yafethaileab11@gma Skrevet 25. februar 2022 #1 Skrevet 25. februar 2022 (endret) fantaserer om å ha sex med ei dame som er eldre enn meg(38+), hvor er beste sted å møte ei, bor i oslo og er 24 Endret 25. februar 2022 av yafethaileab11@gma
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2022 #2 Skrevet 25. februar 2022 Oss gamle damer finner du på visse barer, kjøpesenteret, cafe, butikken eller hvor du ellers finner folk. Jeg trener 2 dager i uken på spinning class, kanskje det er noe for deg og prøve? 😊 Anonymkode: cc56f...e2e
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2022 #3 Skrevet 25. februar 2022 Få deg tinder, legg ut på div forum som feks Jodel og fetlife. Anonymkode: 6b96e...4ce
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2022 #4 Skrevet 25. februar 2022 20 hours ago, AnonymBruker said: Oss gamle damer finner du på visse barer, kjøpesenteret, cafe, butikken eller hvor du ellers finner folk. Jeg trener 2 dager i uken på spinning class, kanskje det er noe for deg og prøve? 😊 Anonymkode: cc56f...e2e Hvor trener du da? Anonymkode: a8d6f...c69
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2022 #5 Skrevet 25. februar 2022 Det beste stedet i Oslo for å møte eldre litt slitne damer, dog meget kåte, er på Scotsman. Det slo aldri feil. Var vel en 5 års tid tilbake, så regner med det ikke har forandret seg. Når klokken begynte å nærme seg 1 og jeg skjønte det ikke ble noe førstesorteringsmus den kvelden, dro jeg på Scotsman og sikret meg fitte for den natten. Men som sagt andresortering og av eldre årgang. Anonymkode: ed0dd...a8f
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2022 #6 Skrevet 25. februar 2022 Tror du burde behandles for tvangstanker i stedet. Anonymkode: c1f5d...b8d
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2022 #7 Skrevet 25. februar 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det beste stedet i Oslo for å møte eldre litt slitne damer, dog meget kåte, er på Scotsman. Det slo aldri feil. Var vel en 5 års tid tilbake, så regner med det ikke har forandret seg. Når klokken begynte å nærme seg 1 og jeg skjønte det ikke ble noe førstesorteringsmus den kvelden, dro jeg på Scotsman og sikret meg fitte for den natten. Men som sagt andresortering og av eldre årgang. Anonymkode: ed0dd...a8f Så du innrømmer at kvinner ikke er hele mennesker for deg? At du generelt ikke respekterer oss? At vi er ting med hull? Vi er mennesker. Anonymkode: c1f5d...b8d 1
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2022 #8 Skrevet 25. februar 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Så du innrømmer at kvinner ikke er hele mennesker for deg? At du generelt ikke respekterer oss? At vi er ting med hull? Vi er mennesker. Anonymkode: c1f5d...b8d Selvfølgelig er dere hele mennesker. Men når man drar ut på byen en lørdagskveld er det dessverre kjøttmarkedet som gjelder. Man vil ha seg et ligg for natten. Forøvrig så hendte det faktisk noen ganger jeg disket opp med søndagsfrokost og kaffe til de eldre damene jeg plukket opp på Scotsman. Da noen av de var kule. Anonymkode: ed0dd...a8f
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2022 #9 Skrevet 26. februar 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Selvfølgelig er dere hele mennesker. Men når man drar ut på byen en lørdagskveld er det dessverre kjøttmarkedet som gjelder. Man vil ha seg et ligg for natten. Forøvrig så hendte det faktisk noen ganger jeg disket opp med søndagsfrokost og kaffe til de eldre damene jeg plukket opp på Scotsman. Da noen av de var kule. Anonymkode: ed0dd...a8f Oj oj oj, for en HELT!!!! Fortjener en medalje du! Anonymkode: d0ab8...215
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2022 #10 Skrevet 2. mars 2022 Kom i snakk med tilfeldige damer i byen eller hvis du er på fjelltur foreksempel. Spør om de vil bli med på en tur og gjerne be de på rødvin, ost og kjeks. Sørg også for å ha litt mørk sjokolade. Det pleier alltid å være en innertier😄 Anonymkode: 4e328...a32
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå