AnonymBruker Skrevet 25. februar 2022 #1 Skrevet 25. februar 2022 Var det egoistisk av meg å sterilisere meg? Anonymkode: ab77e...03e
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2022 #3 Skrevet 25. februar 2022 For menn går det vel an å sy sammen igjen, du har fortsatt valget! Anonymkode: c9d6c...d5d
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2022 #4 Skrevet 25. februar 2022 Du kan reversere, Det kan ikke kvinner. Anonymkode: 29a1e...78c 1
Million Skrevet 25. februar 2022 #5 Skrevet 25. februar 2022 Det går an å hente ut sæd med hjelp av vitenskapens legeinstrumenter på klinikk/sykehus, og så kan de hente ut egg fra henne og befrukte med sæden som er hentet ut, før det settes inn i livmoren igjen. Det er ingen umulighet å få barn selv om man som mann er sterilisert. Sædcellene har du der ennå, de kommer bare ikke ut den naturlige veien fordi den er klippet av. 3
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2022 #7 Skrevet 26. februar 2022 Min kjæreste var og sterilisert da vi møtte hverandre, vi hadde barn pa hver vår kant fra før og tenkte egentlig ikke på flere barn, men 2 år inn i forholdet ble jeg likevel gravid 😅 I følge legen hans hadde dette grodd sammen igjen av seg selv, nesten 10 år etter Anonymkode: f68bc...6e7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå