Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag sluttet min viktigste støttespiller og kollega på jobb. Jeg har planer om si opp pga dette, da jeg fremover må forholde meg til sjefen sjøl og det fungerte særdeles dårlig sist gang hn prøvde å være driftsleder. Våres forhold er meget kjølig fra min side. Det er bare èn ansatt til i tillegg til oss to. Jeg skal jobbe der tre dager i uken. Har mistrivdes siden jeg begynt der, men etter at denne kollegaen kom inn fikk jeg det mye bedre. Og nå er det tilbake til start. Dessverre blir det vanskelig å få en annen jobb da jeg ikke har formelle evner eller mye kunnskap og de andre to dagene er jeg i en annen jobb jeg også misliker. Tenker å holde ut på nåværende jobb til etter sommeren så sjefen ikke blir sur for at flere slutter samtidig, men så er det over for min del. 

Har noen vært i lignende situasjon og sagt opp? Og fikk dere tak i annen jobb? Det skremmer meg at jeg kanskje havner på en ny plass der ting ikke fungerer og det blir mistrivsel igjen.

Anonymkode: 71dd9...b43

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du har noen måneder å søke ny jobb på, så start med det først. 

Anonymkode: 073e1...c9e

Skrevet

Jeg ville ikke blitt igjen "så sjefen ikke blir sur".

Jeg har sluttet fordi kollega/støttespiller sa opp, men da gjorde jeg det ved å begynne søke aktivt på andre jobber, og så si opp idet ny jobb var i boks.

Jeg personlig ville aldri sagt opp en jobb uten å ha ny å gå til...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...