Gå til innhold

En fremtidig kjæreste? Det man ikke skulle tro blir virkelighet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg laget en tråd tidligere, mistet den og vil spør om litt tilnærmet forhold. Har et enkelt spm om jeg bør spørre han om han vil noe mer enn å bare være en elsker. Jeg får ikke sove fordi jeg har begynt å tenke så på han. Vi har kjent hverandre hele livet men kun vært elskere siste året. Han har den siste tiden brukt så mye tid under sex, han vil jeg skal nyte han. Kommer oftere og oftere til meg. Sorry at jeg sier det, men han hater å slikke damer - men meg derimot elsker han å slikke. Han stikker en finger i rumpa osv... ikke alke som vil gjøre slik på damer man ikke ler tiltrukket av? Venninnene mine tror han kanskje kan ha noe for meg, men jeg vil ikke ldelegge dette med å spørre. Hva tror dere? Kan denne sexen avsløre at han vil noe mer? 

Anonymkode: 10871...1ac

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Spør han da? Eneste måten å få et ordentlig svar.

vanskelig for noen som ikke kjenner dere å vite. Kanskje han bare er veldig glad i sex eller kanskje han liker deg veldig godt 

edit: leste feil

Endret av Inochan
  • Liker 3
Skrevet
Inochan skrev (6 minutter siden):

Spør han da? Eneste måten å få et ordentlig svar.

vanskelig for noen som ikke kjenner dere å vite. Kanskje han bare er veldig glad i sex eller kanskje han liker deg veldig godt 

edit: leste feil

Må vel være ett av to? 

Han brukte en time og ville det selv. Han virket fornøyd etterpå. Med å holde på så lenge.. Viser at han nyter meg da. Hadde jeg bare turt å spørre. Greia er at han er kommet ut av mangeårig ekteskap. Så redd han vender tilbake til henne igjen.... vil ikke være for pågående, jeg har respekt for det han hadde. 

Skrevet

Er det noe mer han gjør enn å møte opp for sex? Man klarer alltid å se om vedkommende har følelser for deg, gjennom kroppsspråk og hva de gjør med handlinger. 

Hva med kontakten generelt? Prater dere mye? Hvem tar som oftest kontakt? Er han beskjeden, ydmyk, kanskje litt sjenert med deg ellers? Ellers er det bare å spørre rett ut, selv om det er det vanskeligste å gjøre. 

• Liker 7
Skrevet
anonymbruker2312 skrev (9 timer siden):

Er det noe mer han gjør enn å møte opp for sex? Man klarer alltid å se om vedkommende har følelser for deg, gjennom kroppsspråk og hva de gjør med handlinger. 

Hva med kontakten generelt? Prater dere mye? Hvem tar som oftest kontakt? Er han beskjeden, ydmyk, kanskje litt sjenert med deg ellers? Ellers er det bare å spørre rett ut, selv om det er det vanskeligste å gjøre. 

Han kan gjerne være her i ett par timer før han hinter om å vil inn å kose. Han er her ganske lenge og etter den evig lange sexen forrige gang måtte jeg nesten lempe han ut, fordi kl begynte å bli mye😅

Men vi har blitt enige om at jeg ikke skal skrive så mye til han. At heller han skal få kjenne på tingene selv, han er gjennom en skilsmisse som ikke er oe godt. Han innrømmer at han har det litt tøft og vil se an situasjonen. Så han vil jeg skal holde tilbake følelsene litt foreløpig. Igrunnen er dette bare ærlig sagt. Han er ydmyk, ser på meg når jeg prater, støtter meg i alt mulig. En elsker kan jo mange ganger drite i hva elskerinnen tenker, men det gjør ikke han her. 

Så vanskelig å lese om han bryr seg. Men jeg tror faktisk han gjør det. Det beste jeg kan gjøre er å ikke mase. Jeg kunne gjerne tenkt meg å bli hans etterhvert. Hva tror du, @anonymbruker2312

Skrevet

Ikke for å være negativ her ,men jeg må innrømme at jeg blir litt skeptisk over enkelte ting her. Det med at han hater å slikke andre damer men elsker det på deg er nå det første jeg reagerte på,sikkert fordi jeg har hørt det selv ,men det var bare for å få meg til å føle meg spesiell,det var jo ikke noe sannhet i det. 
Andre jeg reagerer på er at han er i en skilsmisse og det er han som skal kontakte deg mest og han sier du må holde tilbake følelsene dine for han,  hadde det vært jeg som sto i den situasjonen så hadde jeg ikke følt meg noe trygg på at han mente noe seriøst . Håper jeg tar feil da og at det ender godt ❤️

• Liker 9
Skrevet
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Han kan gjerne være her i ett par timer før han hinter om å vil inn å kose. Han er her ganske lenge og etter den evig lange sexen forrige gang måtte jeg nesten lempe han ut, fordi kl begynte å bli mye😅

Men vi har blitt enige om at jeg ikke skal skrive så mye til han. At heller han skal få kjenne på tingene selv, han er gjennom en skilsmisse som ikke er oe godt. Han innrømmer at han har det litt tøft og vil se an situasjonen. Så han vil jeg skal holde tilbake følelsene litt foreløpig. Igrunnen er dette bare ærlig sagt. Han er ydmyk, ser på meg når jeg prater, støtter meg i alt mulig. En elsker kan jo mange ganger drite i hva elskerinnen tenker, men det gjør ikke han her. 

Så vanskelig å lese om han bryr seg. Men jeg tror faktisk han gjør det. Det beste jeg kan gjøre er å ikke mase. Jeg kunne gjerne tenkt meg å bli hans etterhvert. Hva tror du, @anonymbruker2312

Ok, men det du sier er jo at det er bare sex og kos, dere gjør ikke noe annet sammen.

For eksempel drar på tur, trener, møtes for en kaffe, ringes for å bare prate osv. 

Anonymkode: 5c4f8...8c9

• Liker 5
Skrevet

Det kan være det hele er en egotripp for han. Han nyter at du nyter han. 

Anonymkode: 356d5...294

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Det virker mer som om han liker tryggheten med deg, det at han er der etter sex betyr ikke at han er genuint interessert i deg. Holdte selv på med en fyr som kunne være med meg to dager på rad, fant ut etterhvert at han kun brukte meg, noe heftig også (baksnakket meg brutalt). Se alltid på handlinger, han er det bare for det seksuelle. Greit nok at han støtter deg og er hyggelig osv, men å støtte kan alle gjøre, til og med dine egne fiender. 

• Liker 4
Skrevet
anonymbruker2312 skrev (23 timer siden):

Det virker mer som om han liker tryggheten med deg, det at han er der etter sex betyr ikke at han er genuint interessert i deg. Holdte selv på med en fyr som kunne være med meg to dager på rad, fant ut etterhvert at han kun brukte meg, noe heftig også (baksnakket meg brutalt). Se alltid på handlinger, han er det bare for det seksuelle. Greit nok at han støtter deg og er hyggelig osv, men å støtte kan alle gjøre, til og med dine egne fiender. 

Ja ser den... Skal bli flinkere på slike ting. Han kom allerede igår igjen, det har blitt oftere og oftere. Jeg vet ikke om han legger litt følelser i dette, jeg skulle så gjerne visst eller røpet han i det, uten å spørre. Det blir litt for direkte tror jeg. Det at han kommer ofte til meg tar jeg jo positivt. Han er her i flere timer også. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Ja ser den... Skal bli flinkere på slike ting. Han kom allerede igår igjen, det har blitt oftere og oftere. Jeg vet ikke om han legger litt følelser i dette, jeg skulle så gjerne visst eller røpet han i det, uten å spørre. Det blir litt for direkte tror jeg. Det at han kommer ofte til meg tar jeg jo positivt. Han er her i flere timer også. 

Skjønner at du tar det positivt, at han er hos deg flere ganger og oftere og lenge. Men viktigste spørsmålet er om han gjør noe annet enn det. Hva var det dere gjorde igår da når han kom hjem til deg? Han er også gjennom en skilsmisse og sier han trenger tid og ikke er klar enda. Må være ærlig med deg selv om det ikke høres positiv ut og si at det ser mer ut som om han bruker deg for nytelse. 

• Liker 2
Skrevet
anonymbruker2312 skrev (1 minutt siden):

Skjønner at du tar det positivt, at han er hos deg flere ganger og oftere og lenge. Men viktigste spørsmålet er om han gjør noe annet enn det. Hva var det dere gjorde igår da når han kom hjem til deg? Han er også gjennom en skilsmisse og sier han trenger tid og ikke er klar enda. Må være ærlig med deg selv om det ikke høres positiv ut og si at det ser mer ut som om han bruker deg for nytelse. 

Først pratet vi bare lenge, ca 2 timer. Før han ble litt lysten på meg. Men lystenhet er jo mangr, det får man ved seksuell tiltrekning og forelskelse. Så vanskelig å tolke riktig. Han har tidligere sagt at han kommer til å leve singellivet før han vil slå seg til ro med ei. Han sier at jeg har større sjans for å bli hans, enn ei tilfeldig ei etter en bytur. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Først pratet vi bare lenge, ca 2 timer. Før han ble litt lysten på meg. Men lystenhet er jo mangr, det får man ved seksuell tiltrekning og forelskelse. Så vanskelig å tolke riktig. Han har tidligere sagt at han kommer til å leve singellivet før han vil slå seg til ro med ei. Han sier at jeg har større sjans for å bli hans, enn ei tilfeldig ei etter en bytur. 

Det er som om du beskriver en jeg holdte på med for en stund siden. Vi pratet lenge, var seksuelle, pratet også var det ferdig. Slik pågikk det hele tiden. Endte opp med at han bare brukte meg for sin egen nytelse. 

Det at han i det hele tatt må nevne til deg at du har større sjans på han enn ei tilfeldig jente etter en bytur er allerede en red flag. Menn som virkelig er sikre og virkelig interesserte i kun deg, vil aldri ha trangen til å nevne en slik påstand. Han nevner dette for å fortsette å holde på deg, gir deg falske forhåpninger. Han sier selv i tillegg at han vil leve singellivet før han slår seg til ro, altså: "jeg må nødt til å leve livet og ha det gøy, møte andre jenter slik at du vet, så ikke forvent noe". 

Anbefaler deg sterkt til å holde avstand, du bør egentlig etter min mening ikke ta han inn lenger i ditt hjem. Sette grenser for å ikke la han leke med følelsene dine og si at du faktisk har begynt å føle noe for han og dermed ikke kan fortsette lenger med en fyr som er usikker. Jeg vet mye om dating og hvordan gutter tenker, har datet ufattelige mange i løpet av mine 26 år. De er veldig enkle og man merker med en gang om gutten er genuint interessert i deg, noe som er totalt motsatt for oss jenter. Vi trenger som regel mer tid og vi er ikke like direkte som de. 

• Liker 9
  • Nyttig 2
Skrevet

Her må du tenke etter hva du ønsker og ikke bare danse etter hans pipe. Sette grenser for deg selv før du blir såret. Han er midt i en skilsmisse og ønsker ikke noe seriøst, kanskje ikke på en stund og kanskje ikke med deg i det hele tatt. Jeg ville trukket meg litt unna for min egen del. 
Hvis du spør han direkte må du være forberedt på at svaret kan være noe annet enn du ønsker og at må ta konsekvensene av det for å passe på deg selv. 

• Liker 2
Skrevet
Serafina. skrev (6 timer siden):

Her må du tenke etter hva du ønsker og ikke bare danse etter hans pipe. Sette grenser for deg selv før du blir såret. Han er midt i en skilsmisse og ønsker ikke noe seriøst, kanskje ikke på en stund og kanskje ikke med deg i det hele tatt. Jeg ville trukket meg litt unna for min egen del. 
Hvis du spør han direkte må du være forberedt på at svaret kan være noe annet enn du ønsker og at må ta konsekvensene av det for å passe på deg selv. 

Jeg burde kanskje trekke meg unna til han virkelig skulle kjenne på savn til meg. For det merker han kanskje ikke før han nesten mister meg. Han bryr seg jo om meg, det merker jeg i måten han er på med meg. Det skal liksom alltid være seksuell tiltrekning, men en fremtidig kjæreste? Nei det er vanskelig det...

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg burde kanskje trekke meg unna til han virkelig skulle kjenne på savn til meg. For det merker han kanskje ikke før han nesten mister meg. Han bryr seg jo om meg, det merker jeg i måten han er på med meg. Det skal liksom alltid være seksuell tiltrekning, men en fremtidig kjæreste? Nei det er vanskelig det...

Gjør det i tilfelle for din egen del. Kanskje han savner deg som noe mer enn en sexpartner, kanskje ikke. Det vil du finne ut og så kan du handle deretter. 

• Liker 1
Skrevet
Serafina. skrev (14 minutter siden):

Gjør det i tilfelle for din egen del. Kanskje han savner deg som noe mer enn en sexpartner, kanskje ikke. Det vil du finne ut og så kan du handle deretter. 

Menn må vel ha noe følelser de også. Han er ganske åpen av seg og legger litt vekt på fremtiden. Han vil vel merke selv nå også i dagene fremover om han har følelser for meg eller ikke. Merke om han savner meg eller ikke. 

Skrevet

Selvsagt liker han deg, men han vil jo ikke noe mer. Han har sagt at han vil være singel. Om han skulle være i forhold, så ville han ha valgt deg (han sier det for å holde på deg, og samtidig helgradere seg mot å bli beskyldt for å gi falske forhåpninger).
Dårlige statementer for deg å få servert, om du håper på mer. 
Ikke noe å lure på. Han har deg for sex.

Anonymkode: e9ba6...105

• Liker 2
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Menn må vel ha noe følelser de også. Han er ganske åpen av seg og legger litt vekt på fremtiden. Han vil vel merke selv nå også i dagene fremover om han har følelser for meg eller ikke. Merke om han savner meg eller ikke. 

Klart menn har følelser de også. Han har akkurat kommet ut av et antagelig langvarig forhold og trenger å booste selvtilliten sin igjen. Han liker deg så klart, men det betyr ikke at han er klar for en forpliktelse eller gjensidig forelskelse. Det kan ta tid. 

Skrevet
Serafina. skrev (7 timer siden):

Klart menn har følelser de også. Han har akkurat kommet ut av et antagelig langvarig forhold og trenger å booste selvtilliten sin igjen. Han liker deg så klart, men det betyr ikke at han er klar for en forpliktelse eller gjensidig forelskelse. Det kan ta tid. 

Nei vet... 

Han reiser endel med jobben sin og da ringer han meg ofte for å prate. 

Men jeg skal holde igjen. Jo mer kostbar man er, jo mer interessant blir man igrunnen. Takk for alke råd☺☺

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...