Lissien Skrevet 25. februar 2022 #1 Skrevet 25. februar 2022 Har testet 3 klare positive hurtigtester to dager på rad, har symptomer og familiemedlemmer som også tester positivt. Leverte pcr spyttest i går og den kom tilbake negativ i dag🙄 Flere som har opplevd det? Det må da være feil på pcr?
Gjest theTitanic Skrevet 25. februar 2022 #2 Skrevet 25. februar 2022 Du er for tidlig ute. Ta pcr om en uke
Lissien Skrevet 25. februar 2022 Forfatter #3 Skrevet 25. februar 2022 Ja, får gjøre det 😊 Trodde liksom pcr-testene var enda sikrere enn hurtigtestene. Får prøve igjen senere
Ms. Steele Skrevet 25. februar 2022 #4 Skrevet 25. februar 2022 Lissien skrev (1 time siden): Ja, får gjøre det 😊 Trodde liksom pcr-testene var enda sikrere enn hurtigtestene. Får prøve igjen senere Men er en slik spytt-test det samme som PCR da? Er ikke de på lik linje med hjemmetester? Jeg trodde PCR ble tatt i nesen. Du har tatt spytt-test ved en teststasjon altså, og fått svaret via helsenorge på lik linje med ordinær PCR? 2
Lissien Skrevet 25. februar 2022 Forfatter #5 Skrevet 25. februar 2022 Ms. Steele skrev (1 minutt siden): Men er en slik spytt-test det samme som PCR da? Er ikke de på lik linje med hjemmetester? Jeg trodde PCR ble tatt i nesen. Du har tatt spytt-test ved en teststasjon altså, og fått svaret via helsenorge på lik linje med ordinær PCR? Ja, det er sidestilt med pinnetest. Testen er hentet ut ved teststasjon og svaret kommer på helsenorge. Her jeg bor får bare de over 65 bestille time for pinnetest ved behov ellers er det spyttest som gjelder.
Ms. Steele Skrevet 25. februar 2022 #6 Skrevet 25. februar 2022 Lissien skrev (Akkurat nå): Ja, det er sidestilt med pinnetest. Testen er hentet ut ved teststasjon og svaret kommer på helsenorge. Her jeg bor får bare de over 65 bestille time for pinnetest ved behov ellers er det spyttest som gjelder. Det høres jo ut som en drøm å kunne få ta en slik test fremfor å bli pirket langt oppi hjernen Her får man ikke annet enn pinne i nesen. Aldri fått tilbud om annet, og jeg er ikke over 65. Så rart at det er så ulikt fra sted til sted.
Lissien Skrevet 25. februar 2022 Forfatter #7 Skrevet 25. februar 2022 Ms. Steele skrev (27 minutter siden): Det høres jo ut som en drøm å kunne få ta en slik test fremfor å bli pirket langt oppi hjernen Her får man ikke annet enn pinne i nesen. Aldri fått tilbud om annet, og jeg er ikke over 65. Så rart at det er så ulikt fra sted til sted. Ja, sant! Er ganske mye mer behagelig med spyttest ja 😂 Har tatt endel pinnetester de siste årene og det er ikke akkurat behagelig nei.
Eeemil Skrevet 26. februar 2022 #8 Skrevet 26. februar 2022 Skjedde med meg også. Tenker at prøven ikke ble tatt skikkelig. Kan prøven ha blitt forbyttet?
Lissien Skrevet 26. februar 2022 Forfatter #9 Skrevet 26. februar 2022 Eeemil skrev (1 time siden): Skjedde med meg også. Tenker at prøven ikke ble tatt skikkelig. Kan prøven ha blitt forbyttet? Kan godt være at jeg gjorde et eller annet feil da jeg tok den ja. Skal prøve meg på ny test i morgen. Hurtigtestene er meget tydelige da og formen er crap, så det er vel ikke noe tvil. Trenger uansett bekreftelse på pcr da jeg bare har to vaksinedoser. Fikk du tatt ny eller?
Lissien Skrevet 1. mars 2022 Forfatter #10 Skrevet 1. mars 2022 Tre dager etter den negative pcr’en, ble den positiv. Var vel enten for tidlig ute eller at prøven ikke var bra nok tatt.
Plutselig_gravid Skrevet 1. mars 2022 #11 Skrevet 1. mars 2022 Jeg testet negativt på pcr dagen før positiv hjemmetest. Ny pcr dagen etter positiv hjemmetest var positiv. Du har sikkert tatt pcr for tidlig?
Lissien Skrevet 3. mars 2022 Forfatter #12 Skrevet 3. mars 2022 Plutselig_gravid skrev (På 1.3.2022 den 21.23): Jeg testet negativt på pcr dagen før positiv hjemmetest. Ny pcr dagen etter positiv hjemmetest var positiv. Du har sikkert tatt pcr for tidlig? Enten det eller at noe ble feil med prøven. Testet jo tross alt positivt på 3 hurtigtester FØR jeg tok pcr, så skulle jo tro det slo ut. Uansett, ny test ble tatt og den var positiv. 😊
Anbefalte innlegg