Gå til innhold

Hva er det med folk? Masing, kjenner ham ikke

Anbefalte innlegg

Skrevet

En tidligere kollega tok med bekjent på en klubb/"utested" for en uke siden, jeg snakket så vidt med ham, men plutselig skulle han ha navnet mitt for å sende mld på Messenger der og da (???). Måtte nesten gi ham navnet mitt siden vi satt der sammen. 

I ettertid har han mast litt om å treffes igjen, som virket unaturlig når jeg knapt har snakket med ham. Og jeg har jo fått et rimelig dårlig inntrykk mtp Messenger-greia, maset og at han senere den kvelden ble rimelig full. Han tenkte at det var lurt å styrte 3 jmeister på rappen. 

Og jeg er MANN. En kompis som også var der og som jeg har fortalt dette til mener at han her kanskje er homofil. 

Videochat-anrop (!) to ganger i løpet av noen minutter. Så tok han en pause før han sendte talemld (!). Dette må være en diagnose? 

Screenshot_2022-02-25-16-32-09-65_1.jpg

Anonymkode: 720af...add

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tenker at han kanskje er intressert i deg ja, på en romantisk måte 🥴 du får bare svare kort at du ikke er homofil å se hva du får av svar tilbake? 🙈

Skrevet

Ikke godt å si. Jeg er dame og har en god venninne som heller ringer eller FaceTime eller sender talemelding/videomelding enn å sende tekstmelding. Hu kan sende melding også, og hvis jeg svarer ringer hun meg ofte opp bare for å avtale tidspunkt osv.

Alle andre venninner jeg har sender omtrent kun melding, så det var veldig uvant med ei som ringer så ofte. Så noen liker å ringe (av uvisse grunner🤷🏻‍♀️😅), men ja litt rart når dere knapt har hilst (skal sies at hu her også var litt sånn helt fra starten av.. Vi er nå sykt gode venner). 

Anonymkode: c2d69...be5

Skrevet

Mulig det kun er meg, men hva er så ille med dette..? Han var full og ønsket kontakt, ser personlig ikke problemet med det. Også ønsker han å bli bedre kjent i ettertid. Kjenner flere som er veldig glad i å videochatte. Det er ikke sikkert at han er romantisk interessert, kanskje han bare ønsker nye venner. Hvis du ikke ønsker å bli bedre kjent med han, kommuniser at du ikke ønsker kontakt. 

Beklager å si det, men norsk oppførsel  noen ganger 🙈

Anonymkode: b06c8...733

Skrevet

Jeg ville tenkt interessert, jeg har jo opplevd det der med menn maaaange ganger. Velkjent den meldingsloggen, spesielt at du bare svarer med tommel opp - som i sånn tilfeller betyr whatever, kunne ikke brydd meg mindre, slutt og skriv 😅

Fylla pluss kåthet, det er nå iallfall mitt første instinkt her basert på min erfaring.

Det kan jo være han bare er en masete og sosial type også altså, som er sånn med venner også. Jeg har jo noen venninner som sender videosnapper hvor de spør hva jeg skal i kveld, i stedet for å skrive melding som en normal person.

Men samme om han er homofil eller ei, jeg bruker nå samme metode på de fleste jeg vil bli kvitt (men som jeg ikke kan si fuck off til direkte) enten det er en masete mann, masete kollega/bekjent/ny venn eller masete slektning. Jeg fader dem ut, svarer høflig men kort, drar gjerne en hvit løgn om at jeg ikke er så glad i å taste eller så aktiv på snap, svarer sjeldnere og sjeldnere om de maser masse, og slutter helt å svare om de aldri tar hintet.

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 25.2.2022 den 17.08):

En tidligere kollega tok med bekjent på en klubb/"utested" for en uke siden, jeg snakket så vidt med ham, men plutselig skulle han ha navnet mitt for å sende mld på Messenger der og da (???). Måtte nesten gi ham navnet mitt siden vi satt der sammen. 

I ettertid har han mast litt om å treffes igjen, som virket unaturlig når jeg knapt har snakket med ham. Og jeg har jo fått et rimelig dårlig inntrykk mtp Messenger-greia, maset og at han senere den kvelden ble rimelig full. Han tenkte at det var lurt å styrte 3 jmeister på rappen. 

Og jeg er MANN. En kompis som også var der og som jeg har fortalt dette til mener at han her kanskje er homofil. 

Videochat-anrop (!) to ganger i løpet av noen minutter. Så tok han en pause før han sendte talemld (!). Dette må være en diagnose? 

Trudde seriøst det var en Daniel jeg kjenner, men han drikker seg aldri full eller går på byen. ALT det andre stemmer med evinnelig gnål om du tilfeldigvis skulle bli kjent med han. Verdens snilleste, men jeg trente ikke oppdateringer på hva han gjorde hvert 15 min, er ikke tull at det var så ofte heller. Tull slutt måtte jeg bare si ifra og han fant en ny person å «plage»

Anonymkode: fc225...4da

Gjest theTitanic
Skrevet

" Beklager jeg mener ikke å være uhøflig men helt ærlig sagt så er jeg ikke så interessert I kontakt. "

Ærlighet sparer en for så mange problemer. Det er litt kleint, men det er enda kleinere å komme med unnskyldninger man plutselig blir fersket i. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 25.2.2022 den 17.08):

Hehe, og så spørsmål uten spørsmålstegn da? 

Det er jo flaut, ser for meg noen snakke flatt og monotont, en lathans som ikke gidder å leve seg inn i noe. Blææh. 

Anonymkode: fd1f0...501

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...