AnonymBruker Skrevet 25. februar 2022 #1 Del Skrevet 25. februar 2022 Jeg er i en meget fastlåst situasjon som gjør att jeg må komme meg ut av et forhold som ikke går bra. Hvordan ser det ut i kortene? Vil det bli til det bedre? Klarer jeg meg alene? takknemmelig for svar❤️ Anonymkode: d606a...e87 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2022 #2 Del Skrevet 25. februar 2022 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Jeg er i en meget fastlåst situasjon som gjør att jeg må komme meg ut av et forhold som ikke går bra. Hvordan ser det ut i kortene? Vil det bli til det bedre? Klarer jeg meg alene? takknemmelig for svar❤️ Anonymkode: d606a...e87 Det eneste problemet i din situasjon er din egen frykt for å være alene. Men frykten er egentlig ubegrunnet. For du vil klare deg utmerket alene, og mye bedre enn hva du forutså. Hvis du legger følelsene til side så vet du at du vil klare deg alene også. Du er en oppegående og selvstendig person. Du er faktisk ikke låst i det hele tatt. Men du tenker ikke helt rasjonelt rundt deg selv, og har sådan mistet troen på deg selv. Finn fram deg selv igjen! Du kommer deg igjennom alt du bestemmer deg for hvis du ellers er den du skal være. Men situasjonen din krever en del endringer i livet ditt. Det er nok også noe du bekymrer deg for. Likevel så er du godt rustet for å stå igjennom endringene når du først bestemmer deg, og er det en ting som er sikkert så er det at endringene faktisk ikke var så ille som du først forespeilet. Du har nok krisemaksimert og sett alt opp mot verste mening. At du ikke var sterk nok, at du ville få utfordringer du ikke klarte å håndtere og at du ble satt på prøvelser du kanskje ikke føler deg klar for. Men det stemmer faktisk ikke. Så alt du trenger er å bestemme deg, gå inn for det og ta imot endringene på strak arm. På andre siden vil du få puste igjen når du får senket skuldrene. Endelig, for du har følt deg tungpustet og tidvis kvalt i mange år. Du har ingen tid å miste. Du vet at det er bare en riktig sti i livet å gå videre på nå. Så begynn på den stien. Først som sist. Anonymkode: 5c84f...4f8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2022 #3 Del Skrevet 26. februar 2022 Tusen takk for att du svarte meg. Jeg har hatt det vanskelig i mange år, og prøvd å fått ting til å fungere. Har tidligere prøvd å komme meg ut av situasjonen, men det gikk ikke bra. Jeg vet hva jeg må gjøre og jeg vet det kommer til å bli tøft. Men også på mange måter til det bedre. Men midt oppi dette er det våre felles barn. Vil dette gå bra for dem også? Jeg holder på å forberede meg til å gå både ved å rydde og ordne i mine ting praktisk og i hode. Har en plan til høsten, da jeg trenger litt tid på meg. Jeg kjenner jeg er sterk og att jeg vil klare og etablere et nytt hjem for meg og mine barn, men er spent på hvor mye styr det blir med min da x samboer. Han er ganske dominerende og krevende ovenfor meg. og en dag håper jeg att jeg finner en snill mann… men en ting om gangen.. Anonymkode: d606a...e87 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ElisabethKristense Skrevet 28. februar 2022 #4 Del Skrevet 28. februar 2022 (endret) Uff! Trist å høre at du er i en vanskelig situasjon. Når jeg har vanskelige valg å ta så ser jeg i tarotkortene mine. Nå klarer jeg tolke kortene selv. Men i begynnelsen fikk jeg veiledning til hvordan bruke kortene og lære meg og lytte til de. Har lagt ved en link, hvis du vil lære deg og spå deg selv https://www.spålive.no/spirituelle-artikler/tarotkort-betydning/ Endret 28. februar 2022 av ElisabethKristense klarerte hva jeg mente Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå