Gå til innhold

romling

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Hei.

Har et litt merkelig problem. Hver gang jeg setter meg i forelsningssalen, så begynner magen min å romle. Uansett om jeg har spist rett før. Men magen min romler aldri ellers, kun når det blir dødssens stille så setter den i gang. Ganske flaut :oops: Vet noen om det går an å gjøre noe mot det? Jeg tror jeg har et ganske normalt kosthold, spiser frokost hver dag og noen skiver til lunsj og middag. Hva kan det være da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tja.. jeg har hatt det samme problemer, har veldig høy forbrenning.

Men den romla ikkerett etter jeg hadde spist da..

Tok meg en matbit/eple o.l for å være noenlunde "mett" i timene.

Ta med den noe å drikke..kanskje det hjelper.

Hvis du ikke er helt motsatt av meg da..at magen romler når den er mett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

ja fysj dette problemet hadde jeg på videregående, kun der! og gjerne når det var helt stille ja :) jeg spiste alltid like før timen og mellom timene, loff med skinke.... men som vi vet fyller ikke loff magen så kanskje det var en av grunnen.... og i de timene hvor magen min rumla var i de timene vi hadde en lærer som bare bla bla bla bla blaet seg gjennom timen og sjelden stilte oss spørsmål... da sa magen min alltid ROMLE ROMLE ROMLE og jeg prøvde å "brekke" magen ved å bøye meg framover pulten... det hjalp litt men fy hvor flaut det var, tenk om noen hørte :D

spist GROVT brød før forelesningen, kanskje det hjelper. eller kanskje blir vi bare sulten av å kjede oss :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...