AnonymBruker Skrevet 24. februar 2022 #1 Skrevet 24. februar 2022 Vil gjøre noe gøy her i livet. Som for Eksempel være med i en film, men det er jo litt urealistisk. Vil bare gjøre noe gøy som er et prosjekt. Ikke en jobb eller karriere men bare noe man holder på med litt og noe som er gøy. Bare gjøre noe med livet. Er det noen som har noen ideer til hva den noe kan være??? Anonymkode: 9ea58...760
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2022 #2 Skrevet 24. februar 2022 Hjelp folk i Ukraina. Anonymkode: 48bdb...9f8 2
heiheihaha Skrevet 25. februar 2022 #3 Skrevet 25. februar 2022 27 minutter siden, AnonymBruker said: Hjelp folk i Ukraina. Anonymkode: 48bdb...9f8 Og hvordan skal jeg det?
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2022 #4 Skrevet 25. februar 2022 heiheihaha skrev (12 minutter siden): Og hvordan skal jeg det? Hvis du ikke har mulighet til å reise ned, kan du kanskje gi husly til flyktninger derfra. Anonymkode: 48bdb...9f8 1
heiheihaha Skrevet 25. februar 2022 #5 Skrevet 25. februar 2022 4 minutter siden, AnonymBruker said: Hvis du ikke har mulighet til å reise ned, kan du kanskje gi husly til flyktninger derfra. Anonymkode: 48bdb...9f8 Går på skole så kan nesten ikke ta fri for å dra ned. Men kan høre med mamma og pappa om husly til flyktninger
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2022 #6 Skrevet 25. februar 2022 heiheihaha skrev (4 minutter siden): Går på skole så kan nesten ikke ta fri for å dra ned. Men kan høre med mamma og pappa om husly til flyktninger Hvis de sier nei, er det kanskje noe frivilighetsgreier du kan gjøre. Anonymkode: 48bdb...9f8
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2022 #7 Skrevet 27. februar 2022 Det er jo forskjell fra person til person som regnes som gøy, men her er noen idéer til prosjekter jeg selv synes virker spennende og anerledes å bruke livet på: 1) Bli sykepleier eller lege og jobbe i med barn i fattige land, eller i krigsområder. Kanskje frivillig arbeid. 2) Ta meg en jobb med å reise til sørpolen eller lignende. 3) Bli et hjem for hunder eller hundeoppdretter. 4) Lage en film selv eller skrive en bok. 5) Reise rundt og leve av å spille musikk på gata. 6) Finne et hyggelig sted, bygge et hus, en gård og bli selvdrevet. Anonymkode: 74aed...ef9
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2022 #8 Skrevet 6. mars 2022 On 2/27/2022 at 12:15 PM, AnonymBruker said: Det er jo forskjell fra person til person som regnes som gøy, men her er noen idéer til prosjekter jeg selv synes virker spennende og anerledes å bruke livet på: 1) Bli sykepleier eller lege og jobbe i med barn i fattige land, eller i krigsområder. Kanskje frivillig arbeid. 2) Ta meg en jobb med å reise til sørpolen eller lignende. 3) Bli et hjem for hunder eller hundeoppdretter. 4) Lage en film selv eller skrive en bok. 5) Reise rundt og leve av å spille musikk på gata. 6) Finne et hyggelig sted, bygge et hus, en gård og bli selvdrevet. Anonymkode: 74aed...ef9 Tusen takk! Det var mange gode og spennende ideer. Har faktisk hatt en drøm om å jobbe i leger uten grenser så og si hele livet!:) Anonymkode: 9ea58...760
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå