AnonymBruker Skrevet 24. februar 2022 #1 Skrevet 24. februar 2022 Vært slutt en ukes tid. Han har sendt meg melding om at han snakker med noen andre og sendt meg screenshot på det. Jeg sa jeg gjør det samme og sendte med samme mynt tilbake. Han klikker, ringer meg og skriker på tlf. Får ikke sagt noe. Bare skrik. Skriker at han skal drepe meg osv. Hva faen i h******* feiler det han?!! Anonymkode: 9fdca...25f
powerpuffen Skrevet 24. februar 2022 #2 Skrevet 24. februar 2022 Han prøver å gjøre deg sjalu. Slett, blokker og ikke snakk med han. 2
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2022 #3 Skrevet 24. februar 2022 Please si at dere er 14 år. Han er iallfall ikke over deg. Vil trigge sjalusi. Anonymkode: 29eb5...c51 2 1
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2022 #4 Skrevet 25. februar 2022 Neste gang han ringer, så ta opp på lydopptak. Si så at nå har du han på lydopptak og at hvis han noen sinne kontakter deg igjen, så leverer du drapstrusselen til politiet. Da tenker jeg at du får fred fra denne voldsmannen. Ja, for det er voldelig å brøle til deg og komme med drapstrusler. Det er psykisk vold. Slike folk vil du egentlig ikke ha i livet ditt selv om du elsker han. Det går over. Konsentrer deg om å gå snille folk inn i livet ditt nå. Det vil øke livskvaliteten din betraktelig! ❤️ Anonymkode: 7c1a3...d0f 1
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2022 #5 Skrevet 25. februar 2022 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Vært slutt en ukes tid. Han har sendt meg melding om at han snakker med noen andre og sendt meg screenshot på det. Jeg sa jeg gjør det samme og sendte med samme mynt tilbake. Han klikker, ringer meg og skriker på tlf. Får ikke sagt noe. Bare skrik. Skriker at han skal drepe meg osv. Hva faen i h******* feiler det han?!! Anonymkode: 9fdca...25f Trusler om å drepe ville jeg faktisk gått til politiet med. Anonymkode: 6d348...e05
anonymbruker2312 Skrevet 25. februar 2022 #6 Skrevet 25. februar 2022 Ekstremt narsissistisk person. Driver å sender deg screenshots, men med en gang han får vite at du har gått videre så er det et verdensproblem. Så sinnsykt bra at det er over mellom dere, dette er en typisk jævlig person å leve med i lengden. Du nevner at han har gitt deg drapstrusler. Dette er faktisk alvorlig. Jeg ville ha gått til polititet med det, blokkert han overalt og aldri pratet med han igjen. Du trenger da noe form for bevis på truslene hans, og som noen sier over her bør du ta lydopptak neste gang han ringer. Etter det må du blokkere. Slike folk kan faktisk være farlige. 1
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2022 #7 Skrevet 25. februar 2022 Hvorfor bryr du deg om hva eksen din gjør? Og hvorfor kommuniserer dere i det hele tatt? Det er jo toppen av idioti. Anonymkode: 619c0...960
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå