Gjest Gjest_Viren_* Skrevet 26. oktober 2005 #1 Skrevet 26. oktober 2005 Ååå, den lange "smoking" jakken var stilig, og en genser og en topp så jeg som jeg har lyst på.. Hva synes dere?
Baby Skrevet 27. oktober 2005 #2 Skrevet 27. oktober 2005 (endret) Likte også den jakken. Så det var flere fine jakker i grunn. Også var det en blå slikeaktig topp jeg syns var fin. Det kjipe er at det virker som om det er færre butikker som får kolleksjonen i år, i alle fall hvis det oversikten på siden stemmer. Da må jeg helt inn til Sandvika, og der er der sikkert mange som kan tenke seg noe sånt. PS; så akkurat på siden dems at noen av plaggene også skal legges ut for salg på nettet! Endret 27. oktober 2005 av Baby
Gjest Gjest Skrevet 27. oktober 2005 #3 Skrevet 27. oktober 2005 Vet noen hvordan størrelsene blir på denne kolleksjonen? Blir klærne sånn at vi som er litt over "normalen" (altså bruker str.46 eller deromkring) kan bruke dem, eller vil McCartney som Lagerfeld at hennes kreasjoner ikke skal besudles av noen over str. 38?
Lykkeliten Skrevet 27. oktober 2005 #4 Skrevet 27. oktober 2005 Kommer de ikke i flere butikker!!! Da får jeg et problem... får prøve å stikke inn til Sandvika, da. Utrolig kjipt, egentlig - tenk på DE køene det blir i de få butikkene som får kolleksjonen!!
Gjest Sarah Jessica Skrevet 27. oktober 2005 #5 Skrevet 27. oktober 2005 Kjempelekker kolleksjon! Mange ting jeg gjerne vil ha der ja..
*Ariel* Skrevet 27. oktober 2005 #6 Skrevet 27. oktober 2005 Så ut på klærne at de er i helt vanlige HMstørrelser, opp til 46. Ut i fra det jeg la merke til da jeg så på dem i dag.
Gjest Gjest Skrevet 27. oktober 2005 #7 Skrevet 27. oktober 2005 Mulig jeg er skutt i huet asså - men jeg fikk bare opp det første antrekket jeg... Det kunne jeg gå "opp og ned" på - men jeg fikk ikke se noen fler? :klø:
Baby Skrevet 27. oktober 2005 #8 Skrevet 27. oktober 2005 Mulig jeg er skutt i huet asså - men jeg fikk bare opp det første antrekket jeg... Det kunne jeg gå "opp og ned" på - men jeg fikk ikke se noen fler? :klø: ← Det ligger flere små bilder ved siden av det store. Du har valgt collection ikke sant?
Kame Skrevet 28. oktober 2005 #10 Skrevet 28. oktober 2005 I siste Henne har de brukt mye av denne kolleksjonen, så der får man sett litt mer av dem. De har bla. den grønne kjolen - uten knyting i midjen, så den ser litt ut som en mammakjole, og en korall/rød kjole som likner veldig på den grønne. Kan ikke huske den fra nettet.
Ephemera Skrevet 29. oktober 2005 #12 Skrevet 29. oktober 2005 Kolleksjonen kommer på nett 14. november.... Fra kl 06.00, eller??? Må jo gå som varmt hvetebrød derfra også?? Er det den dagen klærne kommer i butikkene også? Det er forresten oversikt over hvilke butikker som tar inn kolleksjonen, på nettsiden.
*Ariel* Skrevet 29. oktober 2005 #13 Skrevet 29. oktober 2005 Kommer i butikk torsdag 10. Vanlige åpningstider, men det blir nok litt show tror jeg. På forhånd kommer det tv-reklamer bl.a. så jeg regner med det blir like mye styr som med K.L. i fjor, så det er vel best å være noenlunde tidlig ute.
Gjest Elin Skrevet 8. november 2005 #14 Skrevet 8. november 2005 Hva synes dere om den grønne kjolen? Jeg synes den er veldig fin, men det kommer jo også an på hvem som har den på.
Gjest gjest1 Skrevet 9. november 2005 #15 Skrevet 9. november 2005 Mye fint i Stella kolleksjonen ja Hun sa jo i et intervju at det var viktig for henne at klærne kunne passe alle, så da finnes de nok i de største størrelsene også!
lillesky Skrevet 9. november 2005 #16 Skrevet 9. november 2005 Kommer de ikke i flere butikker!!! ← Nei, er bare storbyene... Ang. strørrelser, så kom Karl Lagerfeld klærne i store størrelser også (opp til 46, tror jeg), så Stella sine klær blir nok også store. Jeg synes kolleksjonen ser for maskulin ut, men jeg skal stille meg i kø klokka ti og kikke. Mulig det er noen flere klær enn de på nettet...
Ephemera Skrevet 9. november 2005 #17 Skrevet 9. november 2005 Så endel av klærne utstilt i vinduet på den ene H&M-butikken her i Trondheim idag, bla. trenchcoaten i brun! Så veldig fint ut! Jeg jobber sent imorgen og har gledet meg til å sove leeeeenge... så jeg vet ikke helt hvordan jeg skal gjøre dette... Også er jeg ganske blakk nå like før lønn, men jeg har en "sparekonto" da....
Snuppa Skrevet 9. november 2005 #18 Skrevet 9. november 2005 Hm, kredittkortet får muligens ben å gå på her, ja! Litt dumt at jeg for tiden har en mage som er i veien, falt spesielt for buksene (sikkert fordi jeg bare kan gå i teite mammabukser om dagen). Får se om jeg tar sjansen på å kjøpe noe selv om jeg ikke får sjekket om klærne sitter 100%. Gledelig var det allikevel at flere av klærne var "mammavennlige"
Ephemera Skrevet 9. november 2005 #19 Skrevet 9. november 2005 Hm, kredittkortet får muligens ben å gå på her, ja! Litt dumt at jeg for tiden har en mage som er i veien, falt spesielt for buksene (sikkert fordi jeg bare kan gå i teite mammabukser om dagen). Får se om jeg tar sjansen på å kjøpe noe selv om jeg ikke får sjekket om klærne sitter 100%. Gledelig var det allikevel at flere av klærne var "mammavennlige" ← Har mage som er i veien jeg også, selv om det er flesk og dessverre ikke noe baby inni der
Gjest Gjest Skrevet 9. november 2005 #20 Skrevet 9. november 2005 Ang. strørrelser, så kom Karl Lagerfeld klærne i store størrelser også (opp til 46, tror jeg), så Stella sine klær blir nok også store.←Gjorde de det? Jeg synes å huske at det var masse snakk om at Lagerfeld ikke ville at klærne hans skulle lages i store størrelser, så jeg gadd aldri sjekke i butikken engang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå