Gå til innhold

Folk på Finn.no som ikke svarer på melding

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bak mål?

Anonymkode: f2739...89e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt bak mål. Jeg prøvde å kjøpe slalåmstøvler av noen her om dagen. Men når de bruker 24-48 timer på å svare på meldinger, da blir det ikke noe salg på dem! Jeg ga dem flere sjanser også. 

Anonymkode: 3795b...909

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Helt bak mål. Jeg prøvde å kjøpe slalåmstøvler av noen her om dagen. Men når de bruker 24-48 timer på å svare på meldinger, da blir det ikke noe salg på dem! Jeg ga dem flere sjanser også. 

Lol!

folk flest har vel mye viktigere ting å tenke på enn å sitte på Finn.no døgnet rundt... 

Anonymkode: b461a...ceb

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Lol!

folk flest har vel mye viktigere ting å tenke på enn å sitte på Finn.no døgnet rundt... 

Så ikke start en artikkel!

Skrevet

Kanskje de er på vinterferie og ikke på mobilen 24t.
Kanskje du pruter og er frekk så de ikke gidder svare. 

Anonymkode: 3789f...131

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Så ikke start en artikkel!

Jeg har mange annonser liggende ute hele tiden, tar de ikke vekk pga ferie men bruker litt tid på å svare. 

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg har mange annonser liggende ute hele tiden, tar de ikke vekk pga ferie men bruker litt tid på å svare. 

Da sletter du de, du starter ikke butikk uten ansatte tilgjengelig ;) 

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Nei

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Så enig 😡

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Da sletter du de, du starter ikke butikk uten ansatte tilgjengelig ;) 

Finn er ikke «en butikk». Lol.

Anonymkode: bf48c...154

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jo det er det, du selger ting i bytte mot kontanter, hvis du ikke er tilgjengelig så får ikke du solgt ;)

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Det er et marked, jo 😉 At selger ikke gidder å svare på 24-48 timer forteller bare at selger er useriøs. Klarer man ikke å  svare raskt, kan man like så godt la være å legge ut en annonse på tidspunktet man er på ferie - eller bare trykke på inaktiv.

Har man tid til å surfe på internett, noe jeg garanter at du gjør i løpet av dagen - har du også tid til å svare. Handler om prioriteringer, rett og slett. 

Anonymkode: 67b3f...092

• Liker 1
Skrevet

Har de lest meldingen da? 

Mange ganger jeg ikke gidder å svare når de feks. Skriver "interessert" Javel hva skal man svare til det. 

Eller kommer med skambud. 

Anonymkode: b7cc6...0eb

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Har de lest meldingen da? 

Mange ganger jeg ikke gidder å svare når de feks. Skriver "interessert" Javel hva skal man svare til det. 

Eller kommer med skambud. 

Anonymkode: b7cc6...0eb

Spør om de vil kjøpe 

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Lol!

Hvis man faktisk har tenkt å selge noe, så er det lurt å ikke bruke 48 timer (eller mer) på å svare selger, ja. Man «sitter» ikke på Finn «døgnet rundt», man har en app på telefonen som sender deg push-meldinger når man har fått en pm på Finn. Man har garantert sett på telefonen mer enn annenhver dag, liksom. 
Jeg selger mye greier brukt selv. Ønsker man å få solgt noe, må man som selger være tilgjengelig, både for spørsmål og for å avtale overlevering. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hvis man faktisk har tenkt å selge noe, så er det lurt å ikke bruke 48 timer (eller mer) på å svare selger, ja. Man «sitter» ikke på Finn «døgnet rundt», man har en app på telefonen som sender deg push-meldinger når man har fått en pm på Finn. Man har garantert sett på telefonen mer enn annenhver dag, liksom. 
Jeg selger mye greier brukt selv. Ønsker man å få solgt noe, må man som selger være tilgjengelig, både for spørsmål og for å avtale overlevering. 

Svare *kjøper skal det stå i første setning 

Skrevet

Jeg har skrudd av alle push-meldinger. Har heller ikke finn appen. 

Anonymkode: b958f...992

Skrevet

Bare å slette annonsen da

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Dette var forresten ikke i vinterferien, og jeg prutet ikke og var ikke drakk. Jeg spurte først om varen var tilgjengelig og i god stand, fikk omsider til svar at det var den. Så skrev jeg at jeg ønsket å kjøpe varen og prøvde å avtale henting, men det var umulig å få svar på under 48 timer. 

Skrevet

Veldig lite lurt hvis man er selger. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...