Gå til innhold

Jeg har korona og mamma er ekstremt hypokonder.

Anbefalte innlegg

Gjest Knutern201
Skrevet

Jeg testa positivt for korona tidligere i dag, og bor sammen med mamma og søstra mi. Mamma har ekstrem sykdomsangst og er overbevist om at hun kommer til å dø om hun får korona. Hun har tidligere prøvd å tatt livet sitt, for noen år siden, men jeg er livredd for hva hun kan finne på å gjøre om hun også får det. Har ikke sagt noe til henne enda, og vi bor i en liten leilighet, hva skal jeg gjøre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du holder deg på rommet ditt, og spriter/klorer dørhåndtaket til badet og do/dusj/vask når du har brukt det. Du ber mor om å levere mat til deg, aller helst bestiller du med levering. 

Du sier selvsagt ifra om at du er smittet. 

Og du er voksen? Hvorfor bor du hos mor? 

Anonymkode: 3c563...889

• Liker 4
Skrevet

Har du mulighet til å ta deg inn på et karantenehotell? 

• Liker 1
Gjest Knutern201
Skrevet
4 minutter siden, Tvillingsjel said:

Har du mulighet til å ta deg inn på et karantenehotell? 

Har ikke penger. 

Gjest Knutern201
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker said:

Du holder deg på rommet ditt, og spriter/klorer dørhåndtaket til badet og do/dusj/vask når du har brukt det. Du ber mor om å levere mat til deg, aller helst bestiller du med levering. 

Du sier selvsagt ifra om at du er smittet. 

Og du er voksen? Hvorfor bor du hos mor? 

Anonymkode: 3c563...889

Jeg er 20, går på aap og har ikke økonomi til å flytte atm. Leiligheten vår er knøttliten og rommet mitt er såpass lite at det kun er en seng der, så vet ikke helt hvordan jeg skal klare å oppholde meg der 24/7.

Skrevet (endret)
Knutern201 skrev (På 25.2.2022 den 2.46):

Har ikke penger. 

Hvis du er smittet er koronahotell gratis.

Karantenehotell var for de som kom fra utlandet og var friske, og ikke hadde noe sted å være i karantenetiden.

Ring kommunens korona telefon og snakk med de.

Jeg fikk Corona for en måned siden, og flyttet på korona hotell siden jeg ikke hadde et egnet sted å isolere meg.

Lykke til❤

Endret av Tough cookie
  • Liker 1
Skrevet

kom deg på karantene hotell ,er gratis for de smittende

• Liker 2
  • Nyttig 1
  • Opprett ny...