Gå til innhold

Er det noen her som ikke gidder å trene?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Føler at "alle" i dag trener. Men jeg vil høre fra dere menn og kvinner som ikke gidder, eller mener at dere ikke trenger å trene. Nevn gjerne kjønn høyde og vekt, om du vil😊

Anonymkode: 25e2e...672

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg gidder ikke. Rett og slett. Synes det er et kroppshysteri uten like ute og går. Jeg er 33 år, 170 høy og veier 70 kg. Har ikke trent på sikkert 10 år, og holder den vekten stabilt.

Lever normalt, spiser normalt, men har 2 hunder da så blir jo en del aktivitet i forbindelse med de. Men å stå og svette på en mølle for å ta meg ut? Nei, vettu hva, jeg har bedre ting å bruke tiden min på.

Anonymkode: dad24...a6d

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg gidder ikke. Rett og slett. Synes det er et kroppshysteri uten like ute og går. Jeg er 33 år, 170 høy og veier 70 kg. Har ikke trent på sikkert 10 år, og holder den vekten stabilt.

Lever normalt, spiser normalt, men har 2 hunder da så blir jo en del aktivitet i forbindelse med de. Men å stå og svette på en mølle for å ta meg ut? Nei, vettu hva, jeg har bedre ting å bruke tiden min på.

Anonymkode: dad24...a6d

Er helt enig med deg. 

Anonymkode: 25e2e...672

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trener ikke.  Synes at jeg har annet å bruke tiden min på, og hater tanken på å måtte kle meg om og sette meg i bilen for å trene.  Er 175 cm høy og 72 kg.  Da jeg var yngre lå vekten min  på 62 kg.  Synes det er helt greit.  

Er aktiv i hverdagen.  Går tur når jeg vil, jobber i hagen, lager mat, vasker hus, maler huset osv.  Hadde man satt en skritt teller på meg så ville det vært ei treningsøkt i seg selv :)  

Anonymkode: e63bd...35a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har aldri trent og har et stillesittende yrke. 

Er 175 cm og 65 kg. 

Er 45 år. 

Anonymkode: 1098b...791

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har trent styrke litt av og på, men eeeh, orker ikke. Prøver å få til noen gåturer i uka (mellom 30 til 90 min)

Er 30, 169 høy, og svaier mellom 59 og 60 kg. Vet jeg burde redusere kaloriene, men er litt for glad i sjokolade og vodka. Vil gjerne ned et par kilo. Har også veid 72 kilo 

Anonymkode: c4164...df9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gidder ikke. Er 176 og ca 90 kg, så jeg burde definitivt. 

Anonymkode: 5a2ed...5b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinne 34, 160 høy og 75 kg. Trener kun på sommeren fordi vinterstid går jeg i dvale 💤😅

Anonymkode: acf57...0d8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lyst til å trene, men med en lam høyrefot og dårlig psykisk helse så orker jeg ikke. Er for langt nede i kjelleren til å finne motivasjon til noe som helst egentlig! Er 169 høy å veier 98 kg 🥴 

Anonymkode: 1f5f2...58b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har elendig kondis, og hater trening, så det gidder jeg absolutt ikke! Har ikke trent siden gymtimene på skolen! 
Jente, 22 år 168 cm - 140 kg

Anonymkode: 3c8dd...26b

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Jeg trener ikke.  Synes at jeg har annet å bruke tiden min på, og hater tanken på å måtte kle meg om og sette meg i bilen for å trene.  Er 175 cm høy og 72 kg.  Da jeg var yngre lå vekten min  på 62 kg.  Synes det er helt greit.  

Er aktiv i hverdagen.  Går tur når jeg vil, jobber i hagen, lager mat, vasker hus, maler huset osv.  Hadde man satt en skritt teller på meg så ville det vært ei treningsøkt i seg selv :)  

Anonymkode: e63bd...35a

Å gå tur er jo en form for trening.

Til ts: er ingen grunn til at man ikke skal ha minst like lav vekt om man ikke trener, vekt handler tross alt i hovedsak om kosthold. Men man blir mer definert og "hard" i kroppen om man har muskler i stedet for bare fett og hud utenpå skjelettet.

Anonymkode: 89aad...1ef

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er naturlig mye i bevegelse og har lett 10 00 skritt om dagen. Elsker fjellturer. Men spesifikk trening gar det vært null av. Men nå som jeg nærmer meg 40 har jeg oppdaget at jeg MÅ, styrken jeg naturlig hadde forvitret og jeg trener styrke meget motvillig to ganger i uka for å bøte på dette. Det har allerede gitt resultater, jeg kan nå møte hverdagens krav. Muskelbygging bryr meg nada, men jeg er opptatt av å mestre det jeg vil gjøre og forebygge osteoporose. Jeg forsøker også å dra på i motbakker når jeg går tur, for å trene hjertet litt. Men jeg kommer aldri til å kjøpe treningstøy og gymmedlemskap.

Anonymkode: c18a3...c24

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sliter meg ut på jobb og orker ikke å trene i tillegg. 

Anonymkode: 0dc86...f24

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var lenge en som ikke giddet å trene (gjennom mange år), og vil bare si at det er en enorm forskjell på å trene litt hver dag og ikke trene i det hele tatt. Jeg trener nå en halvtime nokså intens styrke hver morgen, det har alle tid til.

Anonymkode: 02bce...b5a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørs litt hva du legger i det. Trene som i å tråkke på stillestående sykler og løfte jernklumper på en sånn svettevarm du betaler for å bruke? Hadde jeg aldri giddet. Derimot er jeg normalt aktiv, har hobbyer som krever lange turer og tunge løft, og driver litt med idrett når det er sesong for det. 

Anonymkode: aafb9...68a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...