Gå til innhold

Kjærligheten er ikke ment for meg - og det er så vondt å ha det vondt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mitt liv består av (etter det ble slutt med en mann etter et langvarig forhold) med nyheter av at alle får seg ny kjæreste, ny samboer, forlover seg, gravide etc. Og ja, jeg er glad på deres vegne , sender alltid gratulasjonsgaver , ringer , sender meldinger etc. Det siste var nå at en jeg tidligere har vært mye med har fått seg en ny kjæresten. Det bare skjærer i hjertet, og jeg klarer bare ikke å håndtere det på en god måte. Denne mannen var 9 år yngre enn meg, og hans nåværende kjæreste er nok mer på hans alder og helt sikkert i en mer lignende livsfase. Men det kan jo være at jeg virkelig rotet bort min eneste sjanse på å finne noen. 

Alle sier at "plutselig skjer det", men det klarer jeg ikke å tro på. Føler bare at alle har noen, men jeg blir alene. 

Anonymkode: 36666...188

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Føler med deg, står midt i et sammivsbrudd med barn for 2 gang. Det var ikke sånn jeg hadde sett for meg livet mitt ble, men av erfaring blir det bra igjen etter tid å stunder❤ (selv om det er en evig sorg for min del at jeg ikke har klart å hatt en mann/far til  mine barn å dele livet med)

Anonymkode: 27a2d...89a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...