennom en periode nå. Håper det hvertfall. Kan bli litt ensomt til tider. 

Når det er sagt, så har jeg mer mannfolk på besøk her. Er en jeg treffer som jeg koser meg litt med. Tror neppe han blir min fremtidige. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 26.2.2022 den 8.58):

Hvor er barnet? 

Jeg er alenemor, men har fri annenhver helg. Det er en far i bildet mitt, heldigvis. Jeg syntes det er helt opp til hver og enkelt hva man gjør, det var bare gøy å høre hva andre gjorde. Ingenting er vel rett eller galt. ❤ 

Ts 

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 25.2.2022 den 22.35):

Jeg står på ski, går turer, jogger, drikker vin, har sex, padler, lager mat, er med venner osvosv.Eller som i dag, måka snø i 2t og legger meg før kl 23 så jeg er uthvilt til en dag på fjellet i morgen. Jeg gjør ting jeg ikke har mulighet til når jeg har ungene hjemme.

Anonymkode: 1bae8...6db

Hvem har du sex med? Er du ikke singel ?

Anonymkode: d22aa...eff

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvem har du sex med? Er du ikke singel ?

Året er 2022, man kan altså ha sex som singel. 

Anonymkode: dfa78...578

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Året er 2022, man kan altså ha sex som singel. 

Anonymkode: dfa78...578

Skjønner det men er det så lett å få seg et nummer med en fremmed at man kan planlegge sex en fredag kveld?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...