Gjest Gjest Skrevet 27. oktober 2005 #1 Del Skrevet 27. oktober 2005 Vi har den perfekte dagmamma, ei dame på rundt 30, som er så utrolig flink med dattera vår. Vi har lyst til å gi henne noe fint til jul, men vet ikke hva... Tenkte litt på en stor kurv med rød/hvithvin, druer, sjokolade, kvernet kaffe o.l men vi vet ikke om hun liker vin (eller kaffe). Jeg er helt tom for ideer....noen av dere som kan komme med noen tips? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
La Guapa Skrevet 27. oktober 2005 #2 Del Skrevet 27. oktober 2005 Synes du hadde en helt topp idè jeg. Tror jeg skal gi det samme til Lillegull`s to engledagmammaer! Klem fra La Guapa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bonnie Skrevet 27. oktober 2005 #3 Del Skrevet 27. oktober 2005 En kurv med ulike produkter fra f.eks BodyShop er også deilig. Ellers synes jeg ideen din var fin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 27. oktober 2005 #4 Del Skrevet 27. oktober 2005 En kurv med ulike produkter fra f.eks BodyShop er også deilig. Ellers synes jeg ideen din var fin. ← Ja, det kan jeg jo ha i tillegg Takk for innspill! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 27. oktober 2005 #5 Del Skrevet 27. oktober 2005 Vin kan hun gi bort hvis hun ikke liker. Vin er alltid safe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå