Gjest gjesta Skrevet 26. oktober 2005 #1 Skrevet 26. oktober 2005 Ååå, eg TRUR eg har funne drømmehesten... vil kjøpe den, men so e 3 andre intressert og!! vil vil vil ha den! send meg gode vibba sånn at eg får den da plis...
Gjest Hestejente Skrevet 26. oktober 2005 #2 Skrevet 26. oktober 2005 Krysser fingre for deg! Hva slags hest?
Gjest Gjest Skrevet 27. oktober 2005 #3 Skrevet 27. oktober 2005 Fortell, fortell! Jeg solgte selv en hest for en liten stund siden, og hadde mange som var interessert. Solgte til de jeg følte at var de rette for hesten min, dvs. at de var voksne, ansvarlige, ingen rideskole-bruk, de red han bra og de hadde mye kunnskap om hest og NHM. Lykke til.
Gjest gjesta Skrevet 27. oktober 2005 #4 Skrevet 27. oktober 2005 det e en Dansk Varmblods.. 171 høg.. går 1m sprang, med kapasitet for meir! og går la/lb! satsa på at den klare la! veit ikkje heilt koffor, men føle at det her kan vere hesten for meg.. selgaren bur ganske langt unna, så det går i mail og telefon kontakt. Håpa ho får et godt inntrykk, sjølv om eg kanskje masa litt masse.. har so mange spørsmål! sist eg hadde hest solgte eg og på magefølesen.. den personen her e rett for hesten tenkte eg. og det har gått kjemebra med dei:)
dittin Skrevet 28. oktober 2005 #5 Skrevet 28. oktober 2005 hvor høy er du selv? jeg er bare 165, og får lett problemer med å ri så store hester siden jeg ikke får plassert sjenklene på rett plass.....
Gjest gjesta Skrevet 28. oktober 2005 #6 Skrevet 28. oktober 2005 eg raga 179 over bakken, så det skal ikkje vere nåke stort problem.. forrige hesten min va 168, og det va aldri et problem at ho va stor..og den her e jo berre 3cm høgare, så tenke det skal gå fint:)
Gjest ~lusa på gangen Skrevet 28. oktober 2005 #7 Skrevet 28. oktober 2005 Krysser fingrene. Også gleder jeg meg til den dagen jeg selv kan begynne å lete etter drømmehesten (det er noen år til enda, for jeg er student) Venter litt spent på oppdatering da:) ~lusa på gangen
dittin Skrevet 29. oktober 2005 #8 Skrevet 29. oktober 2005 det er jo fint! selv kan jeg ikke ha større hest enn rundt 160 (kommer litt ann på hvor kraftig den er da), blir den større får jeg problemer med ridninga! håper du får svar snart da, på om du får den eller ikke!
Gjest gjesta Skrevet 29. oktober 2005 #9 Skrevet 29. oktober 2005 (endret) ei venninde av meg skal teste den torsdag.. men det va mange intresserte... så håpa virkelig at ingen andre "tar" han før meg... Endret 29. oktober 2005 av Robinie
MiNNieMooSe Skrevet 30. oktober 2005 #10 Skrevet 30. oktober 2005 Så spennende! Masse lykke til da! Gleder meg også til jeg kan få min egen hest..Blir nok noen år til her også, det koster jo flesk å ha hest--- JEG VIL HA HEST!
Gjest seroxata Skrevet 2. november 2005 #11 Skrevet 2. november 2005 GØYGØYGØY!!!! du må fortelle hvordan det går!! fikk meg ny hest for ikke så lenge siden selv, er så gøy når en finner en det klikker med!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå