Gå til innhold

Beste serie å se på nå?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det spørs helt på hvilke sjangre du liker 😊 Lettere å gi deg tips hvis du sier hva du liker. 

Jeg har f.eks begynt å se på Netflix sin nye serie som kom ut i dag - Vikings: Valhalla

Anonymkode: b692a...39f

Annonse

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Er åpen for alle typer sjangre , utenom veldig voldelige serier 👍🏻 

Anonymkode: 065ae...f2e

Har du HBO Max? Da kan jeg anbefale The Gilded Age, handlingen er satt til 1880-tallets New York. Fem episoder ligger ute nå. Jeg slukte alle sammen og er helt hekta. Venter på resten av sesong 1. Jeg elsker kostymedrama, da, det er jo i den sjangeren.

Annonse

Annonse
Gjest Shawtyella
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Det spørs helt på hvilke sjangre du liker 😊 Lettere å gi deg tips hvis du sier hva du liker. 

Jeg har f.eks begynt å se på Netflix sin nye serie som kom ut i dag - Vikings: Valhalla

Anonymkode: b692a...39f

Det er ikke oppfølger fra Vikings vel? Denne må jeg se! Vikings er vel en av de beste seriene jeg har sett.

Gjest Shawtyella
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Dopesick på Disney+

Beforeigners på HBO Max

Outlander på Viaplay

Raised by Wolves på HBO Max

Andre tips: Fargo, Westworld, The Americans, Homeland, Orphan Black, Vikings.

Anonymkode: 2dbe1...0a8

Raised By Wolfs, er den bra? Vurderer å begynne på den.

Til ts:

Jeg har sett mye serier og av de litt eldre som er godt kjent så er dette de råeste jeg har sett.

Serier jeg har sett mer enn 1 gang: Vikings, Sons Of Anarchy, Game Of Thrones, Orphan Black, Prison Break

Har også likt Casa De Papel (papirhuset), Orange Is The New Black, og How To Get Away With Murder.

Akkurat nå ser jeg på både Euphoria og Ballers (sistnevnte med The Rock).

Kommer egentlig helt ann på hva slags sjanger og aldersgruppe du ønsker å følge med på. Mye er for de unge, mye er for de godt voksne, og for de av oss som er midt i mellom så ser vi vel det meste😜

Raised By Wolves er bra, men ganske rar. Stemningen og estetikken minner mye om Prometheus, men plotet og settingen er ganske spesielt. Det tar også litt tid før den kommer skikkelig gang, så er nok mest for tålmodige seere. 

Anonymkode: a9542...0ff

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...