AnonymBruker Skrevet 25. februar 2022 #1 Del Skrevet 25. februar 2022 Har du adhd? Hvilken hobby har du? Det er ikke alle hobbyer vi med adhd klarer å opprettholde og utvikle. Man går lei... Jeg har adhd og jeg har noen hobbyer. Men jeg blir fort lei så jeg kan litt av mye. Jeg trenger å få nye hobbyer ofte, sånn at jeg kan veksle mellom dem. Har du noen hobbyer? Jeg er lei av mobilen, det er mer mobil enn hobby. Hobby for adhd tips takk💪 Anonymkode: 6ab1c...093 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2022 #2 Del Skrevet 25. februar 2022 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Har du adhd? Hvilken hobby har du? Det er ikke alle hobbyer vi med adhd klarer å opprettholde og utvikle. Man går lei... Jeg har adhd og jeg har noen hobbyer. Men jeg blir fort lei så jeg kan litt av mye. Jeg trenger å få nye hobbyer ofte, sånn at jeg kan veksle mellom dem. Har du noen hobbyer? Jeg er lei av mobilen, det er mer mobil enn hobby. Hobby for adhd tips takk💪 Anonymkode: 6ab1c...093 Folk med adhd kan ha samme hobbyer som folk uten adhd. Kommer helt an på interessen din…som med alle andre. Eneste er vel at de med adhd mister interessen litt fort dersom hobbyen er for kjedelig for dem Kjenner de med adhd som hadde fått noia av å sitte og game hele dagen, men andre som syns gaming er det beste man kan drive med. Eller de som ikke kan gå en dag uten å trene, mens andre ikke orker tanken på å trene. Så man må nok bare prøve seg fram og finne ut hva som er interessant nok. Anonymkode: ae128...97f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2022 #3 Del Skrevet 25. februar 2022 Telle-trådene her på Kvinneguiden... Anonymkode: 5a8b1...b76 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2022 #4 Del Skrevet 25. februar 2022 Jeg spiller gitar. Spillingen hjelper på indre uro, og ofte får jeg hyperfokus og lærer meg en ny sang, teknikk eller sjanger. Gitaren har vært med meg siden tenårene, i over 30 år. Jeg går aldri lei, elsker det bare mer og mer😊 Anonymkode: 1e8a9...52f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2022 #5 Del Skrevet 25. februar 2022 Oppussing for min del. Alltid varierte oppgaver, og ulike resultater. Jeg er blitt sabla dyktig etterhvert også. Eneste utfordringen er at jeg må ha noe nytt å pusse opp jevnlig. Selv et hus med hage tar slutt, og blir ferdig oppusset. Nå vil ikke familien flytte igjen på en stund, så nå har jeg gått over til å lage campervaner. En laget, neste planlagt. 😄 Anonymkode: 73ad7...9c0 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2022 #6 Del Skrevet 27. februar 2022 Strikking. Som slags trening for konsentrasjon og tolmodighet men egentlig mer som måte å få meg selv til å slappe av, finne ro. Anonymkode: 827ab...0b8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå