kjipern Skrevet 25. februar 2022 #1 Skrevet 25. februar 2022 (endret) slettet Endret 26. februar 2022 av kjipern
Jdz Skrevet 25. februar 2022 #2 Skrevet 25. februar 2022 Siden du er såpass ung og hvis du ikke kommer noen vei med kommunikasjon, så ville jeg vurdert om forholdet egentlig er liv laga. Det er ganske kjipt å måtte gi avkall på sex i en alder av 28 år. 5
kjipern Skrevet 25. februar 2022 Forfatter #3 Skrevet 25. februar 2022 Just now, Jdz said: Siden du er såpass ung og hvis du ikke kommer noen vei med kommunikasjon, så ville jeg vurdert om forholdet egentlig er liv laga. Det er ganske kjipt å måtte gi avkall på sex i en alder av 28 år. jeg er sånsett villig til å nedgradere sexlivet for å få det til å funke men over tid merker jeg at det blir vanskeligere, litt redd for hvor det ender om mange år men vil virkelig få fixet det. Ble nylig kronisk syk (sexen var dårlig lenge før det) og ser ikke for meg at det blir lett å finne noen som gidder å være i et forhold med noen som har såpass utfordringer 1
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2022 #4 Skrevet 25. februar 2022 Jeg tror du bør gjøre det slutt, senest før du flytter. Fordi: 1. Å være utro er selvsagt drittsekkfakter. Du er allerede ulykkelig med sexlivet sammen med henne, tror du virkelig at du kan klare å bli lykkelig med det etter å ha vært utro og ligget med masse heite lettpulte damer som kommer straks du stikker pikken i dem? 2. Du har knapt en eneste positiv ting å si om sexen med henne, hun er så tungpult og passiv og du fremstiller det som slitsomt å hjelpe henne til å komme. 3. Du reagerer nå på at hun har endret seg fysisk. Hvordan skal det gå etterhvert som årene går, hvis dere får barn, osv. 4. Dere snakker for dårlig rundt det og hun virker lite villig til å jobbe med ting. 5. Hun er lite raus og du er ikke så mye bedre, eller dvs. du vil bli stadig mindre raus ettersom hun gir mindre. 6. Du er bare 28, det er jo litt tidlig å slå seg til ro med utilfredsstillende sexliv. Forstår hun hvor misfornøyd du er med situasjonen? Hun har bemerket at entusiasmen din har dalt, forklarte du hvorfor? Anonymkode: 66816...325 6 1
kjipern Skrevet 25. februar 2022 Forfatter #5 Skrevet 25. februar 2022 2 hours ago, AnonymBruker said: Jeg tror du bør gjøre det slutt, senest før du flytter. Fordi: 1. Å være utro er selvsagt drittsekkfakter. Du er allerede ulykkelig med sexlivet sammen med henne, tror du virkelig at du kan klare å bli lykkelig med det etter å ha vært utro og ligget med masse heite lettpulte damer som kommer straks du stikker pikken i dem? 2. Du har knapt en eneste positiv ting å si om sexen med henne, hun er så tungpult og passiv og du fremstiller det som slitsomt å hjelpe henne til å komme. 3. Du reagerer nå på at hun har endret seg fysisk. Hvordan skal det gå etterhvert som årene går, hvis dere får barn, osv. 4. Dere snakker for dårlig rundt det og hun virker lite villig til å jobbe med ting. 5. Hun er lite raus og du er ikke så mye bedre, eller dvs. du vil bli stadig mindre raus ettersom hun gir mindre. 6. Du er bare 28, det er jo litt tidlig å slå seg til ro med utilfredsstillende sexliv. Forstår hun hvor misfornøyd du er med situasjonen? Hun har bemerket at entusiasmen din har dalt, forklarte du hvorfor? Anonymkode: 66816...325 ingen intensjon om å være utro men merker at fristelsen blir større, vil selvfølgelig gjøre det slutt istede. nei sexen er ikke så god, men forholdet er eller veldig bra syns jeg burde gjøre en sterkt forsøk på å rette opp sexen litt, må jo være mulig? endringene fysisk er ikke verdens undergang, men i sammenheng med resten gjør det litt overlever om vi får det litt bedre. Vil virkelig jobbe med komminikasjonen men vet ikke helt hvordan jeg skal gå til eller hvor jeg skal begyne, vet ikke om hun vet at jeg syns sexen er så dårlig en gang
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2022 #6 Skrevet 25. februar 2022 Det første du kan gjøre er å slutte å kalle folk tungpult. Anonymkode: 25dc0...d31 16 2
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2022 #7 Skrevet 25. februar 2022 kjipern skrev (10 timer siden): jeg er sånsett villig til å nedgradere sexlivet for å få det til å funke men over tid merker jeg at det blir vanskeligere, litt redd for hvor det ender om mange år men vil virkelig få fixet det. Ble nylig kronisk syk (sexen var dårlig lenge før det) og ser ikke for meg at det blir lett å finne noen som gidder å være i et forhold med noen som har såpass utfordringer Så du blir fordi du ikke tror du kan finne noen andre? Anonymkode: 25dc0...d31 1
kjipern Skrevet 25. februar 2022 Forfatter #8 Skrevet 25. februar 2022 Just now, AnonymBruker said: Så du blir fordi du ikke tror du kan finne noen andre? Anonymkode: 25dc0...d31 nei og ja, vanskligheten med å finne noen andre gjør værtfall at jeg fryter å gjøre det slutt mere. men blir fordi alt annet en sexen er konge
kjipern Skrevet 25. februar 2022 Forfatter #9 Skrevet 25. februar 2022 3 minutter siden, AnonymBruker said: Det første du kan gjøre er å slutte å kalle folk tungpult. Anonymkode: 25dc0...d31 tja ville værtfall ikke sagt det til henne, "vanskelig å få til å komme" kan jeg også si vis det var så immari krenkende for deg 1
Hr. Aktiv Skrevet 25. februar 2022 #10 Skrevet 25. februar 2022 kjipern skrev (10 timer siden): 28år og 6års forhold, sex 1-3 ganger om måneden, elsker henne men sexen er ganske kjedelig. mange ting her men: initiativ: oftest er det jeg som må ta den, og om hun skulle gjøre det så er det oftest ved å humpe mitt lår (tilfredstille seg selv) hun prøver sjeldent å tilfredstille meg vis hun vil ha sex, så vis jeg er sliten og ikke har tatt initiativ så er hennes strategi å humpe meg og tilfredstille segselv, noe som er litt motsigene. konservativ: jeg slikker ofte henne, syns det er OK men gjør det fordi hun er ganske tungpult, men får nesten aldri en BJ tilbake, får det kanskje 5-6 ganger om året og det er ganske dårlig, prøver å singalisere at jeg liker det og gir komplimenter osv men får det sjeldent uansett. Gitt at hun er tungpult så har jeg forslått vibrator men det ble ikke møtte med noen entusiasme, gir ofte noe clitoris stimulering med fingre men er litt slitsomt å gjøre det vær gang, hun vil heller ikke stimulere seg selv på egenhånd mens jeg penetrer. Generelt er hun litt konservativ og ikke så leken og ikke veldig komminiserende i forhold til sex. Tror heller ikke hun har onanert noe særlig på egenhånd. (often er det jeg som gjøre arbeidet i sexen, hun er litt potetsekk noen ganger) utsene: Dette er ikke et så stort issue vis sexen var god. Hun var veldig flott da vi ble sammen men la på seg litt etterpå, hun var heit men er nå helt OK. Jeg har selv vært modell og bli ofte lagt ann på av både menn og damer, jeg dater sånnsett en som mindre attraktiv en megselv men det er fint nok, men begyner å bli vanskeligere å si avise de som prøver seg. utløp: resultatet er at jeg rett og slett onanerer en del for å få utløp, og syns gradvis at det begyner å bli like greit eller bedre å onnanere. Dagdrømmer litt om sex med andre og tanken med sex med henne er seldent tennende. Har vært sexuelt misfornøyd i mange år og vet ikke hva jeg kan for å endre det. prøver å tilfredstille henne men virket ikke helt gensidig, har blitt slappere på forplay ettersom entusiamsen døt litt ut, dette har hun også bemerket. Skal flytte hjem til norge og da blir det langdistance i et år eller to, tanken om å være utro er mere og mere fristende men vil heller slå opp enn å gjøre det, men elsker henne masse. hva kan jeg gjøre for å bedre situasjonen? tidligere partnere har vært mye mye bedre så kan umulig bare være meg hun får også masse kos og kyss så ikke noe mangel på det heller Dette er helt vanlig desverre. Det finnes så mange damer akkurat i denne gruppa. Det har kommet frem at under 1 av 3 liker å suge så sjansen for å treffe henne er veldig liten. 1
kjipern Skrevet 25. februar 2022 Forfatter #11 Skrevet 25. februar 2022 1 minutt siden, Hr. Aktiv said: Dette er helt vanlig desverre. Det finnes så mange damer akkurat i denne gruppa. Det har kommet frem at under 1 av 3 liker å suge så sjansen for å treffe henne er veldig liten. 1 av 3?! stemmer det virkelig? kanskje jeg har vært heldig med tidligere kjærester men alle jeg har hatt forhold med tidligere han vært relativt gode
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2022 #12 Skrevet 25. februar 2022 Ikke så interessert i sex, og vanskelig for å komme... Tror ikke hun tenner så veldig på deg, ts. Anonymkode: e043b...fb0 3
kjipern Skrevet 25. februar 2022 Forfatter #13 Skrevet 25. februar 2022 Just now, AnonymBruker said: Ikke så interessert i sex, og vanskelig for å komme... Tror ikke hun tenner så veldig på deg, ts. Anonymkode: e043b...fb0 nei kanskje ikke, vet ikke helt hva jeg kan gjøre, prøver å gi masse i form av kos kyssing, slikking osv og foreslått å ta med noe leketøy hva mere kan jeg gjøre? prøver også å ikke redusere selvtilitten hennes ved å være kravstor osv men så blir det ikke heller så mye dialog rundt det
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2022 #14 Skrevet 25. februar 2022 kjipern skrev (7 minutter siden): 1 av 3?! stemmer det virkelig? kanskje jeg har vært heldig med tidligere kjærester men alle jeg har hatt forhold med tidligere han vært relativt gode Jeg synes 1 av 3 er mye. Selv er jeg flink, tydeligvis, men liker det ikke i det hele tatt. Til ts: har du snakket med henne om dette? Det er en mulighet for at det er mer produktivt enn å spør her.. Anonymkode: 9ee3b...d89 2
Hr. Aktiv Skrevet 25. februar 2022 #15 Skrevet 25. februar 2022 kjipern skrev (4 minutter siden): 1 av 3?! stemmer det virkelig? kanskje jeg har vært heldig med tidligere kjærester men alle jeg har hatt forhold med tidligere han vært relativt gode Ja jeg leste en artikkel om dette for en liten stund siden. Den refererte i at viljen til oralsex fra mann til kvinner er en god del større enn motsatt. Jeg har også samme erfaring. At du var heldig? Kansje, men kan du bekrefte at de var gode på akkurat det eller bare surret de rundt der nede sånn "jeg har egentlig ikke lyst" liksom?
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2022 #16 Skrevet 25. februar 2022 kjipern skrev (15 minutter siden): tja ville værtfall ikke sagt det til henne, "vanskelig å få til å komme" kan jeg også si vis det var så immari krenkende for deg Det var ikke krenkende for meg men en tåpelig ting å kalle partneren sin. Det er mange kvinner som ikke kommer sammen med partner, det betyr ikke at hun er «tungpult» for det. Orgasme er ikke målet for alle. Det er nytelsen i seg selv. Anonymkode: 25dc0...d31 1
kjipern Skrevet 25. februar 2022 Forfatter #17 Skrevet 25. februar 2022 3 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg synes 1 av 3 er mye. Selv er jeg flink, tydeligvis, men liker det ikke i det hele tatt. Til ts: har du snakket med henne om dette? Det er en mulighet for at det er mer produktivt enn å spør her.. Anonymkode: 9ee3b...d89 vi har snakket litt om det men jeg får ganske tydelig inntrykk av at hun ikke liker det, tror også hun vet at hun ikke er super god til det
kjipern Skrevet 25. februar 2022 Forfatter #18 Skrevet 25. februar 2022 4 minutter siden, Hr. Aktiv said: Ja jeg leste en artikkel om dette for en liten stund siden. Den refererte i at viljen til oralsex fra mann til kvinner er en god del større enn motsatt. Jeg har også samme erfaring. At du var heldig? Kansje, men kan du bekrefte at de var gode på akkurat det eller bare surret de rundt der nede sånn "jeg har egentlig ikke lyst" liksom? overaskende, tenkte at den i det minste var gjensidig, to av de var værtfall veldig gode, hun ene var også extremt enkel å få til å komme, sexen var hærlig med henne
exictence Skrevet 25. februar 2022 #19 Skrevet 25. februar 2022 (endret) kjipern skrev (11 timer siden): ....(tilfredstille seg selv) hun prøver sjeldent å tilfredstille meg vis hun vil ha sex, så vis jeg er sliten og ikke har tatt initiativ så er hennes strategi å humpe meg og tilfredstille segselv, noe som er litt motsigene. Jeg reagerer på dette at du sier hun er opptatt av å tilfredstille seg selv. Er det ikke sånn at du er opptatt av at du blir tilfredsstilt? Jeg er eldre enn deg, og nå har jeg opplevd menn som sier at det som tenner dem mest av alt er å se at damen nyter og tilfredsstiller seg selv, og blir tilfredsstilt av det mannen gjør. Jeg har lest resten av svarene dine, og forstår at du gjør en del for å tilfredstille henne, og klart det bør jo være gjensidig. Men jeg reagerer på at du ikke nyter å tilfredstille henne, selv om hun jo nyter det du gjør. Har du sagt til henne at du liker så godt når hun gjør ....... osv.......... At du tenner på at hun gjør med deg ......... Det har mye å si hvordan du uttrykker deg. Få kjæresten din til å føle seg spesiell for deg. Ikke si at du skulle ønske hun kunne ........ Det tilsier at du skulle ønske noe annet enn det hun gjør, at du vil hun skal endre seg. Det får henne ikke på gli, for å si det sånn. Klarer du å få henne til å føle seg spesiell, og uttrykk hva som tenner deg ved henne, så tror jeg nok at hun blir motivert og du får en overraskelse. Endret 25. februar 2022 av exictence 1 1
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2022 #20 Skrevet 25. februar 2022 Hr. Aktiv skrev (7 minutter siden): Ja jeg leste en artikkel om dette for en liten stund siden. Den refererte i at viljen til oralsex fra mann til kvinner er en god del større enn motsatt. Jeg har også samme erfaring. At du var heldig? Kansje, men kan du bekrefte at de var gode på akkurat det eller bare surret de rundt der nede sånn "jeg har egentlig ikke lyst" liksom? Interessant. Hos oss er det motsatt, jeg stiller opp ofte og han slikker uoppfordret en gang i halvåret. Anonymkode: 66816...325
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå