AnonymBruker Skrevet 25. februar 2022 #1 Skrevet 25. februar 2022 Nesten helt siden begynnelsen av forholdet har kjæresten truet med å gå hver gang det blir konflikt på fylla. Han blir en idiot med store bokstaver når han drikker, respektløs, hensynsløs og egoistisk. Likevel stopper han ikke eller endrer drikkingen. ALLE store kranglene vi har hatt er under alkohol. Han tar gjerne opp ting som plager han i denne settingen, og aldri ellers. Sist helg var det samme greiene, og han sier at han vil gå fra meg og faktisk har tenkt på dette hver eneste dag i lengre tid. Han var da full. Dagen etterpå sier jeg at jeg ønsker å gå, jeg orker ikke en eneste situasjon til og han får meg usikker med å true med å gjøre det slutt. Tenker at jeg ikke vil være i forhold med en som går å tenker på å gjøre det slutt hver dag. Denne samtalen var edru, og da begynner han å kysse på meg og si at «du mener ikke at du skal gå, vær så snill» og blir helt ifra seg. Han er på kurs nå og sier han er redd for jeg skal være borte, altså dratt fra han når han kommer tilbake. Likevel gir han meg ingen unnskydning eller bekreftelse i form av ord som at han vil være med meg. Han sier bare at han sier ting han ikke mener i fylla for han blir sint. Hva tenker dere? Føler ikke han respekterer eller elsker meg lenger Anonymkode: d609c...5cc
Scoops Skrevet 25. februar 2022 #2 Skrevet 25. februar 2022 (endret) Jeg tror ihvertfall jeg hatt gått her ja. Det må jo være en grunn for at han sier slikt i fylla.Og uansett så kan det jo ikke være en god følelse for deg og være i ett forhold med en som holder på slik,og ikke gjør noe for å ta seg sammen heller. Endret 25. februar 2022 av Scoops 23
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2022 #3 Skrevet 25. februar 2022 Selvsagt skal du gå. Han vet han er drittsekk i fylle, men han fortsetter å dra på fylla. Han synes tydeligvis at det er greit. Anonymkode: 391bd...398 16
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2022 #4 Skrevet 25. februar 2022 Detta høres usunt ut. Redd dere begge. Anonymkode: 2b4ef...268 4
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2022 #5 Skrevet 25. februar 2022 Scoops skrev (2 minutter siden): Jeg tror ihvertfall jeg hatt gått her ja. Det må jo bære en grunn for at han sier slikt i fylla.Og uansett så kan det jo ikke være en god følelse for deg og være i ett forhold med en som holder på slik,og ikke gjør noe for å ta seg sammen heller. Nei det er det ikke. Før var jeg trygg på han og vårt forhold, og sikker på at han ville være med meg. Men føler han truer med dette oftere og oftere, og tenker det ligger noe bak. Syns det er rart av han å bli så redd for at jeg skal gå når han selv sier han ønsker dette Anonymkode: d609c...5cc
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2022 #6 Skrevet 25. februar 2022 Enkelte fyrer skjønner ikke at jo oftere de truer med å gå, jo mer tid får dama til å forestille seg tilværelsen uten ham. Jeg har også en sånn eks. Og tilværelsen er mye bedre uten ham. Anonymkode: b3e0e...855 12 2 1
Tiuren Skrevet 25. februar 2022 #7 Skrevet 25. februar 2022 Er man drittsekk i fylla så er man drittsekk, man er bare litt bedre skjult drittsekk når man er edru. Dere er bare kjærester, reis fra han. Om du vil gi han en sjangs, still krav om at han ALDRI drikker mer en to øl. Gjør han det og blir kranglete, så reiser du, Ikke kjøp leilighet eller få barn med han uten at du er helt sikker, det gjør det bare mye vanskeligere. 10
Scoops Skrevet 25. februar 2022 #8 Skrevet 25. februar 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Nei det er det ikke. Før var jeg trygg på han og vårt forhold, og sikker på at han ville være med meg. Men føler han truer med dette oftere og oftere, og tenker det ligger noe bak. Syns det er rart av han å bli så redd for at jeg skal gå når han selv sier han ønsker dette Anonymkode: d609c...5cc Visst han selv er så redd for at du skal gå og han vet hvordan han oppfører seg mot deg når han drikker,så burde han sluttet å drikke for å vise deg at han mente at han ønsket det forholdet. En som holder på slik kan umulig ikke mene noe med det. Høres ut som en skikkelig drittsekk 2
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2022 #9 Skrevet 25. februar 2022 Sier ikke at det er greit å true med å gå. Men om du egentlig vil være med han hadde jeg tatt en skikkelig samtale sammen først. det kan være at han ikke føler seg trygg, han ønsket å bli sett og bekreftet, føler han ikke får det hos deg og så truet han med å gå for å «vekke» deg. For om du sier han ikke skal gå, så får han den bekreftelsen han trenger. Kan være en ubevisst strategi. Ta en skikkelig prat sammen og si at han ikke kan true deg med dette, men forsøk å finne ut hvorfor han gjør det. Anonymkode: b35ce...0ba 1
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2022 #10 Skrevet 25. februar 2022 Min erfaring er at noe sånt aldri blir bedre. Skulle ønske jeg gikk før. Anonymkode: 710a1...fdc 8 1
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2022 #11 Skrevet 25. februar 2022 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Sier ikke at det er greit å true med å gå. Men om du egentlig vil være med han hadde jeg tatt en skikkelig samtale sammen først. det kan være at han ikke føler seg trygg, han ønsket å bli sett og bekreftet, føler han ikke får det hos deg og så truet han med å gå for å «vekke» deg. For om du sier han ikke skal gå, så får han den bekreftelsen han trenger. Kan være en ubevisst strategi. Ta en skikkelig prat sammen og si at han ikke kan true deg med dette, men forsøk å finne ut hvorfor han gjør det. Anonymkode: b35ce...0ba Jeg vet at han føler seg trygg på meg og stoler på meg, det sier han ofte når jeg sier jeg føler meg utrygg på han grunnet dette. Han sier at han sier det pga han er sint. Han kan også si ting som at «du fikk meg så irritert igår at jeg brukte opp alle pengene mine på byen» og gi meg skyld for hans idiotiske oppførsel. Ofte lyver han om ting også, eksempel det viser seg at han ikke har brukt opp pengene - men bare sier dette for han er sint og ønsker å klandre meg Anonymkode: d609c...5cc
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2022 #12 Skrevet 25. februar 2022 Dette er ikke sunt og ikke greit. Kanskje du burde sette deg først, og finne en mann som respekterer deg selv når han er sint og dere krangler. Anonymkode: 79a0d...6a8 4
Trolltunge Skrevet 26. februar 2022 #13 Skrevet 26. februar 2022 (endret) AnonymBruker skrev (20 timer siden): Jeg vet at han føler seg trygg på meg og stoler på meg, det sier han ofte når jeg sier jeg føler meg utrygg på han grunnet dette. Han sier at han sier det pga han er sint. Han kan også si ting som at «du fikk meg så irritert igår at jeg brukte opp alle pengene mine på byen» og gi meg skyld for hans idiotiske oppførsel. Ofte lyver han om ting også, eksempel det viser seg at han ikke har brukt opp pengene - men bare sier dette for han er sint og ønsker å klandre meg Anonymkode: d609c...5cc Det finnes flere menn. Det er ikke vits i å klamre seg fast i dårlige menn. Alt du skriver burde si deg at han ikke er noe å investere tid og følelser i, og at du bør gå videre. For din lykke og fremtid skyld. Heller en relativ kort kjærlighetssorg enn et vanskelig liv. Endret 26. februar 2022 av Trolltunge 9
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2022 #14 Skrevet 26. februar 2022 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Jeg vet at han føler seg trygg på meg og stoler på meg, det sier han ofte når jeg sier jeg føler meg utrygg på han grunnet dette. Han sier at han sier det pga han er sint. Han kan også si ting som at «du fikk meg så irritert igår at jeg brukte opp alle pengene mine på byen» og gi meg skyld for hans idiotiske oppførsel. Ofte lyver han om ting også, eksempel det viser seg at han ikke har brukt opp pengene - men bare sier dette for han er sint og ønsker å klandre meg Anonymkode: d609c...5cc Sier han dette i edru tilstand, så er han ikke bare drittsekk i fylla, men også når han er edru. Han VET også at han er drittsekk mot deg i fylla, og likevel tar han er aktivt valg å bli denne drittsekken når han velger å drikke. Du også har et valg. Du vet du er sammen med en drittsekk. Hvorfor er du det? Hvor mange flere år av livet ditt skal du kaste bort på en drittsekk? Du blir ikke yngre. Anonymkode: 182c2...336 6
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2022 #15 Skrevet 26. februar 2022 AnonymBruker skrev (23 timer siden): Nesten helt siden begynnelsen av forholdet har kjæresten truet med å gå hver gang det blir konflikt på fylla. Han blir en idiot med store bokstaver når han drikker, respektløs, hensynsløs og egoistisk. Likevel stopper han ikke eller endrer drikkingen. ALLE store kranglene vi har hatt er under alkohol. Han tar gjerne opp ting som plager han i denne settingen, og aldri ellers. Sist helg var det samme greiene, og han sier at han vil gå fra meg og faktisk har tenkt på dette hver eneste dag i lengre tid. Han var da full. Dagen etterpå sier jeg at jeg ønsker å gå, jeg orker ikke en eneste situasjon til og han får meg usikker med å true med å gjøre det slutt. Tenker at jeg ikke vil være i forhold med en som går å tenker på å gjøre det slutt hver dag. Denne samtalen var edru, og da begynner han å kysse på meg og si at «du mener ikke at du skal gå, vær så snill» og blir helt ifra seg. Han er på kurs nå og sier han er redd for jeg skal være borte, altså dratt fra han når han kommer tilbake. Likevel gir han meg ingen unnskydning eller bekreftelse i form av ord som at han vil være med meg. Han sier bare at han sier ting han ikke mener i fylla for han blir sint. Hva tenker dere? Føler ikke han respekterer eller elsker meg lenger Anonymkode: d609c...5cc Han høres ut som min eks. Eks ville ikke ha meg, han ville bare ha noen og han ville ikke være alene. Anonymkode: bce3e...efc
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2022 #16 Skrevet 26. februar 2022 Min var også sånn. Til slutt sa jeg ok og nå holder han på å flytte ut. Han endret seg aldri. Anonymkode: 8013f...a84 3
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2022 #17 Skrevet 26. februar 2022 AnonymBruker skrev (23 timer siden): Nesten helt siden begynnelsen av forholdet har kjæresten truet med å gå hver gang det blir konflikt på fylla. Han blir en idiot med store bokstaver når han drikker, respektløs, hensynsløs og egoistisk. Likevel stopper han ikke eller endrer drikkingen. ALLE store kranglene vi har hatt er under alkohol. Han tar gjerne opp ting som plager han i denne settingen, og aldri ellers. Sist helg var det samme greiene, og han sier at han vil gå fra meg og faktisk har tenkt på dette hver eneste dag i lengre tid. Han var da full. Dagen etterpå sier jeg at jeg ønsker å gå, jeg orker ikke en eneste situasjon til og han får meg usikker med å true med å gjøre det slutt. Tenker at jeg ikke vil være i forhold med en som går å tenker på å gjøre det slutt hver dag. Denne samtalen var edru, og da begynner han å kysse på meg og si at «du mener ikke at du skal gå, vær så snill» og blir helt ifra seg. Han er på kurs nå og sier han er redd for jeg skal være borte, altså dratt fra han når han kommer tilbake. Likevel gir han meg ingen unnskydning eller bekreftelse i form av ord som at han vil være med meg. Han sier bare at han sier ting han ikke mener i fylla for han blir sint. Hva tenker dere? Føler ikke han respekterer eller elsker meg lenger Anonymkode: d609c...5cc Han høres veldig emosjonell ustabil ut. Mulig han burde finne ut av hvorfor han har reguleringsvansker og handler impulsivt gang på gang. Tror ikke han kommer til å endre seg med det første. Kanskje du burde vurdere å gå❤️ Anonymkode: 51c08...94c
got2go Skrevet 26. februar 2022 #18 Skrevet 26. februar 2022 AnonymBruker skrev (23 timer siden): Jeg vet at han føler seg trygg på meg og stoler på meg, det sier han ofte når jeg sier jeg føler meg utrygg på han grunnet dette. Han sier at han sier det pga han er sint. Han kan også si ting som at «du fikk meg så irritert igår at jeg brukte opp alle pengene mine på byen» og gi meg skyld for hans idiotiske oppførsel. Ofte lyver han om ting også, eksempel det viser seg at han ikke har brukt opp pengene - men bare sier dette for han er sint og ønsker å klandre meg Anonymkode: d609c...5cc For en tosk. Hva skal du med han her da? 3
Gjest loveli Skrevet 26. februar 2022 #19 Skrevet 26. februar 2022 AnonymBruker skrev (På 25.2.2022 den 20.17): Nei det er det ikke. Før var jeg trygg på han og vårt forhold, og sikker på at han ville være med meg. Men føler han truer med dette oftere og oftere, og tenker det ligger noe bak. Syns det er rart av han å bli så redd for at jeg skal gå når han selv sier han ønsker dette Anonymkode: d609c...5cc Mange vil være den som slår opp, ellers føler de seg ydmyket. Handler bare om stolthet.
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2022 #20 Skrevet 26. februar 2022 Hvis en truer med å gå fra sin kjære, er det: A) fordi hen er barnslig, dum, ikke ser konsekvenser av uttalelser og ikke er klar for et forhold. Forlat sånne. B) fordi hen tester den andres avhengighet av seg, gjerne pga dårlig selvtillit. Det er egoistisk og ustabilt. Forlat sånne. C) fordi hen terroriserer den andre. Hen nyter å se kjæresten lide. Forlat sånne!! Anonymkode: 7299e...097 5 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå