Gjest Shawtyella Skrevet 26. februar 2022 #21 Skrevet 26. februar 2022 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Raised By Wolves er bra, men ganske rar. Stemningen og estetikken minner mye om Prometheus, men plotet og settingen er ganske spesielt. Det tar også litt tid før den kommer skikkelig gang, så er nok mest for tålmodige seere. Anonymkode: a9542...0ff Da må jeg se! Likte veldig godt Prometheus, så skal prøve meg på denne serien. Liker generelt alt som er litt sært eller rart, og som skiller seg litt ut. Så vel oppfølgeren til Prometheus også (Alien: Covenant). Prøvde meg derimot på den siste filmen også, men den ble for kjedelig.
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2022 #22 Skrevet 26. februar 2022 Shawtyella skrev (3 timer siden): Raised By Wolfs, er den bra? Vurderer å begynne på den. Jeg synes den er bra, sesong 1 var litt opp og ned med en bra start og slutt og noen mer stillestående episoder i midten der, men sesong 2 har vært jevnt over bra! Noe av det beste er skuespillet til Amanda Collin og Abubakar Salim, som spiller androidene Mother og Father. Hun er tidligere krigsrobot (necromancer) som er omprogrammert til å ta seg av menneskebarn. Spennende å følge dem. Ganske uforutsigbart plott, og raskt tempo. Minner meg av og til litt om Lost (men ikke de dårlige tingene ved Lost…). Anonymkode: 2dbe1...0a8
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2022 #23 Skrevet 26. februar 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Av nyere serier så jeg «out in the cold» og «inventing anna» på Netflix ferdig på en dag hver. Anonymkode: 9fa57...ad6 Jeg surrer ha ha, den heter «in from the cold». Handler om en russisk eks spion som må begynne å jobbe igjen, denne gang for cia. Mens hun blir både innhentet av fortiden OG må prøve å opprettholde sin nye amerikanske identitet med familie og venner. Anonymkode: 9fa57...ad6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå