AnonymBruker Skrevet 25. februar 2022 #1 Skrevet 25. februar 2022 Hei! For noen måneder siden begynte jeg å bli rød rundt leppene. Jeg tenkte ikke så mye over det siden det kom og gikk (tenkte det skyldtes temperaturen ute). I det siste har det blitt verre. Jeg er konstant rød og tørr, og det svir spesielt når jeg går fra kalde omgivelser til varme omgivelser. Det klør også som bare det. Jeg bruker ikke prfymerte leppeprodukter i frykt for at det skal bli verre. Lurer på om noen har opplevd det samme, eller bare har tips til produkter som kan hjelpe. Anonymkode: 92872...019
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2022 #2 Skrevet 25. februar 2022 Det er garantert herpes Anonymkode: 1274b...5f8
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2022 #3 Skrevet 25. februar 2022 2 minutter siden, AnonymBruker said: Det er garantert herpes Anonymkode: 1274b...5f8 Nei, det er ikke garantert herpes. Anonymkode: 87f90...591
Roci Skrevet 26. februar 2022 #4 Skrevet 26. februar 2022 Mitt beste forslag er å kjøpe en krem på apoteket som heter Dermalibour. Den hjalp meg da jeg fikk en hudreaksjon med utslett i ansiktet.
powerpuffen Skrevet 26. februar 2022 #5 Skrevet 26. februar 2022 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Hei! For noen måneder siden begynte jeg å bli rød rundt leppene. Jeg tenkte ikke så mye over det siden det kom og gikk (tenkte det skyldtes temperaturen ute). I det siste har det blitt verre. Jeg er konstant rød og tørr, og det svir spesielt når jeg går fra kalde omgivelser til varme omgivelser. Det klør også som bare det. Jeg bruker ikke prfymerte leppeprodukter i frykt for at det skal bli verre. Lurer på om noen har opplevd det samme, eller bare har tips til produkter som kan hjelpe. Anonymkode: 92872...019 Jeg sliter med dette hver vinter, og det er atopisk eksem. Har det også rundt øynene. Det som hjelper meg er å rett og slett kutte ut sminke en periode, slik at det får roet seg ned. Om det forsvinner mot våren, så er det garantert noe som er sesongavhengig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå