AnonymBruker Skrevet 25. februar 2022 #1 Skrevet 25. februar 2022 Bekjent er helt knust, (tolker slik av sosiale medier), etter at "drømmemannen" har brutt all kontakt. De har snakket sammen i flere måneder via chat/messenger, men aldri truffet hverandre. Hun har ved flere anledninger sagt at vedkommende er den rette, og at de har lagt planer for fremtiden. Nå er det som sagt helt brudd, og måten hun skriver og snakker om det er som om de var sammen og har gått fra hverandre. Mannen er fortsatt den rette, men han har valgt henne bort og alt håp er ute. Når vedkommende er en voksen person, er det noe jeg ikke forstår her, eller er det mulig at man kan få dype og ekte følelser for en person man aldri har møtt i virkeligheten? Er det noen som har opplevd dette og er jeg bare ei ufølsom bitch? Anonymkode: ca85e...195
Tone83 Skrevet 25. februar 2022 #2 Skrevet 25. februar 2022 Det kan man, man blir på en måte forelsket i en fantasi. Man lager seg et bilde av hvordan personen er og det kan føles veldig virkelig. Følelsene er i vertfall reelle så det er lov å være lei seg og ha en slags kjærlighetssorg. 6 2
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2022 #3 Skrevet 25. februar 2022 Dette kommer veldig an på erfaringer. Man kan bli helt knust av noe sånt og i dette tilfelle virker det som om hun fikk er håp om noe som ikke ble. Det er vondt uansett. Jeg synes man skal være litt rund med følelser når det gjelder tilknytning. Hvis det var ekte for henne så var det det. Anonymkode: 94780...207 2
Gjest Elder Millennial Skrevet 25. februar 2022 #4 Skrevet 25. februar 2022 (endret) Det er nok ikke den vanligste måten å bli forelsket akkurat, når man aldri har møtt personen. Samtidig så tror jeg ikke man skal undervurdere følelser. Jeg trodde hele livet var over da jeg var tenåring og gutten jeg var så forelsket i ikke likte meg en gang 🙈 Jeg ser for meg at dette er en enorm sorg over drømmer som aldri ble realisert og er ikke kjærlighetssorg også på mange måter nettopp det? Fornuft og følelser går ikke alltid hånd i hånd, selv ikke hos ellers fornuftige voksne. Endret 25. februar 2022 av Elder Millennial
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2022 #5 Skrevet 25. februar 2022 Ja. Fullt mulig å bli forelsket og elske et menneske man ikke har møtt om man har chattet og videochattet over lang tid Anonymkode: 8fcfa...607 1
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2022 #6 Skrevet 25. februar 2022 Elder Millennial skrev (5 minutter siden): Det er nok ikke den vanligste måten å bli forelsket akkurat, når man aldri har møtt personen. Samtidig så tror jeg ikke man skal undervurdere følelser. Jeg trodde hele livet var over da jeg var tenåring og gutten jeg var så forelsket i ikke likte meg en gang 🙈 Jeg ser for meg at dette er en enorm sorg over drømmer som aldri ble realisert og er ikke kjærlighetssorg også på mange måter nettopp det? Fornuft og følelser går ikke alltid hånd i hånd, selv ikke hos ellers fornuftige voksne. Går de følelsene over, eller har du de enda. Hilsen ulykkelig forelsket... Anonymkode: 1fb56...ac5
Gjest Elder Millennial Skrevet 25. februar 2022 #7 Skrevet 25. februar 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Går de følelsene over, eller har du de enda. Hilsen ulykkelig forelsket... Anonymkode: 1fb56...ac5 Tror du ikke de gjør det da? Med tiden? Jeg vil ikke sammenligne min ungdomsforelskelse med din, for jeg vet ikke hvor dypt dine følelser stikker, men ja, jeg tror nok de går over på ett tidspunkt. Håper du finner noen å være lykkelig forelsket i ❤️
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2022 #8 Skrevet 25. februar 2022 Elder Millennial skrev (5 minutter siden): Tror du ikke de gjør det da? Med tiden? Jeg vil ikke sammenligne min ungdomsforelskelse med din, for jeg vet ikke hvor dypt dine følelser stikker, men ja, jeg tror nok de går over på ett tidspunkt. Håper du finner noen å være lykkelig forelsket i ❤️ Hvor lenge har du hatt de, kan være jeg misforstår men på måten du skriver så virker det som du fremdeles tenker på han. For meg har det gått 2 år... Anonymkode: 1fb56...ac5
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2022 #9 Skrevet 25. februar 2022 AnonymBruker skrev (54 minutter siden): Når vedkommende er en voksen person, er det noe jeg ikke forstår her, eller er det mulig at man kan få dype og ekte følelser for en person man aldri har møtt i virkeligheten? Jeg vet om noen som forlovet seg uten å ha møttes. De giftet seg da de møttes, og dette er en god del år siden, kanskje 15. Så vidt jeg vet er de enda gift. Anonymkode: c9ee5...555 1
Gjest Elder Millennial Skrevet 25. februar 2022 #10 Skrevet 25. februar 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hvor lenge har du hatt de, kan være jeg misforstår men på måten du skriver så virker det som du fremdeles tenker på han. For meg har det gått 2 år... Anonymkode: 1fb56...ac5 Nei, han jeg var forelsket i på ungdomsskolen er jeg ikke forelsket i lengre, men jeg tenkte på han i mange mange år, litt sånn innimellom, særlig i de periodene jeg var singel, uten at det egentlig var en ulykkelig forelskelse av den grunn. Tenkte bare ikke det var så oppløftende nyheter😅
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2022 #11 Skrevet 25. februar 2022 Elder Millennial skrev (2 minutter siden): Nei, han jeg var forelsket i på ungdomsskolen er jeg ikke forelsket i lengre, men jeg tenkte på han i mange mange år, litt sånn innimellom, særlig i de periodene jeg var singel, uten at det egentlig var en ulykkelig forelskelse av den grunn. Tenkte bare ikke det var så oppløftende nyheter😅 Så det er håp. Håper du har det bedre nå Anonymkode: 1fb56...ac5
Gjest Elder Millennial Skrevet 25. februar 2022 #12 Skrevet 25. februar 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Så det er håp. Håper du har det bedre nå Anonymkode: 1fb56...ac5 Klart det er håp! Å jeg har det veldig bra❤️takk for omtanken. Du vet, han jeg var forelsket i var aldri den rette. Dersom du er ulykkelig forelsket nå så må jo det være det beste tegnet som finnes på at det ikke er den rette personen for deg heller❤️
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2022 #13 Skrevet 25. februar 2022 Elder Millennial skrev (3 minutter siden): Klart det er håp! Å jeg har det veldig bra❤️takk for omtanken. Du vet, han jeg var forelsket i var aldri den rette. Dersom du er ulykkelig forelsket nå så må jo det være det beste tegnet som finnes på at det ikke er den rette personen for deg heller❤️ Så du har funnet den rette nå da ? Anonymkode: 3b71d...f54
Gjest Elder Millennial Skrevet 25. februar 2022 #14 Skrevet 25. februar 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Så du har funnet den rette nå da ? Anonymkode: 3b71d...f54 Ja, det vil jeg si☺️
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2022 #15 Skrevet 25. februar 2022 Da er man vel heller forelsket i forelskelsen, og en slags fantasi om vedkommende. Å si at man elsker noen man aldri har møtt, er fullstendig virkelighetsfjernt. Da vet man rett og slett ikke hva det betyr å elske. Anonymkode: 3f959...385 2
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2022 #16 Skrevet 25. februar 2022 Elder Millennial skrev (12 minutter siden): Ja, det vil jeg si☺️ Så bra! Skikkelig hønnibønnies altså? 🤩 Anonymkode: 3b71d...f54
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2022 #17 Skrevet 25. februar 2022 er vel ikke unormalt i alle fall Anonymkode: dd91d...9c1
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2022 #18 Skrevet 25. februar 2022 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Da er man vel heller forelsket i forelskelsen, og en slags fantasi om vedkommende. Å si at man elsker noen man aldri har møtt, er fullstendig virkelighetsfjernt. Da vet man rett og slett ikke hva det betyr å elske. Anonymkode: 3f959...385 Er vel heller du som ikke vet hva det betyr å elske, dersom du mener det krever at man møtes fysisk. Anonymkode: c9ee5...555
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2022 #19 Skrevet 1. mars 2022 Elder Millennial skrev (På 25.2.2022 den 21.24): Klart det er håp! Å jeg har det veldig bra❤️takk for omtanken. Du vet, han jeg var forelsket i var aldri den rette. Dersom du er ulykkelig forelsket nå så må jo det være det beste tegnet som finnes på at det ikke er den rette personen for deg heller❤️ Har du funnet den rette nå, eller er det håp for oss andre? 😉 Anonymkode: 07811...ba4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå