AnonymBruker Skrevet 25. februar 2022 #1 Skrevet 25. februar 2022 Han gir meg ofte stikk over at det er han som jobber under sex. Men jeg får ikke dette til å stemme. Jeg sitter ofte øverst, og er godt trent så holder ut i hofter og lår til det kommer for oss begge. Når vi har andre stillinger, beveger jeg meg alltid i takt, noe som er utrolig deilig. Jeg står/ligger/sitter aldri stille og "tar i mot", og stopper han opp for en liten pustepause, så fortsetter jeg å bevege hoftene. Og det tirrer han såpass at han kommer hver gang. Jeg er danser, så jeg har stor bevegelse og er smidig. Så her har jeg ikke dårlig selvbilde og har alltid fått høre fra tidligere partnere at jeg har utrolige hoftebevegelser under sex. Jeg har sett på dette som et svært frustrerende å høre, fordi jeg føler vi har jobbet sammen "som et lag", lest hverandres signaler godt og gir hverandre nytelse. Så leser jeg andre innlegg her inne, hvor menn er frustrerte over at dama ikke jobber under sexen. Men hva legger dere i "å jobbe under sex?" Anonymkode: 8aba2...4d4
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2022 #2 Skrevet 25. februar 2022 Han høres virkelighetsfjern ut, om det du skriver stemmer så tar han feil. Anonymkode: 24411...5fb 4
Eddie Skrevet 25. februar 2022 #3 Skrevet 25. februar 2022 Det du beskriver over egentlig. Skjønner ikke hva han klager på for å være ærlig... 🙂 1
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2022 #4 Skrevet 25. februar 2022 Kanskje han mener at han bruker fingre og tunge mer enn du gjør det? At det ikke bare handler om selve penetreringa, men alt i forkant for å få deg kåt og våt? Anonymkode: 0290d...3ae 1
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2022 #5 Skrevet 25. februar 2022 Hvis han ikke ser at du har en aktiv rolle under akten, kan du, etter å ha snakket med ham, vise hvordan det er dersom du ikke er aktiv. Bare ligg der. Selv om min mann oftest er øverst, vet han veldig godt at jeg er aktiv (å kalle det jobb for noen av oss synes jeg blir drøyt..). Både hofter, og ikke minst alt av muskler i underlivet er i bruk. Knipingen min gjør en stor forskjell for ham. Anonymkode: c25ef...7c0 7
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2022 #6 Skrevet 25. februar 2022 AnonymBruker skrev (48 minutter siden): Kanskje han mener at han bruker fingre og tunge mer enn du gjør det? At det ikke bare handler om selve penetreringa, men alt i forkant for å få deg kåt og våt? Anonymkode: 0290d...3ae Jeg skulle ønske han kunne brukt tunge og fingre oftere på meg. Som regel må jeg føre hånden hans ned på meg, og da viser jeg at jeg liker det og han tar signalene og fortsetter selv. Jeg starter ofte med å suge eller massere han nedentil som en del av forspill og avslutter ofte med en BJ om han ikke har kommet før jeg har fått mine orgasmer. Så også på denne delen føler jeg at vi har det fint. Anonymkode: 8aba2...4d4 1
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2022 #7 Skrevet 25. februar 2022 Når man reduserer sex til en serie av «arbeidsoppgaver», som skal «fordeles» på en bestemt måte, har man virkelig ikke forstått hva sex er. Men dette eksempelet på hvordan endimensjonal, platt «rasjonalitet» invaderer alle livsområder er dessverre symptomatisk for tiden vi lever i. Anonymkode: 47954...1d2 11
Kargo Skrevet 25. februar 2022 #8 Skrevet 25. februar 2022 Har han litt sånn special snowflake syndrome? Finnes en del mennesker som ikke er i stand til å se hva andre gjør, eller at dem gjør noe i det hele tatt. Da blir det jo veldig lett at dem tror dem gjør alt alene. Narsissister er en sånn type mennesker. 1
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2022 #9 Skrevet 25. februar 2022 Du må jo spørre han hva han legger i det! Blir bare spekulasjoner herfra, kanskje han har litt mindreverdighetskompleks og vil trykke deg ned? Kanskje han forventer enda mer "jobbing"? Kanskje din versjon av historien ikke er sånn han opplever den? Anonymkode: 175b2...59f
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2022 #10 Skrevet 25. februar 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Men hva legger dere i "å jobbe under sex?" Anonymkode: 8aba2...4d4 Blowjob/slikking, slik at den andre bare kan nyte. Anonymkode: 7a5e1...c26 1
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2022 #11 Skrevet 25. februar 2022 AnonymBruker skrev (50 minutter siden): Jeg skulle ønske han kunne brukt tunge og fingre oftere på meg. Som regel må jeg føre hånden hans ned på meg, og da viser jeg at jeg liker det og han tar signalene og fortsetter selv. Jeg starter ofte med å suge eller massere han nedentil som en del av forspill og avslutter ofte med en BJ om han ikke har kommet før jeg har fått mine orgasmer. Så også på denne delen føler jeg at vi har det fint. Anonymkode: 8aba2...4d4 Hender det virkelig aldri at du kun lar han nyte, uten å forvente noe i retur? Anonymkode: 7a5e1...c26 1
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2022 #12 Skrevet 25. februar 2022 Hvis du ofte suger ham, sitter oppå osv så hadde sakt at vi da kunne slutte å ha sex siden han anser det som en jobb. Anonymkode: 181ea...4f9 1
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2022 #13 Skrevet 25. februar 2022 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Han gir meg ofte stikk over at det er han som jobber under sex. Men jeg får ikke dette til å stemme. Jeg sitter ofte øverst, og er godt trent så holder ut i hofter og lår til det kommer for oss begge. Når vi har andre stillinger, beveger jeg meg alltid i takt, noe som er utrolig deilig. Jeg står/ligger/sitter aldri stille og "tar i mot", og stopper han opp for en liten pustepause, så fortsetter jeg å bevege hoftene. Og det tirrer han såpass at han kommer hver gang. Jeg er danser, så jeg har stor bevegelse og er smidig. Så her har jeg ikke dårlig selvbilde og har alltid fått høre fra tidligere partnere at jeg har utrolige hoftebevegelser under sex. Jeg har sett på dette som et svært frustrerende å høre, fordi jeg føler vi har jobbet sammen "som et lag", lest hverandres signaler godt og gir hverandre nytelse. Så leser jeg andre innlegg her inne, hvor menn er frustrerte over at dama ikke jobber under sexen. Men hva legger dere i "å jobbe under sex?" Anonymkode: 8aba2...4d4 Da hadde det vært siste gang jeg hadde sex med den fyren gitt. Anonymkode: 94dcb...a68 3
Lunda Skrevet 26. februar 2022 #14 Skrevet 26. februar 2022 (endret) Quote Så leser jeg andre innlegg her inne, hvor menn er frustrerte over at dama ikke jobber under sexen. Men hva legger dere i "å jobbe under sex?" Se på den klassiske misjonærposisjonen for eksempel. Der vil mannen ofte gjøre kontinuerlige pushups under samleiet. Det kan fort bli ganske slitsomt. Endret 26. februar 2022 av Lunda
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2022 #15 Skrevet 26. februar 2022 6 hours ago, Lunda said: Se på den klassiske misjonærposisjonen for eksempel. Der vil mannen ofte gjøre kontinuerlige pushups under samleiet. Det kan fort bli ganske slitsomt. Neiognei, sexen blir slitsom... Man beveger kroppen... For oss som ikke trener så mye er sex den beste "workout" man kan få. Gratis, og eksepsjonelt lystbetont. Enn å klage sånn, hvor utakknemlig er det faktisk mulig å bli!? Anonymkode: aecc1...006 1
Lunda Skrevet 26. februar 2022 #16 Skrevet 26. februar 2022 (endret) 46 minutter siden, AnonymBruker said: Neiognei, sexen blir slitsom... Man beveger kroppen... For oss som ikke trener så mye er sex den beste "workout" man kan få. Gratis, og eksepsjonelt lystbetont. Enn å klage sånn, hvor utakknemlig er det faktisk mulig å bli!? Anonymkode: aecc1...006 Jeg klagde ikke. Jeg svarte på et spørsmål. Du derimot høres ut som om du klager ganske mye. Endret 26. februar 2022 av Lunda
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2022 #17 Skrevet 26. februar 2022 17 minutter siden, Lunda said: Jeg klagde ikke. Jeg svarte på et spørsmål. Du derimot høres ut som om du klager ganske mye. Det var ikke sånn ment. Jeg klager ikke på noe som helst, annet enn at jeg reagerer på hvordan det er mulig å tenke på det som "jobb" å ha sex. For meg er det 110% kos og nytelse uavhengig av om det er jeg eller partneren min som er i mest "aktivitet" eller som er på giversiden. Det er da uansett naturlig å bytte på underveis eller fra gang til gang over tid. Men ser at enkelte har litt lett for å tenke på det som en slags arbeidsdeling. Jeg er bare veldig fremmed for å tenke sånn om sex for egen del. Etter ts sin beskrivelse syns jeg mannen hennes virker nokså utakknemlig og krevende, og forstår hvordan hun kan reagere på det, siden hun har opplevd så gode tilbakemeldinger fra tidligere partnere. Anonymkode: aecc1...006 2
Lunda Skrevet 26. februar 2022 #18 Skrevet 26. februar 2022 5 minutter siden, AnonymBruker said: Det var ikke sånn ment. Jeg klager ikke på noe som helst, annet enn at jeg reagerer på hvordan det er mulig å tenke på det som "jobb" å ha sex. For meg er det 110% kos og nytelse uavhengig av om det er jeg eller partneren min som er i mest "aktivitet" eller som er på giversiden. Det er da uansett naturlig å bytte på underveis eller fra gang til gang over tid. Men ser at enkelte har litt lett for å tenke på det som en slags arbeidsdeling. Jeg er bare veldig fremmed for å tenke sånn om sex for egen del. Etter ts sin beskrivelse syns jeg mannen hennes virker nokså utakknemlig og krevende, og forstår hvordan hun kan reagere på det, siden hun har opplevd så gode tilbakemeldinger fra tidligere partnere. Anonymkode: aecc1...006 Fair enough.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå