AnonymBruker Skrevet 25. februar 2022 #1 Skrevet 25. februar 2022 Dette prøvde jeg i dag tidlig. Huden føles silkemyk! Virker også freshere. Har noen andre prøvd det? Anonymkode: 6e784...4aa
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2022 #2 Skrevet 25. februar 2022 Hver kveld! Du burde også varme opp kremen i hendene. Anonymkode: ec23d...947
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2022 #3 Skrevet 25. februar 2022 4 minutter siden, AnonymBruker said: Hver kveld! Du burde også varme opp kremen i hendene. Anonymkode: ec23d...947 Føles så digg ut også. Har du merket forskjell på huden din etter du begynte med det? Og bruker du kaldt eller varmt vann når du vasker ansiktet? Jeg har alltid hatt litt "røff" og irritert hud. Men nå føles huden min helt perfekt! At jeg ikke har visst om dette før i går 😮 Anonymkode: 6e784...4aa
Scherbatsky Skrevet 25. februar 2022 #4 Skrevet 25. februar 2022 Jepp, det er ett skikkelig godt triks! Huden min trives mye bedre siden jeg begynte med det. Man "låser" fukten (vannet) inne med kremen og derfor føles også huden skikkelig godt fuktet og digg. 1
Miranda Bailey Skrevet 25. februar 2022 #5 Skrevet 25. februar 2022 Nei, men jeg påfører essens (cosrx advanced snail 96 mucin power essence) på fuktig hud, for å låse inne all fukten. Aldri hatt så silkemyk hud før.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå