Gå til innhold

Flere som har perioder der tiltrekning mot eget kjønn er sterkere? Altså en biseksuell periode?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er en mann i 30-årene og har kommet slik periode igjen nå føler jeg. Er mest opptatt av damer, men plutselig har jeg lyst til å ligge med menn. Ser på bilde av veltrente menn og blir tent. Har opplevde dette før, men det er en stund siden. 

Anonymkode: bf3d0...699

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg opplevde det når jeg var gravid. Men det er vel mest sannsynlig ikke du 😂

Skrevet
Anonym6789 skrev (20 minutter siden):

Jeg opplevde det når jeg var gravid. Men det er vel mest sannsynlig ikke du 😂

😂 Nei det hadde tatt seg ut. Jeg lurer på om det henger sammen med trening faktisk. Har hatt flere harde kondisjonsøkter i det siste. Og kåtskapen er sterk.

Skrevet

Det tror jeg i tilfelle bare er en illusjon. Enten er man homse eller så er man det ikke. Det er en medfødt legning.

Anonymkode: 854fa...e09

• Nyttig 1
Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker said:

Det tror jeg i tilfelle bare er en illusjon. Enten er man homse eller så er man det ikke. Det er en medfødt legning.

Bifile menn eksisterer...

• Liker 3
Skrevet
8 hours ago, AnonymBruker said:

Er en mann i 30-årene og har kommet slik periode igjen nå føler jeg. Er mest opptatt av damer, men plutselig har jeg lyst til å ligge med menn. Ser på bilde av veltrente menn og blir tent. Har opplevde dette før, men det er en stund siden. 

Hei, nei, jeg kjenner meg ikke igjen i beskrivelsen. Jeg har soleklart min del med lek med kompiser bak meg, og det skjer fra tid til annen fremdeles, men jeg har aldri følt at menn tenner meg mer enn kvinner. 

For all del - for å presisere - jeg tenner på begge kjønn, men det er klart mest på kvinner.

Har du lekt litt, og fått noen erfaringer? Det kan være ganske så moro ;) 

Anonymkode: d84fe...c04

Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker said:

Tullpreik. Ev. så er jeg en illusjon.

For ja, jeg tenner på menn. Jeg har blitt "sugd" av både en og tre menn, men det er ingen tvil om at jeg tenner mest på kvinner likevel. Kall meg en illusjon, ev. kall meg sinnsforvirret, eller noe helt annet.

Jeg eksisterer likevel.

Anonymkode: d84fe...c04

• Liker 3
Skrevet

Nei

Anonymkode: 13d8d...5e8

Skrevet

Nå er jeg dame. Har perioder hvor jeg synes kvinner er mer attraktive enn menn og kan se etterlengtet etter kvinner. Men jeg synes fortsatt menn er sexy og nam. 

Anonymkode: 1cdb5...3e5

Skrevet

Ja, jeg var drittlei av menn, og var det spennende å prøve, og det varte noen år, men nå er ikke andre kvinner så vanvittig spennende lenger, har mye mer tiltrekning til menn. Men tror det var sunt for meg å ha den perioden på mange måter. 

Anonymkode: e2098...edf

Skrevet

Ts her

Mulig at jeg formulerte meg kronglete. Jeg er altså mest tiltrukket av kvinner. Tenker på kvinner hele tiden. Men nå tenker jeg litt på menn også. Et ekstra krydder.

• Hjerte 1
Skrevet

Ja, kjenner igjen det.

Har den virkelige passion for samme kjønn, mens heterolivet er forbundet mer med faste stillinger, volvo stasjonsvogn, familie og hund.

Anonymkode: 34cbe...21a

Skrevet

Hei, TS.

Her tror jeg du burde lese artikkelen om konseptet "Mostly straight": https://time.com/5026092/mostly-straight-sexual-identity-bisexual-gay/

Ting er ikke så svart på hvitt med legninger heller. (Grunnregel: Man tenner på det man tenner på, og det er ok. Ikke alt er ok å utøve)

Anonymkode: 1ccbe...251

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet

Jeg er dessverre fryktelig heterofil, opplever jeg. Mitt pronomen er han/ham. Vet at denne kombinasjonen ikke trender for tiden, men jeg kan ikke gjøre noe med det. Synes kvinner er penest, rett og slett. Mer sympatiske i lengden også. Ja, de maser en del, men starter ikke veldig ofte kriger. Er og blir heterofil, samme hvor mye jeg prøver å være kulere enn som så. 

• Liker 1
Skrevet

Tråden er ryddet for brudd på retningslinjene på seksualitetsrommet og svar til dette. Elaine Marley, mod. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 25.2.2022 den 10.04):

Hadde det sånn med eksen, manglende sex førte til overdrevent seksuell eller noe. 

Anonymkode: 058ba...e6a

Skrevet

Tråden er ryddet for kontaktannonse. Elaine Marley, mod. 

AnonymBruker
Skrevet
Mannegenser skrev (På 25.2.2022 den 19.23):

Jeg er dessverre fryktelig heterofil, opplever jeg. Mitt pronomen er han/ham. Vet at denne kombinasjonen ikke trender for tiden, men jeg kan ikke gjøre noe med det. Synes kvinner er penest, rett og slett. Mer sympatiske i lengden også. Ja, de maser en del, men starter ikke veldig ofte kriger. Er og blir heterofil, samme hvor mye jeg prøver å være kulere enn som så. 

Vi heterofile (og hvite og født i riktig kjønn) er utdaterte og kjedelige, har jeg nå forstått.

Jeg er kvinne og jeg klarer ikke samle samme entusiasme for et par pupper, som jeg har selv, som for en hårete brystkasse.

Anonymkode: 163f4...44b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...