Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Me søv på seperate sovrom. Dette er no me ble eni om, for den eine av oss søv litt dårle.

Men no kjenn æ at det påverk følelsan mine for han. Æ kjenn at æ ikke har like stærke følelsa lengre. Og no lure æ på om æ kan lev videre i lag med non som ikke vil søv i lag med mæ.

Anonymkode: cb3fe...68f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da må du nesten ta det opp med han. Vi sover heller ikke på samme soverom, og hos oss også er det mannen som vil ha det slik. Jeg vil ikke. Jeg har tatt det opp uten at det endrer situasjonen, men vi har barn, og det er ikke aktuelt å stille ultimatum. Men hadde kanskje gjort det om vi var unge og barnløse.

Anonymkode: 5d6a9...a18

• Hjerte 1
Skrevet

For det første er det lettere å fokusere på innholdet i ditt innlegg, om du skriver på norsk. 
(Ser for meg ei budeie på ei seter.) 
Så til saken. Kan forstå at du ikke trives med det. Ikke når det er hver natt. Har dere bodd sammen lenge?

Anonymkode: ecc14...2cc

Skrevet
AnonymBruker skrev (42 minutter siden):

For det første er det lettere å fokusere på innholdet i ditt innlegg, om du skriver på norsk. 
(Ser for meg ei budeie på ei seter.) 
Så til saken. Kan forstå at du ikke trives med det. Ikke når det er hver natt. Har dere bodd sammen lenge?

Anonymkode: ecc14...2cc

13 år.

Anonymkode: cb3fe...68f

Skrevet

Om du merker at følelsene ikke lenger er der, så bør du nesten høre på magefølelsen. Det er en veldig kjip situasjon å være med noen man ikke har følelser for lenger. Men, derimot, så kan det jo også komme av at dere nettopp ikke deler soverom lenger. Hva med å prøve å sove sammen igjen, kanskje i noen dager, å se hvordan det blir? 

Er jo en tung avgjørelse å ta, etter 13 år som sammen. Eller så kan dere jo prøve å «piffe» opp forholdet igjen for å se om det blir bedre? Kanskje dra på dates sammen, gjøre litt ting som man gjør når man dater. Hvis ikke det hjelper, så må man nesten høre på magefølelsen. Har flere gang i mitt liv fått erfart at den alltid har rett.

Skrevet

Jeg forstår deg.  Mange tenker ikke over at det å sove sammen gir samhold.  Min mann snorker, og det har hendt at jeg ber ham om å legge seg på gjesterommet.  Men så savner jeg ham - til tross for snorkingen.  Faktisk kan jeg ligge å tenke på at jeg er glad for snorkingen hans.  En dag vil det bli stille, og hva da? 

Du må snakke med mannen din om dette.  Nærhet er viktig for et godt forhold.   

Anonymkode: a084f...11d

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...