AnonymBruker Skrevet 25. februar 2022 #1 Skrevet 25. februar 2022 Noen som har opplevd smerter i baken etter keisersnitt? Måtte ha akutt snitt pga et komplisert tverrleie. I ettertid har jeg smerter i baken når jeg får luft i tarmen eller skal på do og gjøre nummer 2, når jeg må presse litt, det stråler smerter i baken, kjennes ut som «kniver» og er vondt å trykke inn mot halebeinet og rundt. Er så ubehagelig og håper det går bort.. at det ikke er permanent. Er litt over en uke siden jeg hadde keisersnitt Anonymkode: eb671...5e9
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2022 #2 Skrevet 25. februar 2022 Ville tatt det opp med legen. Det er mulig å brekke halebeinet under en fødsel. Er greit å få sjekket at alt er som det skal. Anonymkode: b7639...0b5
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2022 #3 Skrevet 25. februar 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ville tatt det opp med legen. Det er mulig å brekke halebeinet under en fødsel. Er greit å få sjekket at alt er som det skal. Anonymkode: b7639...0b5 Har kun hatt keisersnitt så har ikke hatt sånt trykk der. Anonymkode: eb671...5e9
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2022 #4 Skrevet 25. februar 2022 Er det mulig du har luft i magen etter operasjonen enda? Eg fekk mykje smerter pga lufta, som gjekk over litt etter litt. Husker ikkje heilt kor lang tid det tok desverre. Anonymkode: 07908...4e7
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2022 #5 Skrevet 25. februar 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Har kun hatt keisersnitt så har ikke hatt sånt trykk der. Anonymkode: eb671...5e9 Jeg leste jo det. Bare beskrivelsen av smertene får det til å høres ut som om det kan være problemer med halebeinet. Ts har hatt en komplisert fødsel, hvem vet hva som har skjedd på innsiden underveis. Er nå greit å få sjekket det enn ikke. Hva om det faktisk er et brukket halebein, med feilstilling, som kan gi smerter livet ut om det ikke rettes opp i. Anonymkode: b7639...0b5
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2022 #6 Skrevet 25. februar 2022 AnonymBruker skrev (48 minutter siden): Jeg leste jo det. Bare beskrivelsen av smertene får det til å høres ut som om det kan være problemer med halebeinet. Ts har hatt en komplisert fødsel, hvem vet hva som har skjedd på innsiden underveis. Er nå greit å få sjekket det enn ikke. Hva om det faktisk er et brukket halebein, med feilstilling, som kan gi smerter livet ut om det ikke rettes opp i. Anonymkode: b7639...0b5 Skal absolutt sjekke det ja! Skal ordne meg legetime Anonymkode: eb671...5e9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå