Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er kvinne og i vårt forhold rydder han kjøkkenet,tar oppvasken, lager middag, og matpakke til meg. Jeg kan ligge i sofaen og slappe av. Han spør om det er noen glass omkring som skal i maskinen han skal starte, da snur jeg meg rundt og ser også svarer jeg om jeg ser noe. Når vi må lage kake å ta med, så lager han kaken også et det han som sørger for at vi har husket alt vi skal ha med.

Er det andre kvinner som har det sånn? Føler det er omvendt som er normalt. 

Det eneste han ikke er god på er å vaske klær, det er jeg veldig god på. 

Anonymkode: 2b62c...e93

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er dette en ny måte å klage på? Eller sier du at du faktisk er fornøyd med mannen? 

Anonymkode: b69ee...23e

• Liker 14
Skrevet

Supert! så lenge begge er fornøyd er det jo ingen problemer? 

Anonymkode: d042c...908

Skrevet
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Er dette en ny måte å klage på? Eller sier du at du faktisk er fornøyd med mannen? 

Jeg klager ikke, føler meg bare litt alene når alle damer klager at mannen sin ikke gjør de tingene min mann gjør.

Det deilig å få middagen laget imenst jeg kan trykke på mobilen og se tv, også samtidig er det alltid ryddig på kjøkkenet. Jeg trenger ikke tenke på noe annet enn å ta tallerken på kjøkkendisken, han tar det.

Men jeg likte faktisk bedre å være sammen med en som ikke gjorde alle disse tingene. Jeg ville egentlig hatt den rollen selv. Men for han betyr den rollen veldig mye. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg er kvinne og i vårt forhold rydder han kjøkkenet,tar oppvasken, lager middag, og matpakke til meg. Jeg kan ligge i sofaen og slappe av. Han spør om det er noen glass omkring som skal i maskinen han skal starte, da snur jeg meg rundt og ser også svarer jeg om jeg ser noe. Når vi må lage kake å ta med, så lager han kaken også et det han som sørger for at vi har husket alt vi skal ha med.

Det er helt normalt at begge har hver sine ting de liker og er gode på og gjør. Det vil si, utenom KG er det helt vanlig.

Men ikke her inne. Her er det mer normalt at kvinner velger bort menn som gjør det de skal, og i stedet velger menn som ikke kan noen ting (og som de deretter klager over).

Og du viser jo litt de tendensene i dette innlegget her;

Men jeg likte faktisk bedre å være sammen med en som ikke gjorde alle disse tingene. Jeg ville egentlig hatt den rollen selv. Men for han betyr den rollen veldig mye. 

Dere damer som konsekvent heller vil ha udugelige menn fremfor bra menn, må nesten ta ansvaret for dette selv.

Det handler typisk om at man har vokst opp i et hjem hvor far gjør ingenting og mor slaver rundt, eller andre lignende mønstere, og så opplever man bra menn som "mindre spennende". Mannen er gud, kvinnen er hans tjener.

Det går an å oppsøke hjelp for det. Hjelp til å tro at kvinner er verdifulle personer og ikke slaver for menn.

Hvis man ikke gjør det, så får man i det minste la være å si at "alle menn er slik", for det er de jammen ikke. 

Anonymkode: d15ce...8e6

• Liker 1
Skrevet

Det gjør mannen min og! Men han vasker klær i tillegg.

Jeg klager aldeles ikke. Jeg er sammen med verdens beste mann. Han er i tillegg en superengasjert pappa. 

Anonymkode: bdd57...062

• Liker 3
  • Hjerte 1
Skrevet

Jeg klager ikke, føler meg bare litt alene når alle damer klager at mannen sin ikke gjør de tingene min mann gjør.

Det deilig å få middagen laget imenst jeg kan trykke på mobilen og se tv, også samtidig er det alltid ryddig på kjøkkenet. Jeg trenger ikke tenke på noe annet enn å ta tallerken på kjøkkendisken, han tar det.

Så du klager. Noen blir aldri fornøyd... 

• Liker 2
Skrevet

Så fælt du har det 💔Jeg tror nesten du må gjøre det slutt med han. DUMP HAN!

Anonymkode: d042c...908

• Liker 2
Skrevet

Vi overlapper hverandre. Begge setter på oppvaskmaskinen. Men i stedet for å spørre, så tar vi runden selv på kjøkken og stue før vi setter på.

Middager bytter vi på, og da handler den som skal lage, og har da styr på hva vi trenger. Mulig den tar en telefon hjem om det ble litt spontant; "Du? Har vi mer koteletter i fryseren? Kan du ta de ut og få tint de litt? Så tar vi det til middag? Så handler jeg inn resten? Er det noe du trenger på butikken, elskling? 😘"

Det er som regel jeg som baker, og holder styr på bakevarebeholdningen. Men av og til finner han ut at han skal bake noe gøy, og da har vi plutselig 2 av alle bake-basisvarer 😂😂😂 Men ser ikke på det som noe problem, med alt man leser her inne på KG. Og ihvertfall ikke når jeg setter tenna i den deilige kaken 😍😍😍

Anonymkode: a1a9f...0cb

• Liker 2
Skrevet

Du er veldig, veldig heldig, ts. Din mann er av ypperste kvalitet. :) 

• Liker 1
Skrevet

Min gjør det samme. I tillegg til å vaske klær. Sine egne, vel og merke, men det er fordi vi har hver vår skittentøysdunk. Han måker snø og ordner biler i tillegg.  Vet jeg er kjempeheldig som har en sånn mann ❤

Jeg vasker mest i huset, badet osv, men alt i alt har vi det veldig godt fordelt. 🥰

Anonymkode: 3e7c2...57c

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Er du sikker på at han syns denne ordningen er ok? 

Anonymkode: 815d6...2f2

• Liker 2
Skrevet

Du får finne deg venninner med andre samtaleemner enn å klage på gubben.  Jeg følte meg også utenfor, sammen med kollegaene, som hadde konene som bakgrunn på telefonen, og bare skrøt av dama. Jeg gjorde jo ikke annet enn å klage, så i min situasjon var det nok legitimt å slå opp.

Eller så får du begynne å finne opp tullete ting å klage over, som at du er sliten og støl, etter alle orgasmene i går kveld. F.eks. 

Anonymkode: 469f4...70e

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Det gjør mannen min og! Men han vasker klær i tillegg.

Jeg klager aldeles ikke. Jeg er sammen med verdens beste mann. Han er i tillegg en superengasjert pappa. 

Anonymkode: bdd57...062

Nei, du tar feil ; det er JEG som er sammen med verdens beste ! :)  Han er så snill og gjør livet lett for meg.

Anonymkode: e97de...422

Skrevet

Virkelig?

Min har øyne, så han ser seg om i stua selv før han setter på oppvaskmaskinen. Tar til og med runden innom nattbordene. 

Om han hadde spurt meg om jeg så noen glass hadde jeg bedt han booke time til synsundersøkelse 😜

Anonymkode: ddb23...b02

• Liker 2
Skrevet

Jeg har en slik mann og jeg merker at jeg blir bortskjemt etter hvert. Spesielt nå når han har vært hjemme et halvt år. Jeg gjør snart ingenting hjemme. Prøver å ta ansvar for klesvask, men han setter gjerne på den også. 

Men.. Jeg har vært på den andre siden med barns far. Han var langpendler, og når han var hjemme så bodde han på "hotell" med full forpleining. Om han skulle gjøre noe som helst hjemme, så måtte jeg også delta. Om det var vedarbeid, snømåking eller dekkskifte. Inneting var kun min "jobb" 

Så jeg anerkjenner alt min nåværende mann gjør hjemme, med både ord og handling. 

Anonymkode: 15874...cb4

Skrevet

Dette må være et troll 😅

Anonymkode: 42f43...997

• Liker 2
Gjest Ghostface
Skrevet

Nei, jeg må gjøre slike ting selv siden jeg er enslig. Det går gjerne i oppvarmet mat. :)

Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Virkelig?

Min har øyne, så han ser seg om i stua selv før han setter på oppvaskmaskinen. Tar til og med runden innom nattbordene. 

Om han hadde spurt meg om jeg så noen glass hadde jeg bedt han booke time til synsundersøkelse 😜

Tuller du? Du vil ikke hjelpe til i det hele tatt altså? 

Anonymkode: 1dd7f...745

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Tuller du? Du vil ikke hjelpe til i det hele tatt altså? 

Anonymkode: 1dd7f...745

Hjelpe mannen min med å holde det rent? 

😂

Nope. Han fikser alt. Finner meg ikke i at han spør meg om glasset mitt er klar for vaskemaskinen om jeg først har lagt meg på sofaen for kvelden. 

:ironi:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...