AnonymBruker Skrevet 24. februar 2022 #1 Skrevet 24. februar 2022 Hei, reiser til Tyrkia veldig snart, og synes det er enormt vanskelig å finne info angående testing da det står ulike ting over alt. Står vel egentlig hovedsakelig at ved status fullvaksinert så trenger man ikke noen form for test, men når jeg går inn på flyselskapets nettside står det at jeg må sjekke alle betingelser før jeg får sjekket inn. På betingelsene er jeg nødt til å fylle ut en PCR tidligst tre dager før avreise? Betyr dette at dersom jeg sjekker inn uten å sende inn dette, vil det få noen konsekvenser? på flyselskapets egen nettside står det blankt at man ikke trenger test så lenge man er fullvaksinert for mer enn 14 dager siden. Anonymkode: b0140...341
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2022 #2 Skrevet 24. februar 2022 Kan risikere å ikke få lov til å gå ombord flyet uten en pcr test. Når jeg til fly via istanbul måtte jeg ha en pcr test som ikke var mer enn 72 timer gammel. Uten den hadde jeg blitt nektet ombordstigning. Anonymkode: b4a25...cb7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå