Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har opplevd smerter i baken etter keisersnitt? Måtte ha akutt snitt pga et komplisert tverrleie. 
I ettertid har jeg smerter i baken når jeg får luft i tarmen eller skal på do og gjøre nummer 2, når jeg må presse litt, det stråler smerter i baken, kjennes ut som «kniver» og er vondt å trykke inn mot halebeinet og rundt. Er så ubehagelig og håper det går bort.. at det ikke er permanent. Er litt over en uke siden jeg hadde keisersnitt

Anonymkode: eb671...5e9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ville tatt det opp med legen. Det er mulig å brekke halebeinet under en fødsel. Er greit å få sjekket at alt er som det skal. 

Anonymkode: b7639...0b5

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ville tatt det opp med legen. Det er mulig å brekke halebeinet under en fødsel. Er greit å få sjekket at alt er som det skal. 

Har kun hatt keisersnitt så har ikke hatt sånt trykk der. 

Skrevet

Er det mulig du har luft i magen etter operasjonen enda? Eg fekk mykje smerter pga lufta, som gjekk over litt etter litt. Husker ikkje heilt kor lang tid det tok desverre. 

Anonymkode: 07908...4e7

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Har kun hatt keisersnitt så har ikke hatt sånt trykk der. 

Jeg leste jo det. Bare beskrivelsen av smertene får det til å høres ut som om det kan være problemer med halebeinet. Ts har hatt en komplisert fødsel, hvem vet hva som har skjedd på innsiden underveis. Er nå greit å få sjekket det enn ikke. Hva om det faktisk er et brukket halebein, med feilstilling, som kan gi smerter livet ut om det ikke rettes opp i.

Skrevet
AnonymBruker skrev (48 minutter siden):

Jeg leste jo det. Bare beskrivelsen av smertene får det til å høres ut som om det kan være problemer med halebeinet. Ts har hatt en komplisert fødsel, hvem vet hva som har skjedd på innsiden underveis. Er nå greit å få sjekket det enn ikke. Hva om det faktisk er et brukket halebein, med feilstilling, som kan gi smerter livet ut om det ikke rettes opp i.

Skal absolutt sjekke det ja! Skal ordne meg legetime

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...