Aintnofun Skrevet 25. februar 2022 #1 Skrevet 25. februar 2022 Det har i løpet av det siste døgnet kommet opp mye sånn pop-up-reklame her inne. Og det går på død og liv ikke an å trykke det vekk. Jeg trykker på krysset, men ingenting skjer. Og jeg trykker overalt ellers, men den går ikke bort. Er det bare hos meg? Jeg klarer jo ikke å lese noe her inne lenger..
Mytomann Skrevet 25. februar 2022 #2 Skrevet 25. februar 2022 Aintnofun skrev (Akkurat nå): Det har i løpet av det siste døgnet kommet opp mye sånn pop-up-reklame her inne. Og det går på død og liv ikke an å trykke det vekk. Jeg trykker på krysset, men ingenting skjer. Og jeg trykker overalt ellers, men den går ikke bort. Er det bare hos meg? Jeg klarer jo ikke å lese noe her inne lenger.. Har du hørt om ad block?
Aintnofun Skrevet 25. februar 2022 Forfatter #3 Skrevet 25. februar 2022 Mytomann skrev (Akkurat nå): Har du hørt om ad block? Ja. Men det burde ikke være nødvendig på KG.
Mytomann Skrevet 25. februar 2022 #4 Skrevet 25. februar 2022 Aintnofun skrev (Akkurat nå): Ja. Men det burde ikke være nødvendig på KG. Det er ingen andre steder jeg vet om enn kvinneguiden hvor ad block blokkerer over 40 coockies.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå