AnonymBruker Skrevet 25. februar 2022 #1 Del Skrevet 25. februar 2022 Hva er deres erfaring med selvbruning i ansiktet? Jeg er veldig lys i huden. Er det noen som har prøvd et produkt som dere er veldig fornøyde med? 🙂 Anonymkode: fa337...221 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2022 #2 Del Skrevet 25. februar 2022 Jeg bruker cosmica sin sun kissed gradual tan (finnes bodylotion åså ) da er det ikke så lett å gjøre noe feil og du får en farge over flere dager Får ikke veldig mye farge av denne, så den er fin å begynne med. (Apotek merke) Om sommeren bruker jeg st tropez water bronzer mist i ansiktet og den mousen på kroppen i samme serien, denne gir farge på noen timer, men smitter ikke av på klær Skal litt trening til for å få den fin på kroppen men den misten til ansiktet er ganske lett å få fin. (fås på vita, lyko, bli vakker osv) Anonymkode: df1cd...4ee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KristinF Skrevet 25. februar 2022 #3 Del Skrevet 25. februar 2022 Jeg er faktisk veldig glad i sophie elise sin fra Glød, den er kjempefin! Blander ut med litt ansiktskrem om kvelden, og er har en frisk glød i ansiktet dagen etter- uten spesielt skille! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2022 #4 Del Skrevet 25. februar 2022 Ida Warg er best for meg! Har også lys hud. Dråper/serum som jeg blander i ansiktskremen. Anonymkode: f81c0...f88 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2022 #5 Del Skrevet 25. februar 2022 Ingen av de nevnte produktene i tråden ovenfor er testet på dyr heller Anonymkode: df1cd...4ee 1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2022 #6 Del Skrevet 25. februar 2022 Water mist fra Ida Warg er forresten også bra. Anonymkode: f81c0...f88 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 26. februar 2022 #7 Del Skrevet 26. februar 2022 Har prøvd mange forskjellige men sikkert bestilt denne 5-6 ganger. Den er den beste. Nå ser jeg den er vanskelig å få tak i og den er sikkert gått ut av produksjon. Det skjer med alle gode produkter etter en tid.😨 https://www.luxplus.no/produkt/st-moriz-advanced-pro-formula-tan-boosting-facial-serum-15-ml?gsmp=1&lcid=f736b114-3fe1-47a9-abad-32e5ecd34fcd&gclid=CjwKCAiAvOeQBhBkEiwAxutUVFEt6-caDPWCJZtg8GDa-jz6jbv0vDyGrqSJqB3iXABCYKXqo9Z8MhoCmBQQAvD_BwE Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2022 #8 Del Skrevet 27. februar 2022 8 hours ago, Djungelvrål said: Har prøvd mange forskjellige men sikkert bestilt denne 5-6 ganger. Den er den beste. Nå ser jeg den er vanskelig å få tak i og den er sikkert gått ut av produksjon. Det skjer med alle gode produkter etter en tid.😨 https://www.luxplus.no/produkt/st-moriz-advanced-pro-formula-tan-boosting-facial-serum-15-ml?gsmp=1&lcid=f736b114-3fe1-47a9-abad-32e5ecd34fcd&gclid=CjwKCAiAvOeQBhBkEiwAxutUVFEt6-caDPWCJZtg8GDa-jz6jbv0vDyGrqSJqB3iXABCYKXqo9Z8MhoCmBQQAvD_BwE Sikkert mange fine tips over her også, men jeg ble mest nysgjerrig på denne så nå er den klikka inn i handlevogna. Er spent på resultatet! Anonymkode: fa337...221 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Avstand Skrevet 27. februar 2022 #9 Del Skrevet 27. februar 2022 (endret) Jeg har erfaring med: St.Tropez Everyday Cream, Glöd drops, St.Tropez vitamin C serum, Sienna X drops, Decleor, Mr & Mrs Tannie serum og water. Sienna X og Mrs Tannie går av med seieren for min del. Jeg er ganske lys, ikke hvit, men lys. Sienna X er kaldere i fargen enn de fleste andre så jeg blir mer brun enn oransje. Må være litt forsiktig med mengden da den gir en del farge. Mrs Tannie serum er hvit kremaktig og lukter godt. Den er veldig lett å få utover og legger seg jevnt. Tannie water er blank, lukter mer enn serumet, lukter litt blomsteraktig. Ekstremt fint og jevnt resultat! Jeg har fått en flekk på siden i ansiktet som kun synes når jeg bruker selvbruning. Tannie fremhever ikke denne. Jeg har lenge brukt St.Tropez vitamin C serum, den oransje flasken. Men denne begynte å fremheve denne flekken ekstremt, så derfor sluttet jeg med den og Tannie sin fremhever ingenting slik. Resultatet blir ganske likt, men serumet er for deg som ikke vil ha mye lukt. Testet begge på hendene en gang og mener å huske at den ene brukte litt lenger tid på å jobbe enn den andre men husker ikke hvem. Decleor sin er også veldig fin. Det er den brune flasken og den er både til kropp og ansikt. Men denne er ganske dyr. Endret 27. februar 2022 av Avstand 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 27. februar 2022 #10 Del Skrevet 27. februar 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Sikkert mange fine tips over her også, men jeg ble mest nysgjerrig på denne så nå er den klikka inn i handlevogna. Er spent på resultatet! Anonymkode: fa337...221 Jeg blander 6-7 dr i en lett fuktighetskrem (den virker dårlig om kremen er fet) og smører inn ansikt og hals. Blir lett gyllen over natta og det varer i 2-3 dager. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2022 #11 Del Skrevet 6. mars 2022 On 2/27/2022 at 2:03 PM, Djungelvrål said: Jeg blander 6-7 dr i en lett fuktighetskrem (den virker dårlig om kremen er fet) og smører inn ansikt og hals. Blir lett gyllen over natta og det varer i 2-3 dager. Nå har jeg prøvd denne og er veldig fornøyd. Det gav mersmak, så nå er jeg ute etter selvbruning til kroppen. Har du noen tips her? Anonymkode: fa337...221 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2022 #12 Del Skrevet 6. mars 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Nå har jeg prøvd denne og er veldig fornøyd. Det gav mersmak, så nå er jeg ute etter selvbruning til kroppen. Har du noen tips her? Anonymkode: fa337...221 Jeg er veldig fornøyd med Glöd selvbruning til kroppen. Den trekker seg inn veldig raskt, så blir ikke klissete eller ekkelt når man tar på klær. Og den «smøres» ikke av i sengetøy o.l… Den gir en skikkelig gylden brunfarge, og har ikke noe shimmer eller noe i seg. Den er ikke testet på dyr, er vegansk og utrolig god pris for den er drøy i bruk. Og jeg har personlig fått mange komplimenter de to siste ukene pga jeg har brukt denne selvbruningen. Anonymkode: 2d40e...52f 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2022 #13 Del Skrevet 6. mars 2022 12 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg er veldig fornøyd med Glöd selvbruning til kroppen. Den trekker seg inn veldig raskt, så blir ikke klissete eller ekkelt når man tar på klær. Og den «smøres» ikke av i sengetøy o.l… Den gir en skikkelig gylden brunfarge, og har ikke noe shimmer eller noe i seg. Den er ikke testet på dyr, er vegansk og utrolig god pris for den er drøy i bruk. Og jeg har personlig fått mange komplimenter de to siste ukene pga jeg har brukt denne selvbruningen. Anonymkode: 2d40e...52f Takk for tips! Hvordan er lukta? Det blir ikke skjoldete av å ha på seg klær eller å ligge i senga etter påføring altså? Hvor mange timer tar det før man ser resultatet, og hvor mange dager varer den? Mange spørsmål her nå🙃 Anonymkode: fa337...221 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2022 #14 Del Skrevet 5. mai 2022 Kanskje noen har flere tips Anonymkode: 6ccea...cbd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 5. mai 2022 #15 Del Skrevet 5. mai 2022 AnonymBruker skrev (På 6.3.2022 den 21.06): Nå har jeg prøvd denne og er veldig fornøyd. Det gav mersmak, så nå er jeg ute etter selvbruning til kroppen. Har du noen tips her? Anonymkode: fa337...221 Jeg syns denne fra St Tropez gir et nydelig resultat. Bruker den to ganger med en dags mellomrom f.eks ons + fre. Dusjer og smører inn et tynt lag bodylotion så bruker jeg 3 pump til hvert bein, 2 til begge armene, 1 til magen osv. Vær nøye når du påfører på føttene. Sengetøyet ser ikke ut etterpå men det er verdt det. Det blir en veldig naturlig farge som ikke blir gul/orange og det blir ikke skjolder. Liker også godt Dove Dermaspa summer men denne er finest om jeg er litt brun fra før da denne er varmere. Brukes den i 2-3 dager. https://www.bangerhead.no/sttropez-self-tan-watermelon-infusion-bronzing-mousse-200ml?gclid=CjwKCAjw682TBhATEiwA9crl3w_9jNlI9Y4IYfPtFRN4RM2-FrLeWY4rEYzkRLDHdg9CzcN1SmacOBoC1sEQAvD_BwE https://www.vita.no/kropp/selvbruning/dove-summer-medium-to-dark-body-lotion 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2022 #16 Del Skrevet 7. mai 2022 Er det flere enn meg som får skikkelig tørr hud av selvbrunings-mist? Jeg må passe på å tørke den av igjen fra huden rundt øynene, og smøre med øyekrem. Likevel blir jeg så tørr at jeg kvier meg. Anonymkode: f81c0...f88 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2022 #17 Del Skrevet 1. juni 2022 Selvbruningsmist i ansiktet: Vil den smitte av på klær? Vil resultatet bli skjoldete? Tenker å kjøpe den Ambre Garnier som selges på Normal. Anonymkode: cfad1...e4f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CrazyCatLady2500 Skrevet 1. juni 2022 #18 Del Skrevet 1. juni 2022 AnonymBruker skrev (På 7.5.2022 den 17.19): Er det flere enn meg som får skikkelig tørr hud av selvbrunings-mist? Jeg må passe på å tørke den av igjen fra huden rundt øynene, og smøre med øyekrem. Likevel blir jeg så tørr at jeg kvier meg. Anonymkode: f81c0...f88 Kan ikke bruke det lenger. Tørker fullstendig ut av både Ambré solaire og Garnier. Tåler bare Ida Warg water mist 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 1. juni 2022 #19 Del Skrevet 1. juni 2022 AnonymBruker skrev (På 7.5.2022 den 17.19): Er det flere enn meg som får skikkelig tørr hud av selvbrunings-mist? Jeg må passe på å tørke den av igjen fra huden rundt øynene, og smøre med øyekrem. Likevel blir jeg så tørr at jeg kvier meg. Anonymkode: f81c0...f88 Jeg merker at selvbruningsdråper også tørker ut huden, det gjelde de to typene jeg bruker. Jeg bruker det ikke under øynene da eller på nesa (setter seg mye farge i porene). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå