AnonymBruker Skrevet 25. februar 2022 #1 Skrevet 25. februar 2022 Leser og hører om så mange som både studerer og jobber, men jeg finner ingen studiesteder hvor det er mulig å jobbe tilnærmet fulltid samtidig som man studerer. Er jo nettundervisning flere ganger i uken på de nett og samlingsbaserte jeg finner. Vet noen om en lur vei til lærerutdanningen hvor man i tillegg kan jobbe så man kan fø barn og ha tak over hode mens man studerer? 🙈 Anonymkode: 30843...9d3
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2022 #3 Skrevet 26. februar 2022 Her finnes desentralisert lærerutdanning. Med samlinger innimellom. (Nord Troms, gjennom Universitet i Tromsø) Anonymkode: e3fe4...6f3
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2022 #4 Skrevet 26. februar 2022 https://uit.no/nyheter/artikkel?p_document_id=489855 Kanskje finnes det noe tilsvarende der du bor? (Ps: artikkelen er 2 år gammel, har hatt en del av studentene på dette studiet hos oss i praksis på min skole) Anonymkode: e3fe4...6f3
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2022 #5 Skrevet 26. februar 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): https://uit.no/nyheter/artikkel?p_document_id=489855 Kanskje finnes det noe tilsvarende der du bor? (Ps: artikkelen er 2 år gammel, har hatt en del av studentene på dette studiet hos oss i praksis på min skole) Anonymkode: e3fe4...6f3 Takk for linken. Dessverre er jeg ikke bosatt der 😔 Anonymkode: 30843...9d3
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2022 #6 Skrevet 26. februar 2022 Det vil jo ta litt tid, iom at utdanningen nå er 5 år. Anonymkode: c62f7...2ad
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2022 #7 Skrevet 26. februar 2022 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Det vil jo ta litt tid, iom at utdanningen nå er 5 år. Anonymkode: c62f7...2ad Det spiller ingen rolle 😊 Anonymkode: 30843...9d3
AnonymBruker Skrevet 17. april 2022 #8 Skrevet 17. april 2022 Jeg jobber 70%, har to barn i barneskole og barnehage, og studerer til lærer på fulltid, altså planlegger å gjennomføre på fem år. Jeg er på andre året og hittil var nok første semester det store sjokket. Jeg valgte samlingsbasert utdanning, da er det 4 samlinger pr semester, disse varer i 4-5 dager med konsentrerte forelesninger, gruppearbeid mm. Mellom disse er det selvstudium og arbeidskrav. Jeg har fått permisjon fra jobb disse dagene hver mnd og pendler et godt stykke og bor et par netter i måneden på hotell. Så sjekk "samlingsbasert" på samordna opptak. Kanskje du finner noe som passer. Anonymkode: b2c14...67d
AnonymBruker Skrevet 18. april 2022 #9 Skrevet 18. april 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg jobber 70%, har to barn i barneskole og barnehage, og studerer til lærer på fulltid, altså planlegger å gjennomføre på fem år. Jeg er på andre året og hittil var nok første semester det store sjokket. Jeg valgte samlingsbasert utdanning, da er det 4 samlinger pr semester, disse varer i 4-5 dager med konsentrerte forelesninger, gruppearbeid mm. Mellom disse er det selvstudium og arbeidskrav. Jeg har fått permisjon fra jobb disse dagene hver mnd og pendler et godt stykke og bor et par netter i måneden på hotell. Så sjekk "samlingsbasert" på samordna opptak. Kanskje du finner noe som passer. Anonymkode: b2c14...67d Kan jeg spørre hvor du studerer? Anonymkode: db236...93c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå